Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 18:21, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Absolutnie, przeciez chciales instalacje 12V! Potrzebujesz dwie cewki zaplonowe i laczysz je tak jak byly w orginale. czyli laczysz kabel wychadzacy od jednej z drutem drugiej, wtedy kabel drugie podlaczasz pod np. "A", no i analogicznie drut pierwszej do "C". Przy okazji laczysz swiatla "A" do kabla czerwonego w instalacji org. i "C" do masy. POtem tak jak miales na chemacie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
rafał
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 10:19, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
mam pytanie czy opłaca mi sie podniesc wyżej tłumnik w ogarze i czy często go bede musiał czyścic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 11:22, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
rafał napisał: | mam pytanie czy opłaca mi sie podniesc wyżej tłumnik w ogarze i czy często go bede musiał czyścic |
Po pierwsze po co chcesz to robic? Po drugie wymaga to wygiecia kolnaka i jest nieco skomplikowane. Po trzecie co ma wysokosc tlumika do jego czystosci? Pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafał
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 15:08, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
no bo smary sie beda zbierac a podnieśc chce do wyglądu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:41, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
rafał napisał: | no bo smary sie beda zbierac a podnieśc chce do wyglądu |
Smieszne, nic nie bedzie Ci sie bardziej w takim tlumiku zbierac niz w normalnym. Problem moze byc jak go postawisz na dworze i spadnie deszcz... Pozatym wedlug mnie orginalny tlumik podniesiony do gory wyglada conajmniej dzwinie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
diobel
Nowy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:37, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Witam mam problem .
Otoz
wczoraj chcialem zalozyc inny tlumik do ogara 200, i prze jakeis pol godziny jezdizlem bez,i juz tka po 20-30 minutach mi zaczelo cos przerywac, odstawilem go i zalozylem stary tlumik, i zapalil, ale nie chcial agzowac, jakby sam silnik chodzil ,
A potem nawet nie chcial zlapac iskry ..
oco moze chodzic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 12:32, 07 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
diobel napisał: | Witam mam problem .
Otoz
wczoraj chcialem zalozyc inny tlumik do ogara 200, i prze jakeis pol godziny jezdizlem bez,i juz tka po 20-30 minutach mi zaczelo cos przerywac, odstawilem go i zalozylem stary tlumik, i zapalil, ale nie chcial agzowac, jakby sam silnik chodzil ,
A potem nawet nie chcial zlapac iskry ..
oco moze chodzic? |
Albo zajechales pierscienie taka jazda, albo przestawil Ci sie zaplon(co jest prawdopodobne). Ewentulanie mogl rozregulowac sie gaznik. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|