regulacja gaznika problem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 13:06, 20 Cze 2012    Temat postu:

Ile masz rowków??? Na drugi od dołu zawsze daję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:28, 20 Cze 2012    Temat postu:

mam 4 rowki, oki to tak dam, a co do zwężki to dałem taką gumę i obkreciłem izolacją i potem stożek w to wsadziłem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 17:19, 20 Cze 2012    Temat postu:

A próbowałeś już ją odpalić ???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:37, 20 Cze 2012    Temat postu:

odpala chodzi chodzi zalewa ja i gasnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MUMIN3K
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Międzyrzec Podlaski

PostWysłany: Śro 17:54, 20 Cze 2012    Temat postu:

A pływak dobrz ustawiony?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Śro 20:24, 20 Cze 2012    Temat postu:

czy coś się dzieje jak przytkasz filtr? co do przepustnicy to po prostu musi chodzić dość ciasno, nie ciężko ale też nie może mieć luzu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 8:46, 21 Cze 2012    Temat postu:

dzisiaj założyłem gaźnik i filtr zamontowałem, odpaliłem i chodzi nawet fajnie, kopci, z zauważyłem że między kolankiem a tłumikiem kapie mieszanka... w komorze ustawiłem mniej paliwa pod kołnierz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Czw 13:47, 21 Cze 2012    Temat postu:

no to mamy 2 rzeczy... jeśli faktycznie zaworek jest nowy i sprawny to zostaje nam lewy uszczelniacz choć nadal podejrzewam zaworek Smile kolor spalin dużo może powiedzieć i stan świecy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:11, 22 Cze 2012    Temat postu:

te poradniki do ustawiania gaznika są chyba do silników odblokowanych, ja mam dlawiony i zauwazylem ze jawka zaczyna przepalac jak w komorze jest paliwo tylko ponizej kolnierza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 13:17, 22 Cze 2012    Temat postu:

czyli zaworek masz uwalony Smile podłącz wężyki i sprawdź, gaźnik jest gaźnik i nie ma prawie żadnej różnicy między metodą regulacji zablokowanego i odblokowanego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz0739
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 16 Cze 2012
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:28, 22 Cze 2012    Temat postu:

to jest juz trzeci zaworek... wiec nie mozliwe zeby był uwalony, mam stożek więc może dlatego potrzeba mniej paliwa.
jak ustawie w komorze do kołnierza paliwo to nie ma siły jechać jak jest mniej to dostaje ładnego kopa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mateusz0739 dnia Pią 13:30, 22 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mateusz1230
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 15:01, 22 Cze 2012    Temat postu:

Wypierdziel ten stożek bo kupiłeś zaczarowany stożek z allegro który daje 200koniów i w to wierzysz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 21:23, 22 Cze 2012    Temat postu:

w obecnych czasach i 5 zaworków pod rząd moze być uwalonych, daj spokój z tym ustawianiem pod kołnierz bo poniżej jest za niski poziom (w odniesieniu do wysokości rozpylacza), skoro U ciebie tak nie działa to znaczy że chwilę po zlożeniu i odkręceniu kranika poziom w komorze robi się wyższy, czyli zaworek. Jak w końcu podłączysz wężyk naczyniami połączonymi to zobaczysz...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin