Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Nie 12:17, 26 Wrz 2010 Temat postu: przy 45 koniec |
|
|
cześć koledzy mam problem z moją jawą (50 mustang)
a mianowicie jadę sobie około 40-50km/h(licznik się waha)
i chcę przyśpieszyć to zaczyna mi słabnąć i zwalnia do 30-40km
myślałem że to dlatego że za słaba mieszanka paliwa z powietrzem
ale nie przestawienie iglicy nic nie dało proszę o nie wyśmiewanie mnie
ponieważ dopiero zaczynam moją przygodę z motorami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz

Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Nie 12:32, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
A jest ona odblokowana ^^ mysle ze jezeli zaczynasz to pewnie nie wiesz ze jawki mialy w h*j blokad a ja opisze ci jakie i jak zdjac je domowym sposobem xD
na poczatek kruciec ssacy laczacy gaznik z cylindrem orginalnie:W jawkach sprowadzonych do polski był on otwor w tym kruccu okragly musisz go rozpilowac na taki prostokat jak masz w gazniku i juz kilka km wiecej xD
2 blokada to bardzo dlugie kolanko laczace cylinder i tlumik : jak je zdiac bardzo prosto jak masz nalozony tlumik to zaznaczasz sobie kreske na tym kolanku jak bardzo tlumik jest na nim nalozony potem zdejmujesz tlumik odmiezasz od tej kreski 2-3 cm i upier*** co ci zostało czyli jakies 10-13 cm nie pamietam juz masz troche wiecej mocy
3.blokada to dlawik w tlumiku tez trzeba go rozwiercic nie powiem ci jak bo ja mam jawke z tlumikeim od jawki kaczki (orginalnie) i tam nie ma zadnych dlawikow i tympodobnego gowna
4.jezeli masz troche hajsu to kup cylinder 60
5.jezeli masz kostki (opony) takie w las a zalezy ci na predkosci zmien je na takie szosowe tak jakby lyse xD
6.napompuj opony podstawa xD
7.zaluz przednia zembatke 12z
8.wymien pierscienie
9.ustaw zaplon
to chyba na tyle po takim zabiegu jezeli masz niedorzniety cylinder powinna isc 60-70
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 12:41, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Najpierw niech kompresje sprawdzi, a później niech się martwi pierścionkami. Na jednych pierścionkach zrobiłem 15k km, tyle że u mnie tłok nie wytrzymał i szlak trafił pierścienie i tłok
Po za tym zrób to co napisał kolega z góry. Te 15km/h powinna szybciej pojechać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Nie 12:53, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a czy zamiast rozwiercać to mogę to coś czarne coś w tłumiku wy*ierdolić?
na razie kasy nie chce wydawać
ale niedługo jej remoncik będę robił chyba to wtedy przy okazji zmienię zębatkę
a opony zostawię takie jak są bo częściej po polnych śmigam niż po asfalt
kolanko zaraz pójde i zrobie (nic sie jej nie stanie jak za dużo opierdole?)
opony są napompowane dosyć mocno (nie na calkowity kamień bo jak tak zrobiłem to na polnej wyleciałem w rów a jawa zaczęła spierdzielać )
PS. jaki cylinder dać czeski ściągać czy jakiś polski mogę dać (wiem nie z almotu(czy jakoś tak)
Zapoznaj się z regulaminem, jak na razie ostrzeżenie słowne, ponieważ jesteś nowym użytkownikiem.- plusminus.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanatix1996 dnia Czw 4:46, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz

Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Nie 13:25, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
jak masz dobry czeski to nic nie rób jezeli nie to zrob szlif na czeskim i smigaj
Ortografia chłopie.. Wiesz że jesteś bardzo blisko bana? Bazalt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Nie 14:09, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a jak sprawdzić kompresję (jestem lajkiem)
orientuje sie ktoś ile może szlif kosztować?
ps. do admina sorka nie wiedziałem że nie moża przeklinać , a można jak sie ocenzuruje?np k***a?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
jawek 50
Wymiatacz

Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 14:26, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Wykręć świecę, zatkaj palcem otwór od świecy i zobacz czy dobrze zasysa przy kopnięciu starterem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 14:41, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
fanatix1996 napisał: | a jak sprawdzić kompresję (jestem lajkiem)
orientuje sie ktoś ile może szlif kosztować?
ps. do admina sorka nie wiedziałem że nie moża przeklinać , a można jak sie ocenzuruje?np k***a? |
Kompresję precyzyjnie mierzymy manometrem. Możesz np. podjechać do pierwszego lepszego serwisu samochodowego i Ci zmierzą. Szlif kosztuje różnie.. Od 20 do 40zł.
Ps. Nie jestem adminem..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz

Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Nie 15:22, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Bazalt nie przesadzaj za kreske sie bedziesz czepiał ;p
Offtop.. Jak nie masz nic do powiedzenia w temacie to PW.! Jesteś coraz bliżej bana.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pyle
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Nie 16:03, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a ja mysle ze wystarczy rozwiercic kruciec, ustawic pozadnie gaznik zaplon, skrucic kolanko i dac zebatke 12 i nie ma co sie bawic w dławiki bo to duzo roboty i juz jawka powinna isc conajmniej 60, moj ogar leci na zebatce 11 krucicu odblokowanym i zablokowanym calym tlumikiem i kolankiem 57-58, mysle ze jak dam lepsza regulacje gaznika, skruce kolanko i dam zebatke 12, poleci te 63
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Nie 17:05, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
narazie wyjąłem rozwierciłem tłumik "urwłem "kawałek rury tyj co wchodzi w tłumik
i zrobiony kruciec ssacy
jeszcze jakaś blokada mi została?
ps leci mi teraz około 50 a jak wyżej sie rozpędzi to silnik na chwile przestaje pracować aż zwolni do 45 i dalej ciągnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanatix1996 dnia Nie 17:06, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Pyle
Częsty bywalec

Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: Nie 20:02, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
a pomogło to chociasz? tą co kolanko uciełes?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Pon 12:53, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
no teraz lepszego kopa ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 14:59, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
mozna jeszcze zrobic szlif cylka tloka i rozwiercic gaznika luz dac od wsk
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Pon 18:28, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
nic więcej się nie da zrobić "domowymi sposobami"?
słyszałem że można dolewać pół litra denaturatu do 3 pełne zbiorniki
to wtedy nawet komar ponoć śmiga 70
tylko że mogą sie zrobic dziury w tloku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanatix1996 dnia Pon 18:28, 27 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|