rozpoznanie tłoku po numerach

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czarodziej007
Nowy
Nowy



Dołączył: 17 Wrz 2015
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:12, 02 Lis 2015    Temat postu: rozpoznanie tłoku po numerach

Witam. Rozbieram silnik mojego ogara 200. Niby miało być tylko wymiana sprzęgła. Ale pomyślałem że przyda mu się ogólny przegląd. I tak okazało się ze pierścienie już wytarte. Muszę kupić nowe. Niestety ni posiadam suwmiarki. Na denku tłoka mam widoczne oznaczenia ak12 (materiał) i 383. 38 to rozmiar normatywny a 3 to nie wiem. Dobrze obstawiam że chodzi o 3 szlif?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 20:50, 10 Lis 2015    Temat postu:

ak 12 to materiał aluminium z krzemem (czyli dziadostwo na tłok). Te oznaczenia na tych tłokach są chore. Z reguły nie można dostać już tłoków z grupami selekcyjnymi np NC, NB, NA. Z reguły też te tłoki zamienniki jaki Ty też posiadasz powinny mieć na denku tłoka wybitą strzałkę do okna wydechu i N oznaczający nominał. Jeśli tak jest kupujesz pierścienie pod tłok nominalny.
Sprawdź dokładnie szczelinę na zamku pierścienia maksymalnie może mieć 1 mm to już pierścień jest złomem.
Przy zakładaniu nowych pierścieni zrób fazkę na pierwszym pierścieniu na jego przedniej części, żeby nie uderzał w wyrobiony próg w cylindrze bo narobi sie bałaganu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianek
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zabrze

PostWysłany: Wto 20:51, 10 Lis 2015    Temat postu:

ak 12 to materiał aluminium z krzemem (czyli dziadostwo na tłok). Te oznaczenia na tych tłokach są chore. Z reguły nie można dostać już tłoków z grupami selekcyjnymi np NC, NB, NA. Z reguły też te tłoki zamienniki jaki Ty też posiadasz powinny mieć na denku tłoka wybitą strzałkę do okna wydechu i N oznaczający nominał. Jeśli tak jest kupujesz pierścienie pod tłok nominalny.
Sprawdź dokładnie szczelinę na zamku pierścienia maksymalnie może mieć 1 mm to już pierścień jest złomem.
Przy zakładaniu nowych pierścieni zrób fazkę na pierwszym pierścieniu na jego przedniej części, żeby nie uderzał w wyrobiony próg w cylindrze bo narobi sie bałaganu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin