Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
iwo2704
Bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 8:52, 28 Sty 2010 Temat postu: pytanko |
|
|
siema chce sie cos spyatc
mianowice mam ogara po generalce wał cylinder tlok pierscienei łozyska taczre sprz i wiele innych mianowicie chodzi mi o to ze mam tak za 1 bieg jest bardzo mocny drugi tez bardzo mocny a na 3 go zamula nie chce isc dodam ze nie mam usczelki pod glowica prosze o wasze wypowiedzi na ten tema z gory dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 8:57, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
spróbuj jazdy bez filtra ustaw dobrze zapłon dopływ paliwa i zobacz czy nie dostaje lewego powietrza (odpal i wsadź rękę pod głowice cylindra i gazuj i będziesz czuł czy dmucha czy nie )PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 11:56, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
mi się wydaje że to tylko źle zapłon ustawiony, no możesz też zobaczyć czy nie puszcza komprechy no i wyreguluj gaźnik i te czynnosci powinny pomuc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Czw 14:05, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dotarłeś cylinder ? świecy Ci nie zalewa ? Sprawdź dysze czy nie są zapchane .... Myśle że to złą regulacja zapłonu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
iwo2704
Bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 14:33, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
aa i jescze dodam ze miałem bardzo duzo syfu w tłumiku dzis go wyjalem wyczyscilęm wypłukałem i dosyc czuystyy czy to mzoe tez byc powodem i pyatm sie jescez raz czy mzoe wpłaywac na to ze nei mam uszcekli pod głowica
? swiece dosyc czesto zalewa..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez iwo2704 dnia Czw 14:37, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piankos
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:40, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
zatkany tłumik też może być przyczyną niedomagań ze strony silnika jak zalewa świece to, blaszkę na iglicy ustaw na 2 ząbek od góry i zmniejsz poziom mieszanki w komorze pływakowej w tym celu blaszkę która zamyka zaworek podegnij do góry ale tylko odrobinkę i nie powinno zalewać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Czw 15:56, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
upg nie ma nic z tym wspólnego. Tłumik mógł oddziaływac na osiagi. Zrób przegazówkę taką z 2 s. jeżli nie będzie strzelać, falować na obrotach, przygasać czy jeszcze jakieś tam dziwne objawy, to zapłon przyśpiesz.pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Czw 16:01, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
no właśnie to jest wina tłumika, sam miałem kiedyś zapchany i na 1 git, 2 git a po przejechaniu kilometra zamuł. ściągnij tłumik całkowicie i się przejedź jeżeli bedzie normalnie to wiadomo czyść tłumik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
iwo2704
Bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 16:59, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
wyczyscilem tłumik skuruciłem kolanko skreciłem ta sruba kolanko wydech tylko ze jescze nie odpalalęm bo mam kierke i amory w chromowaniu;d ale dodam ze syfu wyleciał w ciul...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Czw 19:53, 28 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli nie domaga na 3 biegu to dodam Ci radę... Było już to.... Ale do rzeczy... to musi być wina chyba tłumika... Opowiem Ci jak jest u mnie... jak mi zamula na trójce to nie dowalam mu gazu tylko od najmniejszych obrotów (tylko żeby nie zgas) podkręcam gazem... tzn. rozpędzam go powoli... jak już jestem pewny że jako tako się rozbujałem daję mu po piździe i tyle.... potem dzierga normalnie... dlatego wina chyba spada na lekko zatkany tłumnik... Jednak uważaj... mianowicie masz go po kapitalce.. czyli jest na dotarciu.... czyli nie możesz go zbytnio przemęczać i katować...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk2431 dnia Czw 19:54, 28 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
maliniak
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gałków Mały
|
Wysłany: Pią 14:18, 29 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
moim zdaniem nie jest potrzebna uszczelka pod głowica bo tam głowica nachodzi na cylinder (ten próg na głowicy) a jezeli masz na dotarciu to bedzie ci sie robiło tak przez okolo 200 ze na 1 i 2 bedzie szedł a na 3 mulił z kilometra na kilometr powinno byc lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Sob 8:33, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Uszczelka raczej jest potrzebna, no chyba że dokręcasz śruby na amen jak w ciągniku... ja jak nie miałem uszczelki to sadził na wszystkie strony jakimś syfem cś jak olej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 11:31, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Makster_26 napisał: | Uszczelka raczej jest potrzebna, no chyba że dokręcasz śruby na amen jak w ciągniku... ja jak nie miałem uszczelki to sadził na wszystkie strony jakimś syfem cś jak olej... |
Pisałem wcześniej że upg nie jest potrzebna, a jak byś tak chciał dokręcić śruby jak w ciągniku to byś powyrywał szpilki z karterów i by się skończyło na ich wymianie. To że sadził olejem i nie miał kompresji, to pewnie miałeś krzywą głowicę, lub krzywo dokręconą. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Buczko
Wymiatacz
Dołączył: 18 Lis 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krapkowice
|
Wysłany: Sob 22:06, 30 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja nawet nie wiedziałem, że tam ma być uszczelka :O Zawsze dokręcam głowice powoli, każdą śrubke po trochu i na końcu wszystkie dociągam i komprechy nie traci, a olejami też nie sika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Nie 14:10, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
No dobra, plusminus może i masz racje, niewiem bo to było drugi dzień po kupnie więc jak już to po poprzednim właścicielu...
off top sie robi^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|