Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Cake
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 21:06, 19 Kwi 2008 Temat postu: Sama wchodzi na obroty |
|
|
Witam jestem tu nowy.
Oto mój problem:
kupiłem niedawno Jawke i wszystko było ok. Ale gdy rozkręciłem gaźnik, wyczyściłem i założyłem spowrotem to pojawił się problem. Jak odpalę to zaraz wchodzi na wysokie obroty. Sprawdzałem przepustnicę i dobrze się domyka -nie widzę nieprawidłowości. Śruba od wolnych obrotów jest wykręcona maksymalnie. Pływak i dysze kupiłem nowe. I teraz nie wiem co jest przyczyną. Podejrzewam jedynie, ze mieszanka jest zbyt bogata, bo czasem się zalewa i z komory pływaka cieknie
Dzisiaj odginałem blaszkę od zaworka paliwa i nic nie pomagało. Później odgiąłem ją chyba za mocno, bo nie mogłem jej już odpalić
Już mnie to trochę irytuje, bo chce jeździć a tu takie gówno się spieprzy i nie mogę sobie z tym poradzić.
Może kupić nowy gaźnik już wyregulowany? Co sądzicie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cake dnia Sob 21:09, 19 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 21:07, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Może ci się linka zawiesza w manetce?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cake
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 21:11, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Nie to nie to. Rozkręciłem też manetke i poprawiłem linke tak, ze chodzi teraz lepiej niż jak kupiłem. No i jak wspomniałem nie jest to problem z przepustnicą - nie zawiesza się i ładnie się domyka. Igła od przepustnicy też się nie wyskoczyła z tego dołka.. Nie mam zielonego pojęcia co to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 21:44, 19 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A nie dostaje lewego powietrza?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Johnny Moped
Wymiatacz
Dołączył: 10 Wrz 2007
Posty: 731
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 5:10, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Lewe powietrze na bank Dobrze uszczelnij połączenie gaźnika z krućcem. Wytnij sobie z tektury podkładkę, daj na nią silikonu z obu stron i potem będzie jak WSK chodziła.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
lukasz025
Wymiatacz
Dołączył: 09 Sty 2008
Posty: 467
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 5:53, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
miałem tak wyciąg i włóż pływak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 7:14, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Albo za mało paliwa dostaje i może tak być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Nie 7:23, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Ustaw poziom paliwa bo może dostawać za mało benzyny, lub dostaje lewe powietrze, nic więcej nie może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cake
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 10:55, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Może macie rację, że to lewe powietrze. Bo uszczelkę mam tylko między króćcem i cylindrem. A między gaźnikiem i króćcem nie ma uszczelki. Spróbuje niedługo, bo teraz czasu nie będę miał.
Ale niektórzy chyba mówią bez sensu. Jak może dostawać za mało paliwa skoro wchodzi na obroty i napisałem, że zalewa i z komory pływaka cieknie - raczej dostaje za dużo benzyny. Ale ogólnie dzieki za rady
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cake dnia Nie 10:57, 20 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 12:14, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
tez sądzę że ciągnie lewe powietrze ewentualne spróbuj popuścić śrubę od regulacji wolnych obrotów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cieply-kc
Wymiatacz
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 723
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Nie 12:33, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
A właśnie że ty sie mylisz. Jawy często jak dostają za mało paliwa to wchodzą same na obroty(gdy są na luzie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 12:44, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
to tez prawda ale w tedy jak przy gazujesz to motor robi buuu i gaśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cake
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 13:43, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
cieply-kc napisał: | A właśnie że ty sie mylisz. Jawy często jak dostają za mało paliwa to wchodzą same na obroty(gdy są na luzie) |
Z tym lewym powietrzem to może być prawda. Zobacze czy uszczelnienie załatwi sprawę.
Co do ilości benzyny podawanej przez gaźnik to jestem pewien, że podaje za dużo. No bo jak wytłumaczyć, że świeca się zalewa, mocno kapie z tłumika i po odpaleniu jest jedna ogromna dymówa?
Ale jak odpalę to musi być założony filtr powietrza? Teraz go zdjąłem, bo mi przeszkadzał...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cake dnia Nie 13:46, 20 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 17:22, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ale jak odpalę to musi być założony filtr powietrza? Teraz go zdjąłem, bo mi przeszkadzał... | Pasuje zeby byl, ale na krotko spoko- nie musi byc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Nie 18:37, 20 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
ja mialem podobną usterkę.Jak tylko odkręcalem kranik to od razu sie z gaźnika lalo wszyskimi stronami.. a jak próbowalem odpalic to z pychu jeszcze jakos palil ale go zalewalo... a jak zakręcilem kranik to smigal super ... i postanowilem znalezc przyczyne-bezskutecznie. Aż w koncu wpadłem na pomysl sprawdzenia stanu dokręcenia poloączenia gaźnik-króciec. no i śrubki byly troche poluzowane... Dokręciłem je i przestalo sie lać i maszyna chodzi jak talala ale ty masz na odwrót bo tobie wchodzi na wysokie obroty a mi natomiast gasl... Daj tam uszczelkę jak niemasz i porządnie dokręć. Bo niewidzę innej przyczyny..
ale sie rozpisałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|