Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
songo_s23
Początkujący
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:04, 22 Mar 2009 Temat postu: Przy większym dodaniu gazu sie dusi. |
|
|
Czesc. mam problem z moją jawką, gdy dodaje wiecej niz połowe gazu na biegu na kazdym biegu oprucz na luzie to motor sie dusi. Nie weim co może być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
xlukasz
Początkujący
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:24, 22 Mar 2009 Temat postu: dusi się |
|
|
Prawdopodobnie go zalewa. Sprawdź iglice i poziom paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli to nie pomoże to zmień świece a w ostateczności sprawdź zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 17:29, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Za malo powietrza dostaje, to fakt. Wyczysc filtr paliwa lub przejedz sie bez niego. Jak dodasz gazu i w miejscu filtra z gazika pojawi sie chmura paliwa oznacza, ze msuisz obnizyc poziom plaiwa w komorze plywakowej. Jak nie to obniz iglice(wyzszy rowek), zmniejsz odleglosc na elektrodach(ok. 0,4mm) lub wymien swiece na cieplejsza(org. F80, wiec na F75, F70 i zamiennki, oprocz firmy NGK). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
songo_s23
Początkujący
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:20, 22 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Dzięki za wypowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 13:20, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie dziś swoją jawę poskręcałem i mam to samo na każdym biegu się dusi gdy do dam gazu a na luzie wszystko jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 14:23, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
coś z poziomem paliwa albo za duż albo za mało pobaw się blaszką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 16:21, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
mam nieszczelne kolanko w miejscu łączenia z tłumikiem gdy odpalam jawę po postoju 1h lub rano podkładam tam jakieś wypukłe naczynie bo przez kolanko wylewa się w chwili odpalania jakaś szklanka benzyny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 17:00, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
o to nie ciekawie to jest napewno za wysoki poziom paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 18:45, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Nie wiem też czy mam kondensator wymienić bo jak ją odpalam to wkręca się na wysokie obroty (trzymając gaz) ale nagle obroty spadają prawie jak by motor miał już zgasnąć, ale nagle znowu wzrastają i opadają i tak w kółko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 19:46, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ja miałem to samo ale podniosłem iglice do samej góry i po problemie i wymieniłem kondensator dałem od malucha
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Marxin92 dnia Pon 19:50, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 19:50, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
miałem coś bardzo podobnego pokombinuj z ustawieniem gaźnika
Edit// możesz na próbę palcem przytknąć wlot do filtra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Pon 19:51, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 20:27, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Kurde tak mi się chce ten motor robić ale pogoda do bani jutro muszę się iglicą pobawić dziś tylko zmniejszyłem poziom paliwa w komorze pływakowej bo mi z filtra paliwem strzelał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 21:01, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Poziom paliwa w komorze plywakowej ustaw w taki sposob, ze jak popatrzysz z gory(bez przespustnicy) na rozpylacz powinienes widziec w nim paliwo(dokladnie 1mm pod krawedzia rozpylacza). Potem wyczysc swiece lub wkrec nowa i daj mu troszke pochodzic, a nastepnie wykrec swiece. Jak ma kolor kawy to ok. Jezeli czarny to przepustnica w dol(wyzszy rowek), a jak bialy to w gore(rowek nizszy). Jak sie nie da i swieca ciagle czarna jest nalezy zmienic ja na cieplejsza(np. F75, F70 lub zamiennki oprocz NGK; orginalnie F80), ustawic odleglosc miedzy elektrodami(0,4mm) lub ja jeszcze zmniejszyc i lac mniej oleju do paliwa. Wczesniej pamietaj o ustawieniu linki, zanim bedziesz ustawial iglice. Napnij ja tak, zeby pol lekkim ruchu gazu przepustnica reagowala, a nastepnie przekrec kierownice maksymalnie w lewo i popuszczaj tak dlugo, az przepustnica sie oprze o srube regulacyjna(,ktora powinna byc prawie maksymalnie wykrecona). Teraz odpal o dogrzej porzadnie moto na srednich obrotach, a nstepnie wkrec maksymalnie srube regulacyjna biegu jalowego(mozesz przedmuchac takze dysze, jak nie wyczyscic calego gaznika). Wykrecaj powoli tak dlugo, az moto zgasnie. Wtedy wkrec o pol obrotu(na docieraniu o caly obrot). Ciesz, bo wlasnie wyregulowales prawidlowo gaznik Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 21:12, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Lol bocian, zakladasz moj fanklub? <avatar> To jest moja autentyczna fotka Takze moze lepiej ja zmien :E
To tak na marginesie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 21:17, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Lol bocian, zakladasz moj fanklub? <avatar> To jest moja autentyczna fotka Takze moze lepiej ja zmien :E
To tak na marginesie |
Nie no to teraz mnie rozmieszyles pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|