Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 12:45, 04 Lip 2012 Temat postu: Przez 3 tyg było DOBRZE. |
|
|
Witam mam problem z moim ogarem 200 na zimno pali od 1 kopa iskra jak djobeł Very Happy wszystko gra jadę w "trasę" i zawsze w zależności jak szybko jadę najpierw przerywa a potem gaśnie po 5-10km jests tak gorący, że aż śmierdzi . Odkręcam świece, świeca sucha nie czarna lekko brązowy kolor tylko gwint lekko olejem zabrudzony więc po ostygnięciu cylka na odkręconej świecy zakładam świeżą NGK i motorek po 20m odpala na pych kopką nie ma szans jadę znowu 5-10km i to samo tylko wtedy lipa bo zmieniana świeca nie zdąży ostygnąć i postój na 1h ;/ Ktoś ma jakieś pomysły związane z tym gaśnięciem. Zaobserwowałem, że gdy motor się zagrzeje i zaczyna przerywać następnie gaśnie iskra na świecy jakby zanika bo po odkręceniu jej przypięciu do fajki widzę wszystko jak na dłoni jej po prostu nie ma ;/. Nawet normalnie nie mogę z kumplami na ryby jechać ;O TAKIE BYŁY WcZEŚNIEJSZE OBJAWY I USTERKI zresztą treść taka sama jak w poprzednim temacie.
Dostałem parę odp. że winą takiego zachowania będą simeringi więc je wymieniłem wszystkie jakie były ,złożyłem silnik bez jakiej kolwiek nadziei że odpali a tu niespodzianka za 3 razem odpalił i przez 3 tygodnie palił NOC, DZIEŃ nawet po przejechaniu 35 km zaraz po zgaszeniu odpaliłem go za 2 strzałem. Później było coraz gorzej i nie chciał palić jak się zagrzał ale nie gasł w czasie jazdy, teraz niestety wróciło do pkt wyjścia pali na zimnym gaśnie sam na gorącym i ameno . Wymiana simeringów rozbieranie całego silnika na 3 tygodnie jazdy nie bardzo się opłaca. HELP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 13:44, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a po co rozbierać cały silnik? albo lejesz za dużo oleju do paliwa, albo masz źle wyregulowany gaźnik albo właśnie wywalił lewy uszczelniacz który wymienisz po odkręceniu kapy i zdjęciu zębatki z wału. Jest też opcja że masz skrajnie źle dobraną świecę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 14:09, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak mój przedmówca napisał sprawdź ten uszczelniacz, napisz też jaką masz świecę, spróbuj wymienić kondensator, ale wydaje mi się że to może być ten uszczelniacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:14, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Świece mam iskre F80 kondensator przy składaniu dałem nowy. Mieszanka 1-35
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez berettos dnia Śro 14:21, 04 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 16:27, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
to źle nie jest, świece ewentualnie zmień, sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej w tutorialach masz opisane jaki powinien być (w mm od krawędzi chyba, oczywiście naczyniami połączonymi), jak wszystko będzie ok (łącznie z zaworkiem) to niestety musisz dobrać się do uszczelniacza
edit: jest jeszcze opcja, że przy remoncie gdzieś ktoś skopał i puszcza uszczelka, ogólnie uszczelkę jak i uszczelniacz sprawdzisz po tym, że będzie ubywać oleju ze skrzyni
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moskit122 dnia Śro 16:31, 04 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 16:53, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Mówiłeś że wymieniłeś kondensator jak składałeś silnik wnioskuje że to było 3 tygodnie temu, przy dzisiejszej jakości części wszystko możliwe że kondensator zrobił wysiadkę, przez 3 tyg jeździłeś a silnik się nagrzewa dla pewności sprawdź kondensator, bo jak znika ci iskra to jest możliwe że to on jest winowajcą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Śro 18:31, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
A zapłon dobrze masz ustawiony? Nie masz przypadkiem spalania stukowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Czw 6:08, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a jak cewka WN ? sprawdzałeś? Może być już amen i jak się zagrzeje to przestaje pracować prawidłowo co za tym idzie tracisz iskrę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:58, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Teraz po wymianie któregoś z simeringów iskra jest nawet jak się nagrzeje i zgaśnie tylko i tak nie odpali na gorącym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 14:48, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Na gorącym silniku wgl nie odpala czy odpala po kilku nastu kopach ??? Który uszczelniacz wymieniłeś ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:23, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
mateusz1230 Nie ma takiej opcji że jak po przejechaniu paru km przerywa i gaśnie sam żeby go potem odpalić trzeba czekać aż wystygnie choć iskra jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 21:28, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
może lewiznę łapie i kompresja znika ? masz wszystkie powierzchnie proste i szczelne ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pią 9:03, 06 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jak masz czym to sprawdź kompresje na zimnym i ciepłym silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
berettos
Początkujący
Dołączył: 13 Mar 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 15:57, 06 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a jak i czym sprawdzić czy jest kompresja?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 7:08, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Takim urządzeniem wkręcasz to cudo w miejsce świecy kopiesz o sprawdzasz ile jest,z tego co mi wiadomo powinna wynosić 9.5 albo 9
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|