Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 19:48, 12 Maj 2007 Temat postu: remont silnika |
|
|
moze mi ktos napisac co musze zrobic krok po kroku zeby zrobic remont silnika bo w romecie to wiedzialem prosze tez o zdjecia i opis bo u siebie w jawce mam 1,luz, i 3 a dwojki nie czuje co to moze byc? musze robic remont? prosze o odpowiedz =) Pozdrawiam
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Sob 19:52, 12 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Możliwe że ci sie tryby posypały...
Tutaj masz co kupić:
"-ŁOŻYSKO 6303 - WAŁ 2xcena ok.7zł szt
-ŁOŻYSKO 6202 - WAŁEK GŁÓWNY 6zł
-ŁOŻYSKO 6004 - WAŁKA ZDAWCZEGO 6zł
simmeringi:
-SIMMERING 15X35X7 - DEKLA 2,00 zł
-SIMMERING 17X30X7 - WAŁU 2x 2,00 zł
-SIMMERING 25X42X7 - MAŁEJ ZEBATKI 2,50zł
Kupić nowy wał albo oddać do regeneracji cena ok 100zł(jeżeli masz czeski oddaj do regeneracji, pod żadnym pozorem nie kupuj nowego Polskiego,rozpoznasz go po napisach)
Wymienić tarcze sprzęgłowe cena ok 7zł szt a są 2
Cylinder dać do przeszlifowania albo kupić nowy( tak samo jak z wałem, a i można od razu kupić 55(60) )
Złożyć silnik w czystości dając najlepiej uszczelki z korka jak dostaniecie w pozostałych przypadkach uszczelka + silikon
Po tych operacjach można zacząć spokojnie tuningować(btw silniki jawki wytrzymują 18tys kilometrów bez remontu to nawet jak pożądnie stuningujesz to powiecmy skrócimy czas żywotności o 50% to i tak zostaje 9tyś a żadko przez 20lat było tyle przejechane)"
Tutaj masz stronkę jak składać pokloi skrzynie biegów:
[link widoczny dla zalogowanych]
I ciekawa stronka o instalki Jawki (elektryki):
[link widoczny dla zalogowanych]
EDIT.: Juz dałem cudzysłowy...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Czw 14:19, 17 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 13:29, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
uszczelek z korka sie nie robi. tlyko papierowe. lub z tekstolitu zrób juz jak masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bąbel021
Wymiatacz

Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Nie 16:48, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
lub z gambitu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kojot
Wymiatacz

Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 19:01, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
hmhm po co kupowac cylek 55 jak mozna oryginalny przeszlifowac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
MiNiŚ
ADMINISTRATOR

Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 53 tematy
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Śro 19:39, 16 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie, ze lepiej dac do szlify oryginalny cylinder
BTW:
Tak wogole, to nie miejcie mi tego za zle, ale taki/podobny temat juz byl, i z pewnoscia poruszalismy rowniez i w.w problemy..
Kolejna sprawa; skoro juz wykorzystujecie teksty innych, to prosilbym o umieszczanie ich w cudzyslowach.. (apostrofa wiadomo do kogo..).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 10:59, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ja napisałem:"Cylinder dać do przeszlifowania albo kupić nowy( tak samo jak z wałem, a i można od razu kupić 55(60) ) " Zrobi sie jak kto uważa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 12:29, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
nie czaisz o co chodzi mangus. chodzi modowi o to ze skopiowałes tekst jakie częsci trzeba kupić. to powinno być w cudzysłowie jak nie wiesz jak to wygląda to patrz : " (tekst) "
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mangus
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Czw 14:18, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Nie doczytałem do końca posta minisa... Szkoda że dopiero teraz sie skapneliście... A z gościa który to napisał nie ma na naszym forum...
Mangus...czasem, to mi ręcę opadają..
Doskonale pamiętam, że info co do rozmiarow łożysk/siemmeringów osobiście pisałem ( www.jawa50.fora.pl/rozmiar-simmeringow-t462.html ).
KONIEC OFFTOP`u.
MiNiŚ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sorber
Tata:)

Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Czw 14:26, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
co z tego ze nie ma. ale to nie twoja wypowiedź i zasada jest taka ze trzeba cytowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 17:04, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
sorber napisał: | uszczelek z korka sie nie robi. tlyko papierowe. lub z tekstolitu zrób juz jak masz. | Ah sorber Czy tekstolit służy do uszczelniania? W jaki sposób chciałeś to zrobić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
capitan2
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Czw 18:15, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Dobra dołącze to pytanie tutaj. Jak poznac że tarcze i łańcuszek są do wymiany (łańcuszek sprzęgłowy oczywiście) ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 18:17, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Jest wyraźnie rozciągnięty (np. dzwonił), a tarczki mają mniejszą grubość korka niż 1 mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
capitan2
Wymiatacz

Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Czw 20:28, 17 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
no a, w którą stronę ma ten łańcuszek się ruszac (miec luzy) no zębatce i na tarczach ( czyli na szerokośc) czy tak w naciągu ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Jawkowicz
Wymiatacz

Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 6:06, 18 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
W naciągu. Pokręć sobie wszystkim i zobacz czy jak jest rozciągnięty, to będzie ocierał o karter. Jeżeli nie, to może zostać generalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|