Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maaacek
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krakw
|
Wysłany: Pią 14:37, 20 Mar 2009 Temat postu: Przerywania jak zimna POMOCY!!! |
|
|
Gdy zapale jawke to jak dodam gazu nagle spadają obroty i przerywa co zrobić dodam też ze gdy jest rozgrzana jest ok
Z góry dziękuje z ODP. i Pozdrawiam:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pią 14:41, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Najprawdopodobniej masz tłok polski jeśli tak to nie ma na to rady na tych tłokach tak się dzieje i musisz się do tego przystosować Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maaacek
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krakw
|
Wysłany: Pią 14:45, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ej a czemu jest tak ze jak założe chociaż samą gume od filtra to od razu ją muli ?? i od czego jest ta śrubka na samej górze gaźnika ta do której linkia wchodzi??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maaacek dnia Pią 14:48, 20 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:16, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek025 napisał: | Najprawdopodobniej masz tłok polski jeśli tak to nie ma na to rady na tych tłokach tak się dzieje i musisz się do tego przystosować Pozdrawiam |
Gowno prawda, taka sytuacja wystepuje tylko przy docieraniu.
Cytat: | i od czego jest ta śrubka na samej górze gaźnika ta do której linkia wchodzi?? |
Ta sruba sluzy do napiecia linki. Powinna byc wyregulowana tak, aby minimalny ruch manetki powodowal podwyzszanie sie przepustnicy, a pozniej opuszczona do w taki sposob aby po skreceniu kierownicy w lewa strone przepustnica sie nie podniosla.
Co do problemu jak juz Ci pisalem winna jest iglica i poziom paliwa w komorze plywakowej. Ja jednka pobawilbym sie iglica. Silnik dostaje za malo powietrza i przy wyzszych obrotach zalewa swiece. Gdy silnik sie dogrzeje swieca latwiej dopala mnieszanke i jest ok. Zrob tak, sprawdz jakiego koloru jest swieca(powinna byc brazowa). Wymin swiece, kondensator i wyreguluj platynki(w GMP tloka 0,4mm). POtem opusc iglice. Jezeli problem nie znikinie a swieca jest czarna to lej mniej oleju do paliwa i zmniejsz poziom paliwa w komorze plywakowej. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maaacek
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krakw
|
Wysłany: Pią 16:43, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
czyli na początek opuścić iglice tak??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Pią 17:50, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
tak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maaacek
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krakw
|
Wysłany: Pią 18:00, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
opuściłem i bez filtra kręci zaajebiście ale tystarczy ze założe gume i buuuuu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Pią 18:02, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
to wytłumacz mi pks jak miałem tłok polskiej produkcji to na zimnych też przeywało a teraz na orginalnym tłoku tak mi się nie dzieje proszę wytłumacz Pozdrawiam i czekam na odpowiedź pks
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maaacek
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krakw
|
Wysłany: Pią 18:09, 20 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
nie wime ale juz mi nie przerywa bez filtra ja nie jestem ekspertem jestem tu jako noob
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 11:18, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek025 napisał: | to wytłumacz mi pks jak miałem tłok polskiej produkcji to na zimnych też przeywało a teraz na orginalnym tłoku tak mi się nie dzieje proszę wytłumacz Pozdrawiam i czekam na odpowiedź pks |
Ja dobrze wiesz(zpewne) czesci orginane zawsze sa lepiej spasowane i w lepszej jakosci niz jakiekolwiek zmienniki(sa wyjatki). W tym wypadku nie dosc, ze czeskie czesci sa slabe to polskie jeszcze gorsze. Wtedy wystepuj efekt tzw. "puchniecia tloka". Tłok wraz z wzrostem temeperatury zwieksza swoja objetosc, normalne. Tylko nie robi tego caly czas! Po kupnie polskiego tloka powinno sie go dogrzac i efekt ten w duzym stopniu zniknie. Druga sprawa sa polskie pierscienie, ktore sa jeszze gorsze niz tlok. No niestety... Gdy nie dogrzejesz polskiego tloka i docierasz motor za mocno pierscienie sie za mocno scieraja, nawet sam tlok zaczyna spelniac ich funkcje. Wtedy po ostudzeniu silnika i probie odpalenia tlok jest poprostu nieszczelny, tak jakby silnik nadawal sie do remontu. Spodziewam sie, ze jakbys jeszcze troszke pojezdzil, a tlok by sie schartowal motor nie palil by Ci wogle. Dlaczego? Bo tlok nie zwiekszalby, az tak gwltownie swojej objetosci.
Cytat: | opuściłem i bez filtra kręci zaajebiście ale tystarczy ze założe gume i buuuuu |
No to proponuje Ci wyczyscic filtr powietrza, lub wymienic go na nowy. Wtedy silnik bedzie sie nadawal do lekkiej regulacji, chyba, ze zalozysz stozek, choc nie polecam. Lubie jak oto jest w peni orginalny. Powiedz mi jeszcze jedno... Jak dodasz gaz na full to czy przypadkiem z gaznika od strony filtra wychodzi Ci taki duzy oblok paliwa? Jezeli tak to trzeba minmalnie zmniejszyc poziom paliwa w komore plywakowej(blaszka w dol). Ale wyczyszczenie lub wymiana fltra nie zaszkodzi. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maaacek
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krakw
|
Wysłany: Sob 15:18, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
w miejscu gdzie powinien być filtr w ten czas benzyna wyskakuje (chlapie) i mam też 2 rozkmine moze to kondensator co wy na to
..??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maaacek dnia Sob 15:20, 21 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 18:30, 21 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No to znalezlismy usterke. Nie ruszaj zadnego kondensatora, a zrob tak. Jak popatrzysz na gaznik z gory masz tam dekiel przykrecony na dwoch srubach, wchodzi tam tez wezyk paliwa i znajduje sie pompka. Oskrec te sruby i delikatnie podnies dekiel. Pod nim znajduje sie taka zlota blasza. Wez szczypce i delikatnie, a takze minimalnie, wrecz nie zauwazalnie(setne milimetra) odegnij blaszke w 1/3 dlugosci na koncu w dol. Potem skrec wszystko z powrotem i znowu odpal. Powinien nie chlapac tak bendzyna. Jak chlapie nadal duzo to powtorz ta czynnosc. Jak dojdziesz do momentu w ktorym obroty beda niskie i beda stopniowo same wzrastac, az do zgasu oznacza, ze przesadziles i nalezy odginac blasze w druga strone. To powinno Ci pomoc. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotras
Nowy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: HG
|
Wysłany: Pon 9:20, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
kolego zobacz na zapłon i na kowesator pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Maaacek
Początkujący
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Krakw
|
Wysłany: Pon 18:54, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
ej powoli zaczynam mysleć ze to nie jest wina gaźnika bo jest ten coś takiego ze nie wchodzi na najwyższe obroty wydaje mi sie ze to cewka zaplonowa(ta duża)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Pon 18:57, 23 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
,,wkręca się na wysokie obroty (trzymając gaz) ale nagle obroty spadają prawie jak by motor miał już zgasnąć, ale nagle znowu wzrastają i opadają i tak w kółko."
Masz tak samo jak ja ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bocian dnia Pon 18:58, 23 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|