Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hitemup12
Początkujący
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:32, 17 Lis 2009 Temat postu: RoMet ogar 200 |
|
|
mam problem z mojim rometem ;// odpalał mi od reki albo na pych to tez kolo wystarczylo ruszyc lekko a teraz przez noc sie cos stało kopniak nie reaguje objezdza i nie łapie a jak go chce na pych wziasc to nic chce załapac ale nie moze prosze mi powiedziec co jest grane :/ pozdroo!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mariuszmuczko
Bywalec
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:34, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
pusc dzwignie sprzegla powinno pomoc
napewno sie cos w sprzegle rozwalilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Wto 18:49, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Jak kopiesz kopniakiem to lekko idze na dół bez oporu ?
Jak prubujesz zapalić na popych i jak puszczas sprzeglo to kolo sie blokuje tak jak powienien zapalić czy normalnie lekko jedzie dalej ??
Ja myśle ze zablokował Ci się popychacz ale jak tak jest jak napisałem wyżej to spróbuj sśrubką po prawej stronie od magneta wykrecic troche. Jak to nie pomoże to wyjmij popychacz i zobacz czy wszystko jest w porządku.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitemup12
Początkujący
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:56, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No idzie do dołu ale czasami lekko załapie ;/ 2 noo jest opor ale nie daje rady zapalic ;/ Sory ze takie pytania ale swiezak jestem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Wto 19:09, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Weś po prawej silnika w deklu tą śrubke wykreć troche w lewą strone
tylko znowu jak za dużo wykręcisz to później będzie ciągnęło ale to pużniej można zawsze wyregulować
Forum Jest po to by pytać ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitemup12
Początkujący
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:14, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
aha dzieki ;D i po tym powinienem miec dobry kopniak ? i dobrze bedzie pyrkał ?;p pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Wto 19:18, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Tak powinien a jak nie będzie dobrze działać to pisz:D
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitemup12
Początkujący
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:25, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
No okej ;D pozdro !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Wto 19:37, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
a i tam na tej śrubie masz taką nakrętkę kontrując to ja musisz zostawić tak zęby była dokręcona najlepiej przytrzymaj sobie kluczem 10 ją i śrubokrętem wykręcaj powoli śrubę bo jak nie za kontrujesz to ona będzie się wykręcać i wkręcać i cały czas będziesz musiał sprzęgło regulować.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 19:42, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
1.Zrób tak jak kazał Ci kolega Dudzio.
Jeśli to nie pomorze to sprawdź:
1.Popychacze i kulkę od sprzęgła (siedząc na motorku odkręcasz prawą pokrywę (to jest tam gdzie znajduje się zapłon)).Gdy odkręcisz będziesz widział zapłon i zębatkę na wałku zdawczym,z tego wałka będzie wychodził pręt-to jest właśnie popychacz.Powinno być w kolejności tak: długi pręt-kulka-krótki pręt.Może czegoś nie masz.Jeśli tak to uzupełnij braki.
2.Jeśli podane wyżej sposoby nic nie dają to musisz spuścić olej ze skrzyni (w celu spuszczenia odkręć taką dużą śrubkę na dole silnika bodajże na 13' klucz).Gdy już spuścisz olej to odkręć (siedząc na moto) lewą pokrywę silnika.Znajdują się tam tarcze sprzęgła itp. ogólnie kosz sprzęgłowy i łańcuszek sprzęgła.Oceń stan zużycia tarcz,przekładki tarczek (wszystko to się ukaże twoim oczom gdy zdejmiesz zabezpieczenia ze sprzęgła (sprężynki,podkładki itp.)
To tyle z teorii.Tłumaczyłem dokładnie jak umiem bo pisałeś że jesteś "nowy"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Wto 19:45, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitemup12
Początkujący
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:48, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
noo bo ja moto dostałem od kolegi na chodzie i wydawało by sie w idealnym stanie xd Kumpel powiedział mi ze sprzegło jest nowka ale jak spuszcza sie sprzedgło to zgrzyta co jest grane ? moze to jakos wam pomoze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 19:53, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
To może czasem być wałek zdawczy.Sprawdzałeś go?Miałem identyk.Również mi zgrzytało.A to sie okazało że na wałku zjechały się frezy (te nacięcia) i
zębatka nie miała o co się zaczepiać i zgrzytało.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Wto 19:54, 17 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitemup12
Początkujący
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:56, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jak go sprawdzic ?
xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 20:02, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Widze że lektura to nie Twój żywioł ;D
No ale się powtórzę.Siedząc na moto odkręcasz prawy dekiel (tam gdzie jest zapłon),zdejmujesz go i masz zębatkę.Właśnie zębatka jest osadzona na tym wałku zdawczym.Z wałka wychodzi pręt-to jest popychacz.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hitemup12
Początkujący
Dołączył: 17 Lis 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:04, 17 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
aaaaa no jak sprawdze to powiem co i jak ;p dzieki
Dla motorowerów opartych na silnikach polskiej produkcji został utowrzony osobny temat, na razie tylko zamykam.
pks100
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|