Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 15:35, 07 Kwi 2012 Temat postu: Silnik opornie kręci, nie pali. |
|
|
No więc tak. Przed zimą ogar mi się zepsuł. Nie chciał odpalić - łapał tylko na chwile. Dzisiaj postanowiłem się za niego wziąć, chciałem sprawdzić iskrę - jak to u mnie - tradycyjnie poprzez postawienie ogara na stopkę centralną, wrzucenie 3 i kręcenie kołem. Ale o dziwo silnik jakoś strasznie ciężko chodzi. Na trójce nie dałem rady obrócić kołem (obrót jeden wykonałem, ale bardzo ciężko). Pomyślałem, że spróbuję odpalić na pych (no tak... bo jak inaczej, bez kopki...). 1 + sprzęgło - strasznie ciężko. jedynka bez sprzęgła - blokada koła. Jak zacznę zjeżdżać na luzie z górki i wbije jedynkę, to koło wykona jakiś tam obrót. Ale strasznie ciężko to wszystko chodzi.
Doradźcie, co z tym może być. Nie wiem czy to nie wina skrzyni biegów. Nie mam pojęcia.
@edit
A może to wał? :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaLi dnia Sob 15:48, 07 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:28, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
nom bardzo możliwe że mogły pujść jakieś tryba w skrzyni bądź też mogły ci pęknąć pierścienie i podeszly pod tlok i jak tłok jest wprowadzany w ruch to sie trze razem z tym pękniętym pierścieniem i tłok cięzko chodzi. Sprawdź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 20:08, 07 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Jutro wieczorkiem dam znać w jakim stanie jest cylek i przy okazji wał.
Cylinder przytarty. Po zdjęciu go silnik kręci się normalnie.
Teraz do wyboru mam:
Czeski cylinder do szlifu + Polski tłok
Nowy polski cylinder + polski tłok.
Co wybrać? Może wiecie jak mogę kupić czeski tłok?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaLi dnia Nie 18:59, 08 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Manioko15
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Gru 2010
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Polanka Wielka k. Oświęcimia
|
Wysłany: Wto 7:08, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Ja ci radzę tak: Kup tłok o może 1 mm większy, zahartuj go (mowa o polskim tłoku). Oddaj cylinder do szlifu i niech dobrze tłok dopasują. Według mnie to powinno rozwiązać sprawę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 7:51, 10 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Nie. Już mam wszystko zaplanowane. Będzie czeski cylinder po szlifie + czeski, nowy tłok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|