Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 9:28, 10 Paź 2010 Temat postu: przerywa |
|
|
witam
mam taki problem .Na kopke nie bierze a na pycha tak i jak wrzucę 1 bieg to dziwnie chodzi przerywa jak dam na fula manetke to taki kop ze hej ale troche przerywa jak przejade 20m to gasnie co jest nie tak.Prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
LoKo994
Wymiatacz

Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Nie 9:37, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Przeczyść dysze, zwiększ dawke paliwa, sprawdź filtr powietrza, a jeśli to nic nie da to może źle ustawiony zapłon.
Pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 10:26, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
w poprzednim twoim temacie wyczytałem że odblokowywałeś jawkę....... czyli należy od podctaw ją wyregulować czyli dawka paliwa zapłon ogólnie zapłon i gaźnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 14:52, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
to znaczy jak zwiększyć dawkę? blaszka do góry?? mam nowy gaźnik wiec nie jest z zatkany.a i jak ustawić zapłon bo wiem nie mówcie mi jest tego dużo na forum tylko wszedzie jest inaczej opisane wiec jak najlepiej ustawić? proszę pomóżcie.a i dziś (niedziela)hehe chcialem dokrecic szpilki czylindra i jedna sie urwała przy gwincie wchodzącym do reszty silnika i jak teraz ta urwana część wyjac??.pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 16:27, 10 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tak blaszkę podgiąć w górę jeżeli chodzi o zapłon
Ustawienia zapłonu:
1. Wykręcamy świecę.
2. Bierzemy jakiś śrubokręt albo gwóżdz i wkładamy go w otówr po świecy.
3. Ustawiamy tłok w GMP (Górny Martwy Punkt; To wtedy kiedy tłok już dalej się nie posunie) i zaznaczamy sobie jakąś kreską np.: tam gdzie się zaczyna krawędż głowicy.
4. Następnie bierzemy miarkę lub suwmiarkę czym tak jest wygodniej i odmieramy 1.8-2.0 mm na tym gwożdziu lub śrubokręcie w stronę trzonka lub w przypadku gwożdzia- w to co się wali (główkę) [tak jakby od głowicy]. Zaznaczyć już to powinno się czymś wyrażniej. Można wziąść kawałek taśmy izolującej i zaznaczyć. Taki gwóżdz lub śrubokręt przyda nam się do ponownego ustawiania zapłonu.
5. I teraz bierzemy ten przedmiot i ustawiamy tak żeby ten zaznaczony punkt taśmą izolacyjną był przy krawędzi głowicy.
6. teraz zdejmujemy prawą klapę.
7. Luzujemy śrubki iskrownika.
8. Tak ruszamy zapłonem żeby paltynki otwierały się akurat w tym momencie.
9. Potem wszystko skręcamy.
10.Cieszymy się jazdą Wink.
Rysunek :
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby ktoś nie wiedział to czytając od lewej jest:
1. "To wkładamy do cylindra"
2. 'GMP" -chodzi o to że tutaj zaznaczamy GMP
3. "2 mm przed GMP" -nie musi być to akurat 2 mm, można ustawić inną wartość ale z przedziału 1.8 -2.0 mm Wink
jeżeli chodzi o szpilkę to chyba będzie trzeba nawiercić mniejszym wiertłem i następnie przegwintować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 11:43, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A co tej drugiej sprawy jak ten gwint z kartera wyjąć ??no chyba ze sie da jechac ze trzema szpilkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 12:58, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Mówisz, że Ci się ułamało kawałek szpilki i została ona w karterze, tak? kupujesz wiertło lewostronne o średnicy mniejszej od szpilki i próbujesz wiercić w niej, po pewnym czasie powinna się odkręcić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 13:03, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
tak ulamalo i gwint zostal w karterze ok dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
gienek1
Bywalec

Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: gdańsk
|
Wysłany: Pon 16:57, 11 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A co do przerywania to moze kondensator
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 13:20, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
siema. dziś kolega powiedział ze moze mi gasnie bo mam czarna swiece po tych 20m bo tak mam moze to byc przez to ze poszly simeringi na wale i olej sie wlewa kolo walu i sie miesza z paliwem???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 13:53, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czarna świeca może być od tego że za dużo oleju do beny lejesz, albo tak jak kolega mówił, że ucieka Ci olej z skrzyni.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 13:59, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
aha ok dzieki z nie mam 3 biegu mozna to naprawic bez rozpolawiania?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:48, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Spróbuj dokręcić te śrubki co trzymają mechanizm zmiany biegów, jak nie da rady to rozpołowienie tylko pomoże.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 14:50, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
sprobuje tylko jak sie okaze ze trzeba rozpolowic to sie boje ze nie bede umial zlozyc i jak naprawic jak rozpolowie???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gość
|
Wysłany: Wto 15:01, 12 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
No nie wiem co może być z tym trzecim biegiem. Może się zęby tam połamały... nie wiem, nie chce Cię wprowadzać w błąd ani gadać głupot. Albo może to coś z mechanizmem zmiany biegów. Na naszym forum są poradniki jak to się robi, więc nie ma co się bać. W razie czego będziesz pytał to pomożemy Ja rozpoławiałem silnik już 4 razy. 3 razy swój i teraz koledze pomagam składać. Nic strasznego, powodzenia.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|