Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
WiktorLazar
Bywalec
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
|
Wysłany: Pią 13:56, 26 Wrz 2008 Temat postu: Przerywa na średnich obrotach. Prosze o szybką pomoc |
|
|
Witam.
Znowu mam problem z ogarkiem. Otóż na wolnych i wysokich obrotach jest wporządku ma moc i chodzi równo ale na średnich obrotach i na 3 biegu od średnich do końca przerywa. Co to może być?
Bardzo proszę o szybką pomoc bo do jutro muszę to zrobić!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WiktorLazar dnia Pią 14:17, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 14:49, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
może za mało paliwa.A na luzie jak dasz mu na maxa gazu do jest dobrze czy się dusi :
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WiktorLazar
Bywalec
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
|
Wysłany: Pią 15:11, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Jest dobrze wchodzi na wysokie obroty. Ale ustawie trochę więcej w komorze pływakowej bo niedawno zmniejszałem tam poziom i teraz mam iglice no pierwszym rowku od dołu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pią 16:54, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
spróbuj jeszcze na srokowym rowku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WiktorLazar
Bywalec
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
|
Wysłany: Pią 19:47, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj ustawiałem komorę pływakową, świece zmieniałem, przy zapłonie grzebałem, czyściłem styki przerywacza, dysze itp. nic nie pomogło, teraz jest jeszcze gorzej. Na wolnych chodzi dam gaz dusi się dość długo aż w pewnym momencie wchodzi na wysokie obroty. Jak z nich zejdzie to znowu tak samo. Iskrę ma bardzo ładną, zapłon ok( pali od kopa ). Jutro od kumpla załatwię inny gaźnik. Mam nadzieje że pomoże bo już mnie ten "złomet" zaczyna wkurzać
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WiktorLazar dnia Pią 21:22, 26 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 21:55, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
-Wolne trzyma?
-Dobrze schodzi z wysokich obrotów?
Jeśli pierwszy warunek nie jest spełniony, to przejscie z układu biegu jałowego do układu głównego jest utrudnione- pomaga wyczysczenie gaźnika, dyszy
Jeśli wolno schodzi z wysokich obrotów, należy przypuszczać, że ma za dużo powietrza (czyli za mało paliwa). Jeśli schodzi dobrze, to spróbuj się przejechać bez filtra powietrza
PONADTO:
-Sprawdź uszczelki między cylindrem, a karterem, między gaźnikiem a króćcem i między króćcem, a cylindrem.
-Sprawdź czy śrubka od wolnych obrotów nie wypadła
-Sprawdź dziurkę, którą dopływa paliwo z układu biegu jałowego. Dziurka ta jest w gardzieli, niedaleko przepustnicy (sciągamy przepustnice i widać od góry)
Wsystko zależy od tego, czy dobrze schodzi z obrotów. Jak schodzi dobrze, to można pominąć sprawdzanie uszczelek
Jeśli to wszystko nie pomoże, to zakręć kranik i próbuj go wkręcać na średnie. Jak po jakimś czasie pracy na zakręconym kraniku moto zaczyna się wkręcać, to niżej paliwo/iglica. Jeśli zaś poprawy nie ma, to iglica w górę/paliwo w górę. Na początek polecam 1 rowek od góry i regulacja poziomem paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WiktorLazar
Bywalec
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
|
Wysłany: Pią 23:05, 26 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
wolne obroty trzyma jakieś 20 - 30 sekund. z obrotów schodzi dobrze. Wokół uszczelek nic nie wskazuje żeby były jakieś wycieki. Dysze jak pisałem wcześniej czyściłem. Sprawdzałem też bez filtra - bez zmian. jedyne co zauważyłem to to, że jak ściągnę gumę filtra spojrzę w gardziel i dodam gazu to iglica( sama ta igła) wpada w duże drgania i paliwo pozostaje w kroplach a nie rozpyla sie tak jak powinno. z iglica i komora pływakową bardzo dużo kombinowałem. bez rezultatów.
No nic zobaczę jak będzie po zmianie gaźnika.
Napisze czy coś sie zmieniło.
Dzięki za odpowiedzi. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jarzomb16
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 172
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 9:28, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
hmm może zabezpieczenie trzymające iglice się poluźniło i raz podnosi iglice a raz nie sprawdż to zabezpieczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WiktorLazar
Bywalec
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
|
Wysłany: Sob 12:11, 27 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
oto link do filmiku co się z nim dzieje. Na początku nie mogłem zapalić bo zapłon miałem wyłączony:P
Proszę pomóżcie mi. Bo ja już nie mam pojęcia co tam jest nie tak:|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez WiktorLazar dnia Nie 19:27, 28 Wrz 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Łogarzysta
Nowy
Dołączył: 28 Wrz 2008
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:39, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
zmień świece
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WiktorLazar
Bywalec
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
|
Wysłany: Nie 19:43, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Zmieniałem wiele razy. I nic nie dawało
PS. Zmieniłem mój ostatni post. Tam znajdziecie link do filmiku , na którym jest pokazane co się z nim dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 20:05, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
miałem coś podobnego załóż filtr powietrza przytkaj rurkę palcem żeby był mniejszy przelot na moje oko zalewa go...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
WiktorLazar
Bywalec
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Miasto Lubawskie
|
Wysłany: Nie 20:11, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Świeca jest tylko minimalnie mokra na samej górze. A gardziel już przytykałem i też nic nie dawało. Nie mam już siły na to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 20:15, 28 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
przeczyść na glans cały układ paliwowy pokombinuj jeszcze z tym powietrzem jak nie masz siły to poczekaj dzień dwa może to tylko jakiś odpał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 6:57, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo , wręcz identyczny przypadek .. i co ?
I zalewało gnoja na biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|