Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 18:02, 12 Kwi 2010 Temat postu: przerwya i dusi sie!! |
|
|
Witam mam problem z jawką. Mianowicie gdy osiągnię prędkosc około 50 km/h to jawka zaczyna sie dławic, dusic i trochę szarpac. Gaznik mam dobrze wyregulowany, zapłon tez, swieca dobra, no to co to moze byc?? Podejrzewam ze pierscionki ale pewnosci nie mam. Co o tym sądzicie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
piotrek1221
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gawliki Wielkie
|
Wysłany: Pon 18:57, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
może jednak na iglicy dostaje za moło poliwa a przy takiej prędkości to przeputnica jest pewnie na full
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pon 19:14, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
dźwignij igliceo 1 ząbek
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 13:49, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dawidadidadi
Bywalec
Dołączył: 30 Kwi 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowa Karczma
|
Wysłany: Pon 20:01, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Niby proste, ale właśnie o co chodzi. Co ma do rzeczy da iglica, jak dźwignąć, do góry, próbowałem to nie dąło rady i niech ktośwytłumaczy teoretycznie co sie zmienia w związku z podniesieniem iglicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 20:06, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
strzela w gaźnik/wydech? kolor świecy? jesteś pewny ze wszystko jest dobrze?? pozostaje wymiana kondensatora.
iglica zmienia skład mieszanki paliwowo-powietrznej. dasz na zamku wyzej to siądzie przepustnica czyli zredukujemy dopływ powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 20:31, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Przyspiesz zapłon. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 16:50, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ostatnio borykałem się z takim problemem i wystarczyło dać iglicę ząbek wyżej i moto śmiga jak porąbane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
karol22255
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 17:12, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
no to po kolei: dawanie na iglicy ząbek w gore albo w doł nic nie daje bo moto tak samo przerywa na kazdym, z gaznika i z wydechu nie strzela, swieca ma kolor taki jaka powinna byc, kondensator mam nowy bo stary był zrypany jeszcze w tamtym sezonie, zapłon mam ustawiony perfekcyjnie.
Ale dzis mi sie cos przypomniało, mianowicie przed zimą (wtedy gdy wymieniałem kondensator) platynki były troche nadlapone i moze w tym lezy problem. Dodam jeszcze ze silnik miałem przez zime cały rozebrany i złozony spowrotem, wszystko tak jak ma byc.
EDIT:
dodam jeszcze ze przerywa tylko na trzecim biegu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez karol22255 dnia Wto 17:13, 13 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|