Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
konradrespect123
Bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: nOwY wAlIsZóW koło Kłodzka
|
Wysłany: Pon 13:10, 06 Maj 2013 Temat postu: REGULACJA GAŹNIKA |
|
|
Siema
Słuchajcie, moja jawa na początku sie dusi, zamula dopiero jak sie wkręci to ma kopa.
bawilem sie iglicą i poziomem paliwa, co mam zrobic zeby ciągła od wolnych obrotów, kiedys było ok a teraz sie zje.ało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
tomekwozniak98
Bywalec
Dołączył: 23 Gru 2012
Posty: 70
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:52, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Przeczyść dysze i zobacz czy kanaliki te w które wkręca się dysze są drożne ale mi wygląda to na lewe powietrze prozbieraj cały układ dolotowy pozakładaj nowe uszczelki i posmaruj cienko hermetykiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Serkowsky
Początkujący
Dołączył: 04 Kwi 2013
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 13:57, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
u mnie był powodem spuchnięty tłok wymieniłem i romet jeździ jak strzała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 15:47, 06 Maj 2013 Temat postu: Re: REGULACJA GAŹNIKA |
|
|
konradrespect123 napisał: | bawilem sie iglicą i poziomem paliwa\P |
No właśnie, bawiłeś się i popsułeś.|
Serkowsky napisał: | u mnie był powodem spuchnięty tłok wymieniłem i romet jeździ jak strzała |
Ciekawa teoria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 19:26, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Bawić to się można klockami LEGO, gaźnik się reguluje. I pytanie co to dla ciebie wolne obroty(dla mnie to obroty jałowe rzędu 1500-2000 RPM). Jak dla mnie lewe odpada bo by się dobrze nie dokręcał na maks obr. tylko by zabuczał i zgasł. Dobrze wyreguluj gaźnik (bez zabaw) to powinno dać porządny efekt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
konradrespect123
Bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: nOwY wAlIsZóW koło Kłodzka
|
Wysłany: Wto 19:22, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Tyle że nw chwili obecnej nie mam filtra powietrza i jeżdżę na pończosce ...
czekam na stożek, bo zamowilem...
gaźnik ostatnio czyscilem i zakladalem nowe uszczelki więc to odpada...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:29, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
konradrespect123 napisał: | gaźnik ostatnio czyscilem i zakladalem nowe uszczelki więc to odpada... |
Co odpada?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
konradrespect123
Bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: nOwY wAlIsZóW koło Kłodzka
|
Wysłany: Śro 8:46, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wymiana uszczelek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 9:34, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
ale co Ty chcesz regulować jak Twój system dolotowy powietrza jest amatorszczyzną? ... weź załóż filtry a potem się baw w regulacje ! Teraz to sensu nie ma wyregulujesz wstawisz filtr i znów będziesz się bawił bo już skład mieszanki powietrzno paliwowej zmienisz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Śro 12:48, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
dokładnie wstaw najlepiej filtr i wyreguluj gąźnik. Post torhę bez sensu bo wiadomo że po zabawie powinna być regulacja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|