Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Pią 18:54, 11 Lis 2011 Temat postu: Rama |
|
|
Witam. Proszę o poradę dotyczącą ramy rometa ogara 205. Albowiem posiadam Jawe 50 typ20 tak zwaną ,,kaczkę''. Mam okazję kupić ramę od rometa 205. Czy da się umocować silnik od jawki do tej ramy? Bo wiem ze te romety maja inny silnik niz ogar 200 czy tez kaczki i mustanga? Chodzi tu o nie przerabanie ramy tylko, w stanie oryginalnym.Z góry dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pią 19:02, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Bez przeróbek nie da rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ziela
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Pią 19:14, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam to są inaczej umieszczone punkty mocowań silnika. Więc bez przerobienia nie da rady...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Pią 20:18, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
A u ramy komara tez nie zamocuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 21:28, 11 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko jak i ty wyjedziesz z pocketem (zwanym też minicrossem, mini ścigaczem) to nie licz na to że ktoś cię poważnie potraktuje to po 1.
po 2 piszesz że posiadasz jawkę "kaczkę" to po co ci rama z ogara 205? Nie rozumiem tego.. Roboty masz mało?
po 3 jak ktoś już pisał bez przerabiania ci nigdzie silnik nie wejdzie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Sob 10:53, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Chlopie rame chce nie zmieniac poto bo mi sie nudzi, tylko mam do tego powód. Najzwyczajniej jezdze kaczka bez blach, znaczy nie jezdze. Procz tego moja rama jest juz bardzo zuzyta, nozki powyginane, jedna nozka pasazera byla spawana i teraz prawie jest polamana(na skrawku zycia). Ogolnie nie nadaje sie do jezdzenia i do patrzenia. A to że bardzo podoba mi sie wyglad rometa ogara 200 to chce sobie zakupic kompletna rame do ktorej przeloze swoj silnik, koła. Po 2 nikt tu nie pisal ze nigdzie moj silnik nie wejdzie, tylko ze nie wejdzie do ramy od ogara 205, teraz juz wiem ze do komara rowniez bo chyba nawet to sa takie miejsca uczepienia silników. To wszystko poco chce zmienic swoja rame.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymonjawa dnia Sob 11:04, 12 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 11:08, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
a gdzie tu jest usterka? jawka ma zupełnie inny osprzęt, co Ci da rama skoro koła są inne, montaż hamulca, ślimak licznika a reszta? albo napraw porządnie jawkę albo kup coś innego w całości, bo z Twojego podejścia widzę że za dużo pojęcia o mechanice nie masz, bo dla mnie jakoś problemu by nie było żeby rozmontować ramę na drobne części, pospawać co trzeba, wypiaskować, pomalować itd. Przy braku papierów owszem mało to opłacalne, lepiej kupić drugi sprzęt (jeśli rejestracja obecnego była by na prawdę problematyczna) ale nie znaczy to że się nie da...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Sob 11:30, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Jakto kola sa inne? A czym sie roznia? I hamulec? licznik?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 15:07, 12 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
jawka ma koła mniejsze, zamienne przednie z tylnym, ślimak licznika z tyłu, hamulec na lince, w romecie masz licznik z przodu, większe koła i hamulec na drucie, choćby takie różnice między ogarem a jawka 50 typ 20, chyba że Ty chcesz kupić motorower bez silnika wyłącznie ale to wyrażaj się precyzyjniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Nie 18:25, 13 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
No chce kupic tylko bez mechanizmu bo chce swoj przymatowac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 19:40, 14 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
to nie jest opłacalne ... taniej i prościej będzie kupić na allegro czy od kogoś z forum osłony, sąsiad ci pospawa za grosze to co masz do spawania, piaskować i malować profesjonalnie nie musisz ... byle by to sie kupy trzymało i wszystko było dobrze poskręcane.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damianos200
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Wto 15:40, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Ogólnie to da rade zamocować silnik jawki do ogara 205 tylko trzeba mieć trochę czasu i chęci . Ja ogólnie polskie komarki przerabiałem na silniki jawoskie i wszystko było ok . robiłem motorynki z silnikami jawki i ogólnie fajnie to jeździło co do przeróbek ogara to musisz przespawać wachacz by odwrucić koło i co najważniejsze mieć hamulec . odcinasz uszy amortyzatorów i przespawywujesz je na drugą stronę . Co do mocowania silnika to mocujesz go na górny uchwyt normalnie tylko musisz go zdystansować tulejkami albo jakimiś podkładkami a do dolnego uchwytu przykrecasz płaskownik w którym wywiercasz dziurę by przykręcić silnik no i też musisz dać jakieś tulejki . ogólnie jak sie ma troche głowy to bardzo prosta robota .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ziela
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2011
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łódzkie
|
Wysłany: Wto 16:13, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Tylko jak źle przykręci i przyspawa to może mu się silnik urwać, więc to nie takie proste dla każdego .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Siasin
Wymiatacz
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 452
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Wto 18:27, 15 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
To już lepiej kupić ramę od ogara 200. Nie będzie musiał się tyle napracować a efekt prawie ten sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Pią 19:46, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
no wlasnie kupie sobie rame z blotnikami siedzeniem ze wszystkim i tylko mechanizm swoj przykrece i bd dobrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|