Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Proxinslaw
Nowy
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:17, 28 Mar 2010 Temat postu: Przegrzewanie |
|
|
Drodzy forumowicze mam następujący problem cylinder osiąga po ok.30 km jazdy dość wysoką temperaturę i świeca pada. Zawsze podczas jazdy mam co najmniej 3 zapasowe ze sobą, a gdy już jedna z nich wystygnie to działa jak przedtem, bez zarzutów. Mój ogarek 200 bo o nim mowa ma dość wysokie osiągi. Kiedy jest chłodny odpala na strzała i pędzi nawet 70km/h a nie był nigdy tuningowany kupiony w salonie, jeżdżony przez rok czasu aż ojciec go dla dziadka załatwił i stał dobrze konserwowany w piwnicy aż zainspirował mnie a dziadek po pijaku zgodził się go naprawić.(skubany wymienił prawie wszystkie części od silnika, kilkakrotnie elektrykę oraz nowe opony, na co wydał powyżej 1000zł Jedynym mankamentem jest magneto złożone z jakiegoś crossa i części z 2 magnetów od ogara, i chyba przez to daje tyle mocy iż zmusza mnie do używania przedniej żarówki 24V i tylnej 12V. Zapłon jest idealnie ustawiony, nie mam pojęcia czemu się przegrzewa. Dręczy mnie to już rok czasu, ciekawe jest też że już po 5 min jazdy odpala po dobrym namęczeniu się. Jeśli ktoś wie jak rozwiązać problem przegrzewania się to proszę niech mi pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 20:35, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
to normalne że po 30km sie przegrzewa, jak wystygnie normalnie pali? jeśli tak to wszystko ok. jeśli masz jakieś zastrzeżenia do swiec to dokłądnie oblicz mieszanke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Proxinslaw
Nowy
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:42, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kurcze to kiepsko, bo często jeżdżę nim w długie trasy i męczą mnie przystanki. Ale dobra jeszcze do końca wakacji i będę zdawał A1. Wielkie dzięki za tak szybką odpowiedź. Prze okazji mam jeszcze jedno pytanie, gdzie mogę dostać jakiś solidny bolec od sprzęgła, bo wszystkie jakie dotąd kupiłem szybko się wyginają, lub deformują, czyli są robione ze zwykłego drutu. Szukałem już wszędzie ale ani widu ani słychu o stalowym hartowanym, lub e stali węglowej. Najczęściej sprzedawcy odpowiadają iż nie wiedzą z czego jest zrobiony a po zakupie trzyma taki 1-2 tygodnie i do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 20:58, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
bolec? chodzi Ci o popychacze? jak kupisz to sam je zahartuj.
PS. kulke masz??
Edit. a jak sie przegrzeje to jak wykręcisz świece to jaki ma kolor?
silnik masz czysty?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bazalt dnia Nie 21:00, 28 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Proxinslaw
Nowy
Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:51, 29 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Świeca ma kolor brązowy lub podchodzący pod czerń zależnie od mieszczanki jakiej używam, najczęściej brązowy. Silnik mam czysty co najmniej raz w tygodniu moto czyszczę, kulka także jest. Nie wiedziałem że te bolce co sprzedają nadają się do hartowania, jak tylko dostanę jakiś w ręce to niezwłocznie to z nim zrobię dzięki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Proxinslaw dnia Pon 15:53, 29 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|