Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
holipa
Wymiatacz

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 19:29, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
dobra dobra. żadnego denaturatu i szlifów. jawka miała robione jakoś 1000km temu kapitalke silnika na czeskich gratach. odblokowany króciec gaźnika , wydech
ps. młody zaraz sobie pogadamy o twoich polnych wyczynach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
AmaSoft
Moderator

Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 1:28, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
denaturat to sie leje jak chcesz strzelić z korby, dla testu, do jawki/ogara bym nie polecał, szkoda silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Wto 18:06, 28 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
może filter masz zaje****
ściągnij rurę od filtra przeczyść dysze(a że dopiero zaczynasz powiem ci o co chodzi)
wykręcasz2 złote śrubki od strony gaźnika
przedmuchujesz je
odkręcasz kranik
przyciskasz pompkę i trzymaj cały czas aż z otworów ma dysze wypływać mieszanka
zakręcasz dysze(niezakręcając kranika) do końca
i z ściągnientą rurą (zaraz po tym zabiegu) się bujnij i cała maneta musi chociaż 65 jechać
chociaż to i tak mało na jawkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Śro 19:08, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
dzięki sportlen
jutro sprawdzę czy działa
a i mam pytanie muszę ściągać rurę? bo nie chce zarznąć silnika
a filter miałem czyszczony
a i mam pytanko czy ktoś się orientuje ile może kosztować filter stożkowy i czy warto zamieniać
Ps.nie wiem czy mi licznik działa dobrze może sprawdzę i dam znać ile jedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
[Pro][Boszcz]
Wymiatacz

Dołączył: 30 Mar 2010
Posty: 556
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Hajnówa
|
Wysłany: Czw 6:05, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
stozka nie warto kupowac głosniej chodzi a pozytku z tego 0 koszt tego bubla to jakies 25-30 zl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 12:00, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ja doszedłem do wniosku że stożek to tylko basowy dźwięk i problemy. Co prawda ustawiłem (metodą prób i błędów) Jikova, ale to nie jest to co oryginał Czy głośniej chodzi... nie. Nie widze różnicy, jedynie basowy dźwięk jak odkręcisz gaz.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
fanatix1996
Początkujący

Dołączył: 16 Wrz 2010
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Kołdowo/Człuchów/Chojnice
|
Wysłany: Czw 13:56, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
no przetestowałem teraz mam sposób jak rozpędzić się do 60 (jeśli licznik dobrze chodzi, już sprawdzone ale wynik podam później bo sam na razie nie wiem)około 50 czyli wtedy gdy nie chce już przyśpieszać daje gaz na pół manetki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fanatix1996 dnia Czw 14:37, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Czw 16:36, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
przejedź sie raz z ściągnietą rurą (ja tak jeżdże cały czas) bo może fitr powietrza nie przepuszcza
co do stożka lepiej kupic jak jeździc bez filtra a mnie na to szkoda forsy
wole co 2 tygodnie przedmuchać dysze jak dać 20 zł za stożek
bardzo fajny warkot przy niskich obrotach i w tedy zakrecic manete do "kóńca"( na 3 biegu)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sportlen dnia Czw 16:43, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:01, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
sportlen napisał: |
wole co 2 tygodnie przedmuchać dysze jak dać 20 zł za stożek |
Hmm, i po dłuższej jeździe wydać 60zł na zmianę cylindra albo szlif: 30zł.
Jeszcze co do stożka. Lepiej założyć oryginał. Wyregulowałem w miarę gaźnik na stożku żeby nie mulił ani trochę, dzisiaj zmieniłem na orygianlną rure ;D i dużo lepiej chodzi.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sportlen
Wymiatacz

Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Pią 18:45, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
"Wujek" jeżdże tak cały sezon i nic się nie stanęło a szlif i tak bd robił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Pią 21:49, 01 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
To zbieraj stary kase na jakiś filtr, bo wkońcu coś większego Ci wleci i będziesz miał porysowany cylinder, a szkoda troche.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|