Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 21:01, 23 Lip 2006 Temat postu: Regulacja gaźnika |
|
|
Witam!!! Moja jawka totalnie zatraciła moc :/ ledwo dyszy. Myśle że jest to wina źle wyregulowanego gaźnika. Może ktoś powiedzie jak wyregulowa poprawnie gaźnik??
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kaliber 44
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Lip 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 8:42, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
niekoniecznie to może być wina gaxnika...zobacz może sie zaplon rozregulował...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wiśl@k
Wymiatacz
Dołączył: 28 Maj 2006
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z zaskoczenia
|
Wysłany: Pon 9:00, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Mozliwości masz kilka. Gaźnik, świeca, zapłon, zapchany wydech i może coś jeszcze. Przy gaźniku to odpal ją i majstruj tymi 2 śrubkami na ucho. Sprawdź też czy dobrze weszła iglica i ta płytka od przesłaniania powietrza ( nie wiem jak to się nazywa ). Świece to wyjmij i przejedź drucianą szczotką bo możliwe ze ci się upaćkała olejem co jest dosyć częstym zjawiskiem. Zapłon to musisz popatrzeć na przerwę pomiedzy platynkami i ewentualnie ja ustawić ( musisz ustawić tłok w najwyższym położeniu itd. ). Poza tym weź drobny papierek ścierny najlepiej wodny i leciutko oczyść paltynki bo może zaśniedziały. Oprócz tego wydech a raczej kolanko w którym mogło nazbierać się duzo syfy przez co silnik traci sporo mocy. Pzdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sir_headly
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2006
Posty: 1096
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Okolice Tomaszowa Lubelskiego
|
Wysłany: Pon 13:17, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
I poszukaj we wcześniejszych postach w tym dziale. Wiele osób miało juz podobne problemy. Za pisanie ematów, które już sie wcześniej pojawiły grozi ostrzeżenie, wiec uprzedzam. Zresztą, znacie regulamin... Chyba:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 21:14, 24 Lip 2006 Temat postu: |
|
|
Elo
Ta płytka od przesłaniania powietrza to przepustnica, a propo utraty mocy, przeczyść dysze(mogą być zatkane, wystarczy przedmuchać), jak nie pomoże, to zdejmij głowice i szczyść sadze/nagar(można szczotą drucianą, bądź śrubokrętem jechać ostro, nie patrza na zarysowania, to w niczym nie przeszkacza, tylko uważaj, żeby nie wyupać czagoś z cylindra, głowicy, lub tłoku, bo będą jaja ). Jeżeli nie pomoże to wal dalej na forum, a postaramy się z innym userami, pomóc Ci. Pozdro Tomek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 7:41, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem mozesz przeczyscic tlumik z nagaru lub "przedmuchac" dysze.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pon 18:06, 21 Sie 2006 Temat postu: |
|
|
a mozliwe ze po prostu kompresja sie poszla ... albo pierscionek pekl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|