Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
Wysłany: Wto 18:37, 09 Mar 2010 Temat postu:
opłaca ci się to robić?? dużo roboty ale jak tam uważasz ramę trzeba przerobić najlepiej wspawać nowe uchwyty i kawał rury do tego uchwytu koło cylindra i zaraz też uchwyt a przy ogarze 205 to nóżka hamulca idzie bezpośrednio do koła a przy 200 po drugiej stronie więc ja bym radził wspawał z 10cm tulejki rurki o małej średnicy z tyłu ramy gdzieś pod wachaczem i dorobić nóżkę i przekładnie z pręta co by wszedł w tą tulejkę nóżkę i coś pospawał nie obędzie się bez kątówki i spawarki PZDR
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
Wysłany: Wto 18:52, 09 Mar 2010 Temat postu:
Taka przeróbka nie ma sensu, kup sobie ramę za parę zł na allegro, Ogar 205 ma inaczej prowadzoną ramę, zresztą pomyliłeś działy... Osobiście uważam, że polskie silnik są lepsze, a przeróbka jest nie opłacalana i nigdy nie będzie to wyglądać jak oryginał. Pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach