Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 19:45, 16 Kwi 2007 Temat postu: Silnik;/ |
|
|
A wiec mam ogara po lekkim tuningiem...z tego co sam rozkręciłem i odkryłem że jest po tuningu;p..ma rozkręconą dziurę w kolanku między gaźnikiem a cylindrem...skrócone kolanko wydechu...sportowy tłumik...alo felgi...itd...wszystko było super, dopóki nie zacząłem jeździć na jednym kole...beki kręcić...palić gumę...tzw..chyba zajeździłem silnik...ale może to coś innego...a dzieje sie to tak że jak jest zimny silnik to jeździ super..prawie bez zarzutów...nie tak jak kiedyś ale...a jak sie rozgrzeje to na jedynce ledwo rusza...wyskakuje mi z 2 na luz, z 3 na luz i czasami nawet nie mogę wrzucić 3...;/...mówią ze to uszczelka mogła pójść w cylindrze...ale może wy coś innego wymyślicie;]...z góry thx;D
a i jeszcze....jak sie rozgrzeje to na niskich obrotach wo gule mocy nie ma ...jak ruszam to go wyrywa i gaśnie..muszę powoli puszczać sprzęgło...na niskich obrotach ledwo jeździe a potem na wysokich jakoś ciągnie...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
tobias1
Bywalec

Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:32, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Z reguly puszcza sie powoli sprzeglo... Bo jka puszczasz szybko to ci sie tarcze sprzeglowe zacieraja i sie robi welkie g... (niech mnie ktos poprawi jak zle mowie, ale w wsce tak mailem:P) Albo skrzynie biegow zajechales jak miales zle sprzeglo ustawione (moze). Sprpboj go troche wyregulowac (zaplon itp) lub wymienic tarcze sprzegla. Niech sie wypowiedza ci bardziej doswiadczeni Ja juz swoje powiedzialem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 11:40, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
ale ortografia i wogole lezy jak mozna rozkrecic dziure w kolanku (to kolanko to krociec gaznika)...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 12:30, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Nie mogłem se przypomnieć jak to sie nazywa a zależało mi na czasie-.-...w każdym bądź razie.. jeśli chodzi o to sprzeło to muszę puszczać naprawdę powoli...tak nietypowo powoli...tarcze mam nowe i wszystko mam dobrze założone... "ale ortografia i wo gole leży Confused jak można rozkręcić dziurę w kolanku (to kolanko to króciec gaźnika)..."nadal mi nie pomogłeś...;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Wto 12:47, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
świece zmien na f100 nawet lub f95. bedzie lepiej. ustaw dobrze zapłon tez moze masz za wczesny zapłon.co do skrzyni sprawdź automat zmiany biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 6:15, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Ble, ble, ble, co ty piep.... sorber. Ciągle ci świece nie pasują. Zmień płyte Jawka ma chodzić na świecy F80, nie ma potrzeby kombinowania. Jeżeli nie chodzi to regulacja i już Nie powinno być dziur w króćcu. Zmień go na nowy, oryginalny. Może coś to da teraz Jeżeli biegi wyskakują to zmieniacz, albo wałki z zębatkami są już zużyte. Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
molesta
Częsty bywalec

Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Śro 11:14, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
jak w jawce jest zaplon dobrze ustawiony i nie rzadnych dziwnych spraw z silnikiem to palic bedzie na fe65 jak i f100 i tymi pomiedzy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 13:18, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A więc tak...dowiedziałem sie od źródeł ze co do tych biegów to jest taka sprężynka która sie rozwala i to szybko..i dlatego wyskakują biegi...z tego co widzę to wy sie wo gule nie znacie;/...a króciec dużo daje..wprawdzie pali o 1l więcej ale do 1km mocniejszy-.-
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bąbel021
Wymiatacz

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Śro 13:35, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
tymi to chyba ty jestes komletnym laikiem w dziedzinie motoryzacji po pierwsze piszesz tak ze nie idzie tego zrozumiec
po drugie rozwiercenie króćca nie daje tyle mocy bo ściągnięcie 4 blokad w ogarze daje 1,5km mocy a po trzecie nie pali o 1 litr wiecej zreszta jest takie powiedzenie
''nie polemizuj z idiotą ,bo najpierw znizy cie do swojego poziomu a pozniej przewyzszy cie doswiadczeniem" wiec poczytaj sobie mądre ksiażki o rometach itp a potem mow ze oni lub my sie nie znamy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 14:51, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Tymi napisał: | A więc tak...dowiedziałem sie od źródeł ze co do tych biegów to jest taka sprężynka która sie rozwala i to szybko.. |
Jawkę mam już parę lat i jeszcze mi sie przy biegach żadna sprężynka nie rozwaliła. Ale ja się nie znam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Śro 15:19, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A wiec...cóż...mimo tego ze sie przechwalacie to i tak mi nie pomogliście...tzw..nie umiecie na ten temat odpowieidzeć a co do tych sprężyny to mi mechanik to powiedział który mi go rozkręcił(skrzynkę biegów)
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mandos
Wymiatacz

Dołączył: 30 Lip 2006
Posty: 1152
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Śro 15:31, 18 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To, że biegi wyskakują może mieć kilka(nascie) powodów! Co do sprężyny to moja Jawka ma 28 lat i przejechane ponad 13tyś kilometrów i ze zmieniaczem biegów nic się nie dzieje. Szczerze mówiąc nie słyszałem po znajomych, żeby komuś coś się z nim działo. Albo miałeś wyjątkowego pecha, albo mocno katujesz sprzęt (jak tak to ogar nie jest to sprzętem dla ciebie), albo nie umiesz zmieniać biegów. Ale jak pisałem ja się nie znam, choć silnik czy skrzynię rozbieram sam, a nie daję do mechanika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 11:32, 19 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A wiec...nie wiem jak tam u was ale u mnie w mieście dozo osób tak miało..;/...a swoją drogą swojego ogara zajeździłem(za dużo jazd na 1 kole, palenia gum i kręcenia bek) jak se zrobię remont to już tak nie bee robił...ale nadal i tak mi nie pomogliście..;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 11:33, 19 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
A wiec...nie wiem jak tam u was ale u mnie w mieście dozo osób tak miało..;/...a swoją drogą swojego ogara zajeździłem(za dużo jazd na 1 kole, palenia gum i kręcenia bek) jak se zrobię remont to już tak nie bee robił...ale nadal i tak mi nie pomogliście..;/
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|