Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Nie 17:16, 08 Lut 2009 Temat postu: Regulacja Gaznikia |
|
|
Witam. Mam maly problem z wyregulowaniem gaznika. Na luzie sa troszke za wysokie obroty, linka gazu przy kierownicy jest na maxa poluzniona, tak samo linka tuz przy gazniku. Jak probowalem wyregulowac dysze wolnych obrotow to nic nie dawalo, krecilem w obie strony. Dopiero jak dokrecilem na maxa to obroty rosnly. Dodam ze mam nowy gaznik a mieszanka paliwowo-powietrzna jest dobrze wyregulowana, bo na wyzszych orotach chodzi ladnie, rowno, bez przerywania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
motór
Nowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 17:28, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
jawki tak mają z obrotami a na oryginalnym gażniku jest bardzo cieszko wyregulowac wolne obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Nie 18:38, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
a na ciepłym czy zimnym silniku masz wysokie obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zgredzik11
Częsty bywalec
Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)
|
Wysłany: Nie 19:00, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
motór napisał: | jawki tak mają z obrotami a na oryginalnym gażniku jest bardzo cieszko wyregulowac wolne obroty |
To poprubój na hińskim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 21:06, 08 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Chiny przez "ch" Tak pozatym to zdanie, iz na orginalnym gazniku trudno wyregulowac obroty to kompletna bzdura. Po pierwsze autor tematu chyba pomylil gazniki, to nie jest silnik polski. W tym gazniku jezeli zaplon jest dobrze ustawiony silnik zawsze przechodzi przez caly zakres obrotow! Linke reguluje sie w taki sposob aby miala lekki luz, nie reguluje sie nia gaznika! Co do dysz. Sa dwie, te zlote po bokach i nimi sie nic nie reguluje kolego! Te dysze maja byc dokrecone do konca. Co do tej srubki w srodku, srebna z sprezynka. Wkrec ja do konca, odpal silnik i wykrecaj tak dlugo az silnik zgasnie. Wtedy dokrec ja o pol obrotu i jest ok. Rob to na goracym silniku. I obroty sa w porzadku. Jezeli to nie wystarczy musisz dac wyzej iglice(nizszy rowek). To powinno pomoc. Jezeli obroty stopniowo wzrastaja, trzeba zwiekszyc poziom paliwa w komorze plywakowej. Jak nic nie pomaga silnik lapie gdzies lewe powietrze, ale w to watpie. Mozesz dokrecic gaznik do krocca a ten do cylindra. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Pon 10:59, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Te dwie srubki sa na maksa dokrecone, na cieplym regulowalem, raczka ma luz, jak dokrecam to obroty rosna, jak odkrecam to nic sie nie dzieje, odkrecilem tak, ze juz srubka sie ruszala, nie chcem zeby mi wypadla. A jak sie podnosi rowek w iglicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 13:37, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Rowka się nie podnosi tylko tam masz taką blaszkę i 3 lub 4 rowki na iglicy. Im dasz tą blaszke na wyższy rowek na iglicy (obniżasz iglice) tym silnik dostaje więcej powietrza, a mniej paliwa. Jeżeli dajesz na niższy rowek tą blaszke (podnosisz iglice) to wtedy silnik dostaje więcej paliwa i mniej powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 19:58, 09 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
To by swiadczylo o tym, ze przepustnica sie zacina lub linka. Co do tej iglicy musialbys dac blaszke jak juz na nizszy rowek. Sprawdz jednak przepustnice. Zrob to samo z ta srubka i jak juz bedzie przy koncu poruszaj manetka, obroty powinny spasc. Jak nie daj wyzej ilgice(nizszy rowek) lub pozniej zwiekszej minimalnie poziom paliwa w komorze plywakowej. Jak to nie pomoze silnik moze lapac lewe powietrze. A obroty wogle kiedys Ci spadaja? Jezeli nie mozesz miec zle ustwaiony zaplon. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 17:58, 10 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Silnik generalnie ma stale obroty, z tym, ze troszke nie rowno chodzi na luzie. Jak dodam gazu to obroty ladnie rosna, silnik chodzi plynnie ma rowne obroty. Zobacze z ta iglica, moze pomoze obnizenie.
Mam problem z linka gazu. Jak wyreguluje(juz opuscilem iglice) tak, zeby mial wolnie obroty, to nie ma problemu. Jak dodam gazu to po puszczeniu manetki ma wyzsze obroty. Dopiero jak pokrece delikatnie ta "prowadnica przy kierwownicy to obroty spadaja. To oznacza zacinajaca sie iglice?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dragon in the Blue Sky dnia Śro 15:54, 11 Lut 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 15:12, 12 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Iglice lub linke. Czesciej jest to wina linki. Zakup nowa lub ta spryskaj WD-40 lub olejem. Nie smaruje jej. Co do iglicy zazwyczaj wystarczy ja wyciagnac wyczyscic i wsadzic.Silnki typu 223 jest dwusuwem, wiec na luzie obroty moga skakac, jest to nieunikniony objaw. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Pią 16:15, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Jakim olejem? Do skrzyni czy do benzyny? I czy ten olej nie splynie do gaznika? A gaznik juz smarowalem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 18:30, 13 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Gaznika absolutnie nie smaruje sie żadnym olejem czy smarem, skad ty sie wziales! Od tego jest olej w benzynie. Co do linki lepiej jakbys ja posmarowal olejem do benzyny. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|