Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krych23
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 17:31, 10 Cze 2009 Temat postu: Pytanko takie |
|
|
a wiec pisze tutaj bo nie znalazlem lepszego dzialu gdzie by wypadało spytac... a mianowicie wymienilem przez ostatni tydzien praktycznie caly silnik.... nowy wał tłok pierscienie simeringi cylinder 60cm tarcze ze sprzegła i chyba wszystko. teraz chodzi od pierwszego kopa czego nie mialem wczesniej ale nie o to chodzi, chodzi o to ze teraz jak jade i potem stane dam na luz i nagle same wzrastaja obroty czego to jet skutkiem ?? i i jeszcze takie pytanie . mam wrazenie jakby mial mniej mocy czy to jest wina ze jeszcze nie jest na dotarciu ?? i jeszcze a propo docierania ile trzeba zrobic km i jak zeby dobrze dotrzec ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krych23 dnia Śro 17:36, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Śro 17:46, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Przy docieraniu zawsze jest słabszy,codo wysokich obrotów to polecam wyregulowanie gaźnika a docierać powinieneś z 250 km.Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krych23
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 17:48, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
dzieki ;] mam przy okazji kolejne pytanie dlaczego mi odpala jak jest zimny na kopa a jak sie zagrzeje to za 6,7... ??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krych23 dnia Śro 18:21, 10 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tonet
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kobiór
|
Wysłany: Śro 19:56, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
moze zla swieca?(zla wartosc cieplna albo cos)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krych23
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:58, 10 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
świeca jest nowa ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 5:23, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Odpalanie to wada fabryczna gaznika, choc masz ciut zly zaplon(za pozno). Na docieraniu silnik powinien miec najwieksza moc, wydaje mi sie, ze albo nieprecyzyjni wszystko zlozyles(np. dales stara glowice, bez uszczelki), albo trafiles na trefny cylinder(bardzo czesto spotykana usterka.Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krych23
Początkujący
Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Czw 18:22, 11 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
juz jedst okey dziala jak nalezy przerywacz miał za mały odstęp ;] a co do głowicy to tłok jakbypukal i chyab to jest wina uszczelki wlasnie i jutro ide kupic ;]
ile powinienem lac oleju przy docieraniu silnika przy cylindrze 60 cm . jaki stosunek ?? 1:50 ?>? prosze o szybka odpowiedz !!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krych23 dnia Pią 20:30, 12 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 12:49, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No to jak kupisz dopiero pisz ;0
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Pon 14:51, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | Na docieraniu silnik powinien miec najwieksza moc, |
Nie prawda bo silnik w trakcie docierania jest słabszy, a dopiero po okresie docierania okazuje swoją prawdziwą siłę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
galakty
Wymiatacz
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:14, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ludzie co wy z tym docieraniem!
Jesli zalozyles nowiutkie czesci to na poczatku silnik ma duza moc! Tylko potem slabnie bo nie umiecie docierac... Bo przeciez co ci da docieranie? Zwiekszy ci moc? Nie... Spowoduje to spasowanie czesci dzieki czemu DLUZEJ bedzie mial ta moc... ale nie wiecej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 18:42, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Black Dog napisał: | pks100 napisał: | Na docieraniu silnik powinien miec najwieksza moc, |
Nie prawda bo silnik w trakcie docierania jest słabszy, a dopiero po okresie docierania okazuje swoją prawdziwą siłę. |
Nie rozmieszaj mnie czlowieku. Jaka moc. Tutaj chodzi o kompresje. W okresie docierania pierscienie najsilniej naciskaja na sciany cylindra i choc nie sa jeszcze do niego idealnie spasowane kompresja jest w tedy najwieksza. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|