Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Sob 8:30, 18 Sie 2007 Temat postu: Romet Kadet- nie zapala |
|
|
Witam!
Mam dziwny problem.
Było to tak: jeździłem sobie kadeciorem wszystko ładnie aż się paliwo skończyło. Wróciłem więc do domu i odstawiłem rometa. 4 dni później kupiłem 4 litry paliwa 95 i zrobiłem mieszankę z Mixolem (tak jak zawsze). No i wlałem do baku. Ale nie odpala za nic . Brałem na pych to raz załapało i ledwo ledwo na 1 jechał. Zajrzałem do gaźnika i okazał się pływak dziurawy. Kupiłem nowy żeby się w lutowanie nie bawić oraz uszczelkę bo mi się porwała ze starości stara. Włożyłem nowy pływak (dobrze zamontowałem) ale romet nie nie jeździ tak nie jeździ . Iskra jest. Paliwo dochodzi. Nie mam pojęcia co to może być. Najdziwniejsze jest to, że nie było wogóle czegoś takiego że się zepsół, tylko poprostu go odstawiłem na miejsce.
Powiem jeszcze że miałem zły kranik wcześniej i mi się lało i nalało się zapewne do filtra, ale w polskich silnikach to jest tuż koło gaźnika ten filtr. Nie wyjmowałem filtra, ale jest już raczej suchy bo nowy kranik załozyłem. Niektórzy mówią że jest może na mase zalany, ale bez przesady. Ile można na pych go metrów pchać ... Już by zapalił.
Więc nie wiem co to może być... Jeszcze postał z wykręconą świecą i gaźnikiem otwartym z dzień. Co zapowietrzył się jakoś gaźnicz czy co?
Co to może być?
Pomóżcie prosze!
---------------
No wiem że to nie jest jawka, ale napewno przyczyny usterek są takie same, a co najmniej podobne. Tym jednym postem możecie mnie wybawić z problemu. Proszę o posty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 20:34, 19 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
weź przeczyść gaźnik, to powinno załatwić sprawe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogar_tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:36, 19 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
moż zaplon trzeba ustawic? albo świeca ciulowa np puszcza kompresje
spróbuj z inną świecą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Pon 12:31, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Gaźnik wporządku. Próbowałem na 3 świecach. Paliwo dochodzi i iskra jest ok.
Nie mam pojęcia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cartman
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Pon 12:48, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
A klin w jakim stanie jest? Może klina zerwało, iskra jest ale nie pali
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 18:28, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
może być to klin ale nie musi ale powinieneś sprawdzić tego klina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogar_tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:30, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ja tka raz mialem w komarze iskra byla paliwo dochodzilo a za h... nie chcial zapalić popieram przedmówców
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Pon 19:55, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
eeee klin? Jaki klin?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogar_tuning
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:01, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
ten co trzyma magneto, pewnie go scieło i magneto sie ślizga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cartman
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Pon 20:47, 20 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Zdejmij magneto i na czopie wała (to na czym było założone magneto) powinien być klin lub jego rowek bez klina. Obróć trochę wałem musisz go zobaczyć, albo sam rowek albo klin. Jeśli jest klin wystający to dobrze, jeśli jest a nie wystaje to lipa, musisz go wydłubać i kupić nowy, ale ostrożnie podczas wydłubywania, a jeśli go nie ma to kup nowy i włóż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 5:55, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
najlepiej ściągaj magneto ściągaczem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Wto 9:33, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
a czy moge sprawdzić ten klin bez ściągania magneta. Widać że się ślizga "z zewnątrz" jak się pokrywkę zdejmie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Cartman
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Wto 9:39, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Można sprawdzić: odkręcasz nakrętkę magneta, kręcisz magnetem i patrzysz na ten gwint gdzie była nakrętka czy wał się kręci razem z magnetem, jeśli nie to klin na 100% ścięty. Ogólnie to nie jest perfekcyjny sposób... radzę zdjąć magneto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hakuj
Wymiatacz
Dołączył: 21 Sie 2007
Posty: 1697
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Cieszyn - okolice
|
Wysłany: Wto 16:14, 21 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Poprobuj jeszcze ze świecami , zapłon wyreguluj i wyczyść platynki , sprawdź czy ci w gaźniku nie wyleciała śrubka do regulacji powietrza . Więcej nie wymyśliłem , ah moze zrzuć z skarpy ( mojemu to pomogło !!! )
Tera go sprzedalem i szukam jawki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adek755
Wymiatacz
Dołączył: 06 Gru 2006
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Lubartów
|
Wysłany: Śro 13:52, 22 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
śrubka do regulacji powietrza jest.
Ej a skoro iskra jest dobra to po co regulować zapłon i przecierać platynki?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|