Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Azanth
Bywalec

Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mielec ;]
|
Wysłany: Sob 14:39, 20 Cze 2009 Temat postu: Przerywa. . . |
|
|
Odpalam sobie swoją jawkę, włączam bieg jadę, jadę a tu nagle coś zacina go zacina i w koncu gaśnie. Wcześniej miałem tak ale zdarzało się to o wiele rzadziej?Pomoze ktos? : DDD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 19:40, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
rozjaśnij trochę temat bo teraz moze być prawie wszystko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Azanth
Bywalec

Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mielec ;]
|
Wysłany: Sob 20:04, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No zapalam moto, potem daje jedynkę jadę jadę i daje dwójkę i jakby nie miał siły i musze redukować, gdy tak ciągle jade na jedynce to po 20 sekundach około gaśnie. Co jest grane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 20:07, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
takich tematów trochę było więc poszukaj, ale mogę powiedzieć że może to być zapłon, gaźnik lub świeca już żegna się ze światem więc poszukaj zanim założysz nowy topic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Azanth
Bywalec

Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mielec ;]
|
Wysłany: Sob 20:14, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Wszystko co napisałeś odpada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 20:52, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
a kompresja?? paliwo?? zaplon??simering??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Azanth
Bywalec

Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mielec ;]
|
Wysłany: Sob 20:56, 20 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
paliwo dochodzi na 100 %, kompresja też wporzo ale nie wiem co z simmeringami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 9:39, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Azanth napisał: | paliwo dochodzi na 100 %, kompresja też wporzo ale nie wiem co z simmeringami |
No to gowno Ci powiem. To jest niedochodzace paliwo kalmuku i sie nie kloc... Jest to typowy objaw, na luzie pewnie sie wkreca spokojnie, a sprobuj go dluzej przytrzymac. Albo inaczej, jak zgasnie zakrec kranik i odkerc dekiel w gazniku, jest paliwo?! Swieca tez pewnie ma normalny kolor co?! Kur**....
P.S. Sorry za dosadnosc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sniiKe
Wymiatacz

Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Nie 10:41, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
-źle ustawiony zapłon
-zła regulacja gaźnika
-zanieczyszczony filtr powietrza
-uszkodzony pływak
-zapchany wydech
-zapchane dysze, kranik, gaźnik
-kombinuj...
Mam podobny problem, jak go rozwiąże, napuiszę ci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Aris7676
Bywalec

Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 10:48, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
To paliwo.
Miałem tak samo zabardzo zmiejszyłem poziom w komorze pływakowej i na wolnych obrotach jechał a jak mu dałem do oporu to niezdążył paliwa podać
Powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Azanth
Bywalec

Dołączył: 29 Maj 2008
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mielec ;]
|
Wysłany: Nie 12:30, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | Azanth napisał: | paliwo dochodzi na 100 %, kompresja też wporzo ale nie wiem co z simmeringami |
No to gowno Ci powiem. To jest niedochodzace paliwo kalmuku i sie nie kloc... Jest to typowy objaw, na luzie pewnie sie wkreca spokojnie, a sprobuj go dluzej przytrzymac. Albo inaczej, jak zgasnie zakrec kranik i odkerc dekiel w gazniku, jest paliwo?! Swieca tez pewnie ma normalny kolor co?! Kur**....
P.S. Sorry za dosadnosc... |
Gościu wrzuć na luz, nie spinaj się tak. wyluuuzuj <hahaha> a i co to jest kalmuk? I jeszcze co do kolorów to jestem daltonistą ;/ Wyrozumiałości chłopaku troszkę by się przydało ; ]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Azanth dnia Nie 12:34, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mac
Wymiatacz

Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 449
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 37 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 17:48, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
I weź tu miej wyrozumiałość, jak w ciągu 20 sekund namierzyłem conajmniej 20 tematów na tym forum, dotyczących problemu przerywania silnika...
Fail?
A co do samego przerywania, to polecam to co Koledzy, sam miałem taki problem, poziom paliwka. Jeżeli będzie już blisko momentu przelewania gaźnika, a dalej będzie szarpał, to znaczy, że trzeba się czepiać zapłonu, świecy i innej elektryki.
Mnie naprzykład w terenie złapał problem przerywania, to odkręciłem 3 śruby, przesunąłem iskrownikiem w prawo na wcześniejszy zapłon i już przerywał mniej.
Wszystkie możliwe odpowiedzi masz na tym forum, trzeba tylko w wyszukiwarke wpisać "śilnik przerywa"
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mac dnia Nie 17:52, 21 Cze 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 18:14, 21 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Bo ja nie wiem czy tak trudno skozystac z opcji szukaj, zobacz ile bylo juz tu tematow, a codziennie dochodzi 5, w niedziele i dni wolne 8... Z ostatniego tygodnia nawet znajdziesz odpowiedz... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|