Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wesoły Koń
Bywalec
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Józefów( pod Warszawą)
|
Wysłany: Wto 21:16, 07 Lut 2012 Temat postu: Problemy,problemy problemy...(po remoncie) |
|
|
Mam problem z moim ogarem 200,
Zrobiłem remont silnika (wał, łożyska, simmeringi , cyl tłok pierścienie itp.)
złożyłem i du@# zbita. (nie)ogar nie ma mocy, strasznie kopci,
a gdy założę filtr powietrza to natychmiast gaśnie. (filtr przeczyściłem)
Wykluczam ciągnięcie oleju bo świeca po wykręceniu jest sucha i błyszcząca
a poza tym wymieniłem uszczelki i simmeringi miesiąc temu.
Przeszukałem forum nic nie znalazłem.
POMOCY!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Wto 22:20, 07 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak jest nowy cyl, tłok, pierścienie to pewnie puchnie ... a te simmery dobrze założyłeś ? może uszkodziłeś podczas zakładania ? jak na pałę młotkiem biłeś to 80-90 % że rozjeb.. go a 3 sprawa wszystko dobrze skręcone, dobrze zapłon itp ? poszukaj na forum bo tego było od piz..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
051096
Początkujący
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 10:10, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wyreguluj gaznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wesoły Koń
Bywalec
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Józefów( pod Warszawą)
|
Wysłany: Śro 10:46, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Kurde nie biłem młotkiem na pałe tych simmeringów są dobrze założone.
Oleju nie ciągnie!!!!!!!!!!!
W gaźniku iglica jest na najwyższym ząbku jest najmniej paliwa!
Tłok nie puchnie bo jak zdjąłem cylinder to niema śladów obcierania,
poza tym na ciepłym silniku nie czuć większego oporu.
Ja myśle że to zapłon ale nie jestem pewien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
051096
Początkujący
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 14:40, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wez iglice na srodkowy zabek.... i zaplon wyreguluj bo na 100% jest przestawiony
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 051096 dnia Śro 14:41, 08 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wesoły Koń
Bywalec
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Józefów( pod Warszawą)
|
Wysłany: Śro 15:38, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Dzięki,jutro sprawdzę i odpowiem javascript:emoticon('')
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Śro 22:23, 08 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Wesoły Koń napisał: | Kurde nie biłem młotkiem na pałe tych simmeringów są dobrze założone.
Oleju nie ciągnie!!!!!!!!!!!
W gaźniku iglica jest na najwyższym ząbku jest najmniej paliwa!
Tłok nie puchnie bo jak zdjąłem cylinder to niema śladów obcierania,
poza tym na ciepłym silniku nie czuć większego oporu.
Ja myśle że to zapłon ale nie jestem pewien |
Chopie NO STRES ! jak z pyskiem wyskoczysz to Ci nikt nie pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wesoły Koń
Bywalec
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Józefów( pod Warszawą)
|
Wysłany: Czw 17:04, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Dobra dobra nie jestem jakimś noobem, umiem założyć simmery, mówię wyraźnie że nie ciągnie oleju a ty oczywiście swoje musisz.
Ale wracając do tematu ustawiłem zapłon na 2mm przed gmp i trochę lepiej chodzi
ładnie się wkręca, jest mocniejszy ale jak się założy filtr to o dodawaniu gazu można zapomnieć. Iglica jest na ząbku pierwszym od góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
elektryk182
Bywalec
Dołączył: 03 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Czw 17:13, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Zobacz, czy wszystkie dysze w gażniku są dokręcone.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 17:20, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
właśnie widać, że jesteś noobem...
ustaw zapłon według książki i gaźnik bo jak na razie to nie dość że nie wiemy nic oprócz tego że podobno wykonałeś remont co do którego jakości też pewności mieć nie możemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wesoły Koń
Bywalec
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Józefów( pod Warszawą)
|
Wysłany: Czw 18:16, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Ustawiłem zapłon według tutoriali na forum. Mój problem polega na tym że w gaźniku ustawiona jest najmniejsza dawka paliwa a pierdziel zachowuje się tak, jakby miał go za dużo. Zanim nazwiesz mnie noobem zastanów się ilu użytkowników ogara lub jawki ma
akumulator z ładowaniem na 12V.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wesoły Koń dnia Czw 18:22, 09 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 18:44, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Noo może i zrobileś sobie ładowanie, może nawet nie Ty, ale w tym momencie ch*j tu kogo obchodzi Twoje ładowanie.
Skoro piszesz że się dławi,kopci itd to jak piszą poprzednicy odpowiednia regulacja dawki paliwa. Zarzucisz mi znów, "a no przecież mam iglicę na samej górze", nie robiłeś czasem coś z tłokiem? żadnego podcinania albo coś? Mogłeś z tym dać du*y. Pokombinuj z iglicą (poprzestawiaj) i daj znać a nie się rzucasz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wesoły Koń
Bywalec
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Józefów( pod Warszawą)
|
Wysłany: Czw 18:51, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Kombinowałem z iglicą od chu***, i nic, a tłok oryginalny nic nie ciąłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 18:56, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Wesoły Koń napisał: | Kombinowałem z iglicą od chu***, i nic, a tłok oryginalny nic nie ciąłem. |
No coś zjeba*eś.. nie ma siły.. a poziom paliwa w komorze pływakowej? nie cieknie z gaźnika? jak dla mnie coś jest zrypane, albo bierze olej, albo gaźnik źle ustawiony, nie ma innej opcji..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wesoły Koń
Bywalec
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Józefów( pod Warszawą)
|
Wysłany: Czw 19:26, 09 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Poziom wydaje się OK ale jutro sprawdzę. Daję głowę że nie ciągnie oleju. Znalazłem
dzisiaj stożek, jeżeli to pomoże to kupie nowy filtr. Pomóc powinno bo co prawda czyściłem oryginalny ale jakieś pół godziny temu, Wkur*iony strzeliłem w filtr z asg
(bez kulki oczywiście ), poleciała z niego duża ilość kurzu!!!!
Jutro sprawdzę na stożku i odpiszę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|