Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 9:36, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Na zapłonie bateryjnym na pewno jest lepiej. Możliwe, że za blisko koła magnesowego jest cewka i nie indukuje się prąd. Wsadź śrubokręt owinięty w szmatkę między cewkę a magneto, odkręć cewkę i odsuń ją możliwie jak najdalej od magneta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Deathraw
Początkujący
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 10:03, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Na pierwszym silniku cewki tarły mi o magneto i odsunięcie ich dało odwrotny skutek-prąd wyraźnie osłabł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 10:21, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dziwne, bo u mnie było odwrotnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 11:33, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
To teraz masz jedna zbedna cewke tak ? To sprobuj ja wyczyscic dokladnie i zalozyc spowrotem. Ewentualnie przewinac pod napiecie 12V.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 12:08, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Deathraw napisał: | Na pierwszym silniku cewki tarły mi o magneto i odsunięcie ich dało odwrotny skutek-prąd wyraźnie osłabł. |
W takim wypadku możesz mieć już rozmagnesowane magneto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 16:59, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jawkowicz ma racje magneto moglo ulec zniszczeniu. Pzrynajmniej bardziej ono niz cewki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deathraw
Początkujący
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:07, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Narazie będę robił ładowanie z jednej cewki, a światła chyba zostawię.Przewijać na 12v nie chcę bo nie mam aku takiego, poza tym musiałby być cienki drut(bo miejsca tam niewiele), przez co moc spadnie.Czekam aż stary silnik wróci i będę mógł zrobić ładowanie z 3 cewek 6v bo tam tak miałem już zrobione, a narazie nie wiem czy światła wogóle będę pod aku podpinał czy dam z tych dwóch cewek 3v tak jak fabryka dała.Co do magneta to nie nie sprawdzałem jaki prąd daje w jakim położeniu więc nie wiem.Wiem tylko, że po odsunięciu cewek światło było bardzo słabe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 9:03, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Nie spadnie moc po przewinięciu na 12V - przeciwnie. Owijasz drutem DNE 0,70 Na cewkę przypada 200 zwojów. Będziesz miał ok. 20W przy 12V na jednej cewce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deathraw
Początkujący
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:08, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj rano testy na zapłonie bateryjnym-pali od razu.Za chwilę trochę nim pojeżdżę, żeby zobaczyć jak się sprawuje.Silnik rano jak już sie rozgrzał trochę zaczął powoli zwalniać na obrotach i zgasł, świeca była mokra czy to mogło być zalanie?Oczywiście na luzie to było.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 13:00, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Tak, zalał się. Jak jest zimny silnik to potrzebuje więcej paliwa, jak się zagrzeje to nie. Obniż poziom paliwa w komorze pływakowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deathraw
Początkujący
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 5:23, 19 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wczoraj zrobiłem nim małą rundkę, podjechałem pod okna kumpla przegazówka lekka, gaszę ogra każę mu zejść żeby popodzwiał machinę i kumpel pyta:"czy w końcu wszystko jest już sprawne?Ja mu na to-sam zobacz odpala za pierwszym kopem.Kopię i nic.Pięć razy kopię dzięsięć w końcu na podwórko go wziąłem do niego, żeby zobaczyć co się stało.Na pych chcę odpalić, wrzucam bieg i dziwię się bo na 2 mogłem go przepchać bez żadnych problemów, ale nadal nic.W międzyczasie spotrzegłem się, że nie przykręciłem osłon skrzynek na narzędzia,nie założyłem stożka no i z hamulcem nożnym niepodciągniętym jechałem, no ale trudno.Hamulec podciągnięty, zacząłem znowu kopać.Przelany był,już chciałem świecę wykręcać, ale kumpel klucza nie miał co bardzo mnie zdziwioło no i po pół godziny skapnąłem się, że przełącznik na zapłonie bateryjnym wyłączyłem:P.Przełącznik pstryk kopajka w ruch no i odpalił bez problemów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 20:00, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
He, he bywa. Ale to znaczy ze masz przelacznik przed cewka tak?? Ja mam tak jak w orginalnej instalacji(stacyjka). No to temat do zamkniecia, chyba...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deathraw
Początkujący
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:03, 31 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
tak przełącznik mam przed cewką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|