Hvil
Początkujący
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Wto 10:33, 19 Sie 2014 Temat postu: Regeneracja przedniego zawieszenia OGAR 200 |
|
|
Jako, że doskwiera mi betonowe zawieszenie w moim ogarze, postanowiłem się nim zająć w ostatni weekend.
Lagi ładnie wyszły, z oporem ale bez młotka udało się je z czasem wyjąć. Jedna sprężyna niestety została w widelcu. Tulejki zewnętrzne w stanie zadowalającym, niestety wewnętrzne opadnięte bardzo nisko. Wbiłem je dużo wyżej, wszystko nasmarowałem i złożyłem z powrotem.... było miodzio do pierwszej dużej nierówności. Zawieszenie się złożyło, a odbijając ponownie pociągnęło tulejkę wewnętrzną w dół. I znowu luz się pojawił.
W obec powyższego stwierdzam, że czas na nowe tulejki. I tu mam do WAS koledzy pytanie.
Po 1. Czy to prawda, że te allegrowe tulejki nie mają wymiarów i trzeba wiercić?
Po 2. Ja dość dużo części dorabiam do moich motocykli i samochodów. Co powiecie na teflonowe tulejki dorabiane na zamówienie po ok 15-20 zł za komplet? Tylko potrzebna mi ich dokładny wymiar. <pomo>
I ostatnie pytanie.... na moich lagach tam wyżej odlazł chrom i są zadziory. Muszę je ponownie chromować by nie niszczyły nowych tulejek czy przelecieć tylko papierkiem? W końcu to i tak pracuje w smarze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|