Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Śro 23:09, 10 Mar 2010 Temat postu: Problemy z odpalaniem |
|
|
Witam
Mam Jawe 50 Mustang z gaźnikiem 16n3-2. Problem jest z odpalaniem.
Żeby odpalić muszę włączyć ssanie, kopnąć 2 razy i dopiero za 3 złapie, pochodzi sekunde i zgaśnie. Potem 1-2kopy i pali już bez ssania (na ssaniu nie wchodzi na obroty, podejrzewam że zalewa świece) lecz zanim zdążę wsiąść i ruszyć to gaśnie. I tak ciągle, do czasu aż nie przejadę się z 30-40m, potem już chodzi dobrze.
W czym jest problem? Gaźnik czyściłem, świeca mokra.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
luki1988
Nowy
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: poznań
|
Wysłany: Czw 7:32, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
siemanko spróbój założyć orginalny gaźnik morze dysze są nie takie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kry$tian
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Czw 9:43, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wyczyść wyreguluj i powiedz co się zmieniło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tojtas
Częsty bywalec
Dołączył: 01 Gru 2008
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gliwice
|
Wysłany: Czw 9:54, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Gaźnik i dysze są ok, przejechałem na nim w tamtym sezonie z 300km.
Czyściłem i regulowałem - bez zmian.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 13:24, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
A wiesz jak działa obwód startowy(ssanie) w gaźniku? Każdy gaźnik powinien mieć 3 obwody, do uruchamiania zimnego silnika(ssanie), wolnych obrotów(bieg jałowy) i przyspieszenia(te są zazwyczaj rozbudowane). Niestety gaźnik JIKOV jest pozbawiony tego pierwszego... Tak czy siak gdy załączony jest obwód ssący silnik dostaje dodatkową ilość benzyny do paliwa, wtedy silnik chodzi bardziej mokro, może się dusić, dymi i po dodaniu gazu nie wkręca się na obroty. Twój problem to brak problemu. Wymień świecę na taką, która lepiej znosi olej. Np. F70 i jej lepsze odpowiedniki innych firm. Wtedy odpalasz silnik na ssaniu, niech sobie chodzi aż się rozgrzeje i dopiero wtedy przełączasz na tryb normalny i jedziesz bez problemu. I tu uwaga!! Jeżeli ssanie jest włączane ręcznie dźwigienka ma zazwyaczaj płynną regulacją lub jest kilku stopniowa!! W takim przypadku należy natychmiast po zapaleniu stopniowo wyłączać ssanie aż do momentu, w którym obroty się ustabilizują, dopiero wtedy zostawiamy silnik na jakiś czas żeby się rozgrzał, wyłączamy ssanie całkowicie i jedziemy. Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|