Przy większym dodaniu gazu sie dusi.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
songo_s23
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:04, 22 Mar 2009    Temat postu: Przy większym dodaniu gazu sie dusi.

Czesc. mam problem z moją jawką, gdy dodaje wiecej niz połowe gazu na biegu na kazdym biegu oprucz na luzie to motor sie dusi. Nie weim co może być.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xlukasz
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:24, 22 Mar 2009    Temat postu: dusi się

Prawdopodobnie go zalewa. Sprawdź iglice i poziom paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli to nie pomoże to zmień świece a w ostateczności sprawdź zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 17:29, 22 Mar 2009    Temat postu:

Za malo powietrza dostaje, to fakt. Wyczysc filtr paliwa lub przejedz sie bez niego. Jak dodasz gazu i w miejscu filtra z gazika pojawi sie chmura paliwa oznacza, ze msuisz obnizyc poziom plaiwa w komorze plywakowej. Jak nie to obniz iglice(wyzszy rowek), zmniejsz odleglosc na elektrodach(ok. 0,4mm) lub wymien swiece na cieplejsza(org. F80, wiec na F75, F70 i zamiennki, oprocz firmy NGK). Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
songo_s23
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:20, 22 Mar 2009    Temat postu:

Dzięki za wypowiedzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Pon 13:20, 23 Mar 2009    Temat postu:

Właśnie dziś swoją jawę poskręcałem i mam to samo na każdym biegu się dusi gdy do dam gazu a na luzie wszystko jest ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 14:23, 23 Mar 2009    Temat postu:

coś z poziomem paliwa albo za duż albo za mało pobaw się blaszką

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Pon 16:21, 23 Mar 2009    Temat postu:

mam nieszczelne kolanko w miejscu łączenia z tłumikiem gdy odpalam jawę po postoju 1h lub rano podkładam tam jakieś wypukłe naczynie bo przez kolanko wylewa się w chwili odpalania jakaś szklanka benzyny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Pon 17:00, 23 Mar 2009    Temat postu:

o to nie ciekawie to jest napewno za wysoki poziom paliwa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Pon 18:45, 23 Mar 2009    Temat postu:

Nie wiem też czy mam kondensator wymienić bo jak ją odpalam to wkręca się na wysokie obroty (trzymając gaz) ale nagle obroty spadają prawie jak by motor miał już zgasnąć, ale nagle znowu wzrastają i opadają i tak w kółko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marxin92
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 19:46, 23 Mar 2009    Temat postu:

ja miałem to samo ale podniosłem iglice do samej góry i po problemie i wymieniłem kondensator dałem od malucha

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Marxin92 dnia Pon 19:50, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 19:50, 23 Mar 2009    Temat postu:

miałem coś bardzo podobnego pokombinuj z ustawieniem gaźnika Smile
Edit// możesz na próbę palcem przytknąć wlot do filtra


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Pon 19:51, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bocian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bogatynia

PostWysłany: Pon 20:27, 23 Mar 2009    Temat postu:

Kurde tak mi się chce ten motor robić ale pogoda do bani Sad jutro muszę się iglicą pobawić dziś tylko zmniejszyłem poziom paliwa w komorze pływakowej bo mi z filtra paliwem strzelał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 21:01, 23 Mar 2009    Temat postu:

Poziom paliwa w komorze plywakowej ustaw w taki sposob, ze jak popatrzysz z gory(bez przespustnicy) na rozpylacz powinienes widziec w nim paliwo(dokladnie 1mm pod krawedzia rozpylacza). Potem wyczysc swiece lub wkrec nowa i daj mu troszke pochodzic, a nastepnie wykrec swiece. Jak ma kolor kawy to ok. Jezeli czarny to przepustnica w dol(wyzszy rowek), a jak bialy to w gore(rowek nizszy). Jak sie nie da i swieca ciagle czarna jest nalezy zmienic ja na cieplejsza(np. F75, F70 lub zamiennki oprocz NGK; orginalnie F80), ustawic odleglosc miedzy elektrodami(0,4mm) lub ja jeszcze zmniejszyc i lac mniej oleju do paliwa. Wczesniej pamietaj o ustawieniu linki, zanim bedziesz ustawial iglice. Napnij ja tak, zeby pol lekkim ruchu gazu przepustnica reagowala, a nastepnie przekrec kierownice maksymalnie w lewo i popuszczaj tak dlugo, az przepustnica sie oprze o srube regulacyjna(,ktora powinna byc prawie maksymalnie wykrecona). Teraz odpal o dogrzej porzadnie moto na srednich obrotach, a nstepnie wkrec maksymalnie srube regulacyjna biegu jalowego(mozesz przedmuchac takze dysze, jak nie wyczyscic calego gaznika). Wykrecaj powoli tak dlugo, az moto zgasnie. Wtedy wkrec o pol obrotu(na docieraniu o caly obrot). Ciesz, bo wlasnie wyregulowales prawidlowo gaznik Wink Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 21:12, 23 Mar 2009    Temat postu:

Lol bocian, zakladasz moj fanklub? <avatar> To jest moja autentyczna fotka Razz Takze moze lepiej ja zmien :E

To tak na marginesie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pon 21:17, 23 Mar 2009    Temat postu:

macq napisał:
Lol bocian, zakladasz moj fanklub? <avatar> To jest moja autentyczna fotka Razz Takze moze lepiej ja zmien :E

To tak na marginesie Smile


Nie no to teraz mnie rozmieszyles Laughing pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin