remont silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 19:48, 12 Maj 2007    Temat postu: remont silnika

moze mi ktos napisac co musze zrobic krok po kroku zeby zrobic remont silnika bo w romecie to wiedzialem prosze tez o zdjecia i opis bo u siebie w jawce mam 1,luz, i 3 a dwojki nie czuje co to moze byc? musze robic remont? prosze o odpowiedz =) Pozdrawiam
Powrót do góry
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sob 19:52, 12 Maj 2007    Temat postu:

Możliwe że ci sie tryby posypały...
Tutaj masz co kupić:
"-ŁOŻYSKO 6303 - WAŁ 2xcena ok.7zł szt
-ŁOŻYSKO 6202 - WAŁEK GŁÓWNY 6zł
-ŁOŻYSKO 6004 - WAŁKA ZDAWCZEGO 6zł
simmeringi:
-SIMMERING 15X35X7 - DEKLA 2,00 zł
-SIMMERING 17X30X7 - WAŁU 2x 2,00 zł
-SIMMERING 25X42X7 - MAŁEJ ZEBATKI 2,50zł
Kupić nowy wał albo oddać do regeneracji cena ok 100zł(jeżeli masz czeski oddaj do regeneracji, pod żadnym pozorem nie kupuj nowego Polskiego,rozpoznasz go po napisach)
Wymienić tarcze sprzęgłowe cena ok 7zł szt a są 2
Cylinder dać do przeszlifowania albo kupić nowy( tak samo jak z wałem, a i można od razu kupić 55(60) )
Złożyć silnik w czystości dając najlepiej uszczelki z korka jak dostaniecie w pozostałych przypadkach uszczelka + silikon
Po tych operacjach można zacząć spokojnie tuningować(btw silniki jawki wytrzymują 18tys kilometrów bez remontu to nawet jak pożądnie stuningujesz to powiecmy skrócimy czas żywotności o 50% to i tak zostaje 9tyś a żadko przez 20lat było tyle przejechane)"

Tutaj masz stronkę jak składać pokloi skrzynie biegów:
[link widoczny dla zalogowanych]

I ciekawa stronka o instalki Jawki (elektryki):
[link widoczny dla zalogowanych]

EDIT.: Juz dałem cudzysłowy...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Czw 14:19, 17 Maj 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Nie 13:29, 13 Maj 2007    Temat postu:

uszczelek z korka sie nie robi. tlyko papierowe. lub z tekstolitu zrób juz jak masz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bąbel021
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: świetokrzyskie

PostWysłany: Nie 16:48, 13 Maj 2007    Temat postu:

lub z gambitu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Śro 19:01, 16 Maj 2007    Temat postu:

hmhm po co kupowac cylek 55 jak mozna oryginalny przeszlifowac ? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 53 tematy

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Śro 19:39, 16 Maj 2007    Temat postu:

Oczywiscie, ze lepiej dac do szlify oryginalny cylinder Wink

BTW:

Tak wogole, to nie miejcie mi tego za zle, ale taki/podobny temat juz byl, i z pewnoscia poruszalismy rowniez i w.w problemy..

Kolejna sprawa; skoro juz wykorzystujecie teksty innych, to prosilbym o umieszczanie ich w cudzyslowach.. (apostrofa wiadomo do kogo..).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 10:59, 17 Maj 2007    Temat postu:

Ja napisałem:"Cylinder dać do przeszlifowania albo kupić nowy( tak samo jak z wałem, a i można od razu kupić 55(60) ) " Zrobi sie jak kto uważa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 12:29, 17 Maj 2007    Temat postu:

nie czaisz o co chodzi mangus. chodzi modowi o to ze skopiowałes tekst jakie częsci trzeba kupić. to powinno być w cudzysłowie jak nie wiesz jak to wygląda to patrz : " (tekst) "

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mangus
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw 14:18, 17 Maj 2007    Temat postu:

Nie doczytałem do końca posta minisa... Szkoda że dopiero teraz sie skapneliście... A z gościa który to napisał nie ma na naszym forum...

Mangus...czasem, to mi ręcę opadają.. Rolling Eyes
Doskonale pamiętam, że info co do rozmiarow łożysk/siemmeringów osobiście pisałem ( www.jawa50.fora.pl/rozmiar-simmeringow-t462.html ).
KONIEC OFFTOP`u.
MiNiŚ


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sorber
Tata:)
Tata:)



Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: INFERNO

PostWysłany: Czw 14:26, 17 Maj 2007    Temat postu:

co z tego ze nie ma. ale to nie twoja wypowiedź i zasada jest taka ze trzeba cytowac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 17:04, 17 Maj 2007    Temat postu:

sorber napisał:
uszczelek z korka sie nie robi. tlyko papierowe. lub z tekstolitu zrób juz jak masz.
Ah sorber Rolling Eyes Czy tekstolit służy do uszczelniania? Confused W jaki sposób chciałeś to zrobić? Rolling Eyes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Czw 18:15, 17 Maj 2007    Temat postu:

Dobra dołącze to pytanie tutaj. Jak poznac że tarcze i łańcuszek są do wymiany (łańcuszek sprzęgłowy oczywiście) ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 18:17, 17 Maj 2007    Temat postu:

Jest wyraźnie rozciągnięty (np. dzwonił), a tarczki mają mniejszą grubość korka niż 1 mm Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
capitan2
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)

PostWysłany: Czw 20:28, 17 Maj 2007    Temat postu:

no a, w którą stronę ma ten łańcuszek się ruszac (miec luzy) no zębatce i na tarczach ( czyli na szerokośc) czy tak w naciągu ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jawkowicz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 6:06, 18 Maj 2007    Temat postu:

W naciągu. Pokręć sobie wszystkim i zobacz czy jak jest rozciągnięty, to będzie ocierał o karter. Jeżeli nie, to może zostać generalnie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin