Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
olek16
Nowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 11:39, 07 Lut 2009 Temat postu: Przerywa i czasam strzela w tłumik |
|
|
Witam pomocy koledzy.Jak w temacie przerywa i czasem strzela w tłumik.Po przeczyszczeniu gażnika i wymiana świecy na nową to samo.Powiecie mi jak dokładnie wyregulować gażnik z góry dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marek123
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Winda koło Kętrzyna
|
Wysłany: Sob 12:00, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
powinienieś wyregulowć zapłon, bo jest za późny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
olek16
Nowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 12:19, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No ok ale jak to zrobić ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek123
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Winda koło Kętrzyna
|
|
Powrót do góry |
|
|
olek16
Nowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 14:04, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Dzieki za pomoc marek123 zaraz się bedę bawił.A możliwe że to przez platynki wyglądają strasznie zaraz wrzuce fotkę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez olek16 dnia Sob 14:06, 07 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek123
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Winda koło Kętrzyna
|
Wysłany: Sob 14:07, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
możliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motór
Nowy
Dołączył: 04 Lut 2009
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:34, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
przez platynki nie tylko trzeba przyśpieszyć zaplon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 19:27, 07 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Zawsze wydawalo mi sie, ze jak strzela w tlumik zaplon jest za wczesnie Zrob tak, ustaw tlok w GMP i wyreguluj wtedy przerwe na platynkach rowna 0,4mm. Kopnij pare razy i powtorz ta czynnosc aby miec 100% pewnosc. Teraz odpal, jak problem znikl jest ok, jezeli nie rob dalej. Teraz odkrec dwie sruby mocujace iskrownik, mozesz sobie pomocniczo zaznaczyc miejsce, w ktorym sie znajdowal np. markerem i delikatnie przekrec go w prawa strone w ten sposob opuzniajac zaplon i porzadnie skrec. Zrob to minimalnie. Teraz powtorz znowu sztuczke z platynakmi. Teraz juz powinno byc na pewno ok. A jezeli bedzie za slabo odpalal albo nie bedzie trzymal obrotow. Znowu zrob wszystko od poczatku. Krec iskrownikiem minimalnie, zawsze mozesz powrocic do ustawienia poczatkowego, jezeli zaznaczyles jak bylo. A jesli kompletnie wszystko rozregulujesz stosuj sie do tutoriala, ktory dla wielu osob jest malo czytelny. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adi
Bywalec
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: laskowice koło kluczborka
|
Wysłany: Pią 17:25, 22 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
mam to samo ale jak jade i wrzuce 2 albo 3 bieg to chodzi ładnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|