Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:56, 16 Sie 2011 Temat postu: Rosna wolne obroty |
|
|
Odpalam zimnego jest dobrze i jest silny. Po nagrzaniu jest slabszy i gdy jade i wcisne sprzeglo obroty sa duze i po 3s spadaja i gasnie ,gdy jade dalej puszczam gaz i chce znowu dodac reaguje z opuznieniem. Lewego powietrza nie ma bo po zatkaniu rurki od filtra gasnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Wto 11:58, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Prawdopodobnie świeca... Jaką masz świecę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
carpet
Początkujący
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 12:13, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
dobierz świece i takie objawy to go przylewa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
siersiń
Częsty bywalec
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Śro 11:56, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
a ja Ci powiem, że warto zajrzeć do gaźnika.
podobne objawy są gdy w komorze pływakowej ustawi się za niski poziom paliwa. wtedy gdy jedziesz, paliwo jest pobierane z komory pływakowej i nie nadąża się uzupełniać, gdy wciśniesz sprzęgło to wchodzi na wysokie obroty bo jest malutko paliwa w komorze pływakowej a po chwili schodzi z obrotów bo zwiększa się poziom paliwa (to jest ten sam efekt jak na odpalonym silniku zakręcisz kranik, chodzi normalnie a jak jest końcówka paliwa to wchodzi na kosmiczne obroty i po chwili gaśnie).
O ile owy poziom paliwa masz dobrze ustawiony to sprawdź chociaż czy nie jest zatkany zaworek iglicowy albo kranik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:48, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Kazda swiece zakladalem f75 f80 f95. To samo. W komorze plywakowej ustawilem na rowno z zalaniem plywaka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 14:20, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Damian953 napisał: | Kazda swiece zakladalem f75 f80 f95. To samo. W komorze plywakowej ustawilem na rowno z zalaniem plywaka |
ta metoda ustawiania jest zła bo nie bierze pod uwagę uszkodzonego zaworka iglicowego, naczynia połączone to jedyne wyjście, poza tym możesz mieć filterek paliwa zapchany (o ile masz), sitko, kranik niedrożny, odpowietrznik w korku i stąd za mało paliwa leci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Czw 20:31, 18 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
W Jawce zazwyczaj jest tak że jak zimna to prawie na koło wyrywa i ma jakieś tam obroty, jak się nagrzeje to jest słabsza i obroty niższe.
Sprawdź dysze w gaźniku i trochę obroty podkręć ,i ten poziom paliwa też możesz zerknąć.
U mnie jak zimna trzyma wolne ok.3k obrotów jak się nagrzeje schodzi do 1,5k i przy mocniejszym dodaniu gazu i puszczeniu przez chwile trzyma dość wyższe i schodzi do normalnych.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Czw 20:56, 18 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Ten typ tak ma xD Nie no ogólnie to wyczyść porządnie gaźnik sprężarką najlepiej a nawet wygotuj w occie tak jak kiedyś ktoś mówił, potem ustaw go tak jak należy,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|