Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 18:38, 20 Sie 2010 Temat postu: przepalanie sie cewki |
|
|
witam
Mam taki problem dostałem jawe od babci:)i zacząłem ja naprawiac i już 2 cewka butelkowa mi sie spalila zwarcia nie bylo napewno co może byc nie tak.prosze o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 19:14, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Czy zakładałeś cewki dedykowane do silnika 223 o mocy 8V?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:18, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
tak bylo to 8v ale dosc stare dzis kupilem nowa cewke ale 6v bi nie mieli innych:( i nie mam iskry moze kondensator wymienic?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamil12345121
Wymiatacz

Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Pią 19:24, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
moze cewka zapłonowa sprawdz czy daje prond
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 19:26, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Wymień też kondensator jak możesz.Może pomóc a nie zaszkodzi.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 19:35, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No i sprawdź czy nie są nadpalone styki przerywacza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kamil12345121
Wymiatacz

Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Pią 19:39, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
najpierw zacznijmy od tego czy przerywacz sie wogule otwiera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarzysta200
Wymiatacz

Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Pią 19:46, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
No to co Ty chciałeś jeździć?
Weź zobacz czy się nie wytarł taki jakby plastik co ociera o wał.
EDIT:
Albo ustaw zapłon tak żeby młoteczek dotykał wału i wtedy będzie się otwierał.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Pią 19:47, 20 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kolak11
Częsty bywalec

Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 16:22, 21 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ma ktos jakies pomysly
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kolak11 dnia Nie 18:53, 22 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|