Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 6:09, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Właśnie, jest, tylko tak jak mówi sir_headly. Ja nie miałem i założyłem. Pali mi na kopa jak jest zimny, a jak ciepły to nie chce. Dlaczego? Pozdro, Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Śro 9:08, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Też tak miałem-wina przerwy. I popatrz w tym dziale-dużo razy był taki temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 15:58, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Ok, ale jak mam już okazję dowiedzieć się tu, to chciałbym wiedzieć wszystko . Ale wina przerwy między czym?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Śro 17:21, 02 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Więc tak. Musisz ustawić eksperymentalnie wypredzenie zapłonu. Ja mam ok 1,8 mm przed GMP. wyreguluj również przerwę na przerywaczu-ja mam ok 0,5 mm. U Ciebie może być inaczej-to zależy od silnika. Musisz poeksperymentować. Jak coć to pisz. Pomogę. Ok, bo zchodzimy z tematu:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|