Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz0739
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:02, 18 Cze 2012 Temat postu: regulacja gaznika problem |
|
|
witam, ostatnio odpaliłem swoją jawke i mam teraz problem z gaznikiem, ustawieniem jego, mam stożek bo oryginalny filtr jest uszkodzony, mam 4 rowki i nie wiem na ktory mam ustawic, w komorze ustawiłem paliwo tak jak jest w poradnikach że jak pływak się zanurza to do kołnierza paliwo ma być. Ale cały czas ją zalewa. trzeba trzymać gaz by chodziła. Kupiłem nawet nowy gaźnik...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 15:08, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jak zakładasz stożek t trzeba zawsze regulować gaźnik bo dając stożek dostarczasz więcej powietrza do mieszanki paliwowo powietrznej, każdy gaźnik ustawia się indywidualnie jeżeli w komorze masz dobrze ustawione to teoretycznie nie powinno zalewać świecy. A iglicą nie wyregulujesz tego że nie będzie ci zalewać świecy ponieważ nią regulujesz tylko mieszanka bogatsza uboższa. Ustawiłeś sobie obroty biegu jałowego tą śrubką ze sprężynką ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz0739
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:15, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
no właśnie nie, i zakładam że to jakiś problem? mam wkręconą tylko trochę.
To na który rowek ustawić iglice?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz0739 dnia Pon 15:15, 18 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 15:32, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
w tutorialach jest inny poradnik z naczyniami połączonymi i jego się trzymaj, pewnie zaworek masz uwalony. Najlepiej by było żebyś ten stożek umocował z jakąś zwężką bo tam faktycznie za dużo powietrza idzie przy stożku no i mniejsze podciśnienie jest, gorzej się wtedy paliwo rozpyla pod przepustnicą no chyba że kupisz lepszy stożek albo poszukasz oryginalnego dolotu bo taki stożek za 5zł z allegro to ani nie filtruje ani nic nie pomaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 15:51, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Nie pomaga a czasem nawet szkodzi. Możliwe też że właśnie ten zaworek iglicowy w pokrywce masz zepsuty. Ale poreguluj wolne obroty tą śrubką ze sprężynką, rozgrzej silnik dokręć na maksa i powoli odkręcaj aż zacznie ładnie pracować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz0739
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:50, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
nie rozumiem zbytnio tego poradnika z tymi naczyniami połączonymi, zabieram się do tego na poważnie panowie więc jak będzie trzeba to poświęcę sporo czasu by to ustawić. Zacznijmy od tego na jaki rowek ustawić iglice? Mam założony nowy gaźnik do jawki, mam jeszcze oryginalny ale tam ten zaworek się nie rusza, tzn cięzko^^ prysnąłem wd40 może się poprawi a jak nie to mogę założyć stary gaźnik i poprzerzucać coś z nowego, może to by było lepsze rozwiązanie? O taką zwężkę chodzi? [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz0739 dnia Pon 16:52, 18 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 17:14, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Coś w te deseń XD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz0739
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:55, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
wiadomo że dokładnie takie nie założe xD tylko jakąś gumą :p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 10:25, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Czego nie rozumiesz z tymi naczyniami połączonymi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz0739
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:25, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jak ma to niby mi pomóc? mam zginać tą blaszkę aż będzie tyle w komorze ile ma byc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 13:37, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
No a jak inaczej.. To jest regulacja paliwa w komorze pływakowej a nie niewiadomo co.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 14:07, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
W sumie ustawiając jednym sposobem musisz mieć pewność że działa dobrze zaworek, a z naczyniami sprawdzasz działanie zaworka. Tutaj jest ta różnica której nie dostrzegłeś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz0739
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:11, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
właśnie oto mi chodziło, zaworek jest nowy, parę minut temu skończyłem przerzucanie części z nowego gaźnika do oryginalnego jikova, bo jak wiadomo oryginał najlepszy, wymieniłem zaworek bo w starym ciężko go wyciągnąć xD a w nowym elegancko chodzi. Zamieniłem też przepustnice, z nowego do starego spokojnie weszła, ale stara przepustnica za nic nie wejdzie do nowego gaźnika... jest większa. i teraz nie wiem czy nie będzie luzu w starym gaźniku z tą nową przepustnicą, co myślicie? co mam zrobić?
a co do stożka to zrobiłem takie przedłużenie, miałem tą oryginalną gumę od filtra, a że popękana cała to kawałem uciąłem, obkręciłem izolacją i całkiem ładnie wygląda
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mateusz0739 dnia Wto 19:24, 19 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 0:56, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
z zaworkiem tak czy inaczej sprawdź czy na pewno jest dobry bo badziew teraz sprzedają a iglicę nie na początek tylko na koniec ustawiaj, wstępnie daj na środek tak uniwersalnie, co do przepustnicy to też musiałeś jakieś czary kupić bo nie słyszałem żeby do jawki nadwymiarowe robili
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz0739
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:35, 20 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
czyli na który rowek? A przepustnica to ta stara nie pasuje do tego nowego, a nowa przepustnica weszła do starego gaznika bez problemu. To chyba nie ma znaczenie że przepustnica może być trochę mniejsza... bo tak z tego wynika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|