Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 19:16, 05 Gru 2008 Temat postu: problemy ciąg dalszy ;/ |
|
|
siema to znowu ja nie wiecie czemu jak silnik jest zimny to odpala z kopki za pierwszym razem, a jak jest ciepły to nie idzie odpalic i dlaczego jak jadę to przerywa ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 19:20, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
z odpalaniem to normal a jak przerywa może iskrę gubić bądź paliwo nie dociera więcej mi do głowy nie przychodzi.... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 19:21, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
według mnie jest to najgorszy motorower jaki mógł powstac ;/ mam świece ngk jest ona dobra??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Pią 19:22, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 19:45, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
tak ale po nagrzaniu może występować zanik iskry więc wykombinuj jakąś inna i zobacz,lub może coś z kondensatorem się dziać... Czemu sądzisz że to najgorszy motorower jak dobity trudno trzeba naprawić albo jak się zepsuje to też trzeba naprawić i mieć do niego serce bo ma dusze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 19:56, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
tylko ze ja juz go naprawiam od czerwca 2008
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:03, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
zobacz to co napisałem i napisz czy się coś zmieniło a dokładniej co w nim zrobiłeś??
PS nie pisz teraz posta co zrobiłeś tylko napisz jak zmienisz świece czy coś się zmieni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 20:10, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a jaka swiece polecasz ;> f80 ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Pią 20:10, 05 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:12, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
według mnie narazie ciepłota jest kompletnie nie ważna...jak masz f80 daj ją jak masz inna też może być albo pobaw się z przerwą na tej świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pią 20:34, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Wg. mnie to zapłon lub gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 20:51, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
zaplon powinien byc dobry jak odpala z pierwszego kopa.a co mam zrobic w tym gazniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:54, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
przeczyść go i zobacz co z dopływem paliwa czy się nie przycina przepustnica i iglica zobacz dysze no i zobacz jak chodzi bez filtra powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pią 21:32, 05 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
arrrtur napisał: | zaplon powinien byc dobry jak odpala z pierwszego kopa.a co mam zrobic w tym gazniku? |
Mi też odpala z pierwszego kopa, ale w czasie jazdy przerywa. Ja obstawiam zapłon.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 8:13, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
czyli mam znowu ustawic zaplon na 0,4mm? i jeszcze jedno jak nie dodam gazu to na chwile pochodzi i zgasnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Sob 8:14, 06 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 8:39, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ojejciu znow to samo Ogolnie jest przyjeta zasada, ze wiekszosc(!) swiec firmy NGK nie nadaje sie do silnika typu 223. Zwykle padaja do 30km, przejechales wiecej?! Tez nie ma sie z czego cieszyc. Cieplota swiecy wbrew wczesniejszej wypowiedzi ma znaczenie i zalecana jest F80(w innych firmach niz Iskra jej zamiennik). Co do problemu wine upatruje w zaplonie choc regulacja gaznika tez by sie przydala. I regulacja zaplony nie polega tylko na tym zeby w GMP tloka przerwa na platynkach wynosila 0,4mm zreszta taka odleglosc powinna byc takze na elektrodach swiecy. Potrzytaj sobie o ustawianiu zaplonu jak o tym nie wiesz, Co do opalania na cieplym silniku to w tych silnikach jest pewien problem, szczegolnie po krotkim postoje kiedy silnik troszke ostygnie. Wiaze sie to z umieszczeniem gaznika nad cylindrem ale regulacja zaplony to poprawi. jezeli podczas jazdy przerywa badz szczela jest to ewidentna wina zaplonu ewentualnie dostaje za malo paliwa. Powiedz tylko na jakich obrotach to wystepuje to Ci moze pomoge. Co do ostatniego posta dzieje sie tak na silniku cieplym czy zimnym? Jak na zimnym to to jest normalne. Co do naprawiania to uwiez mi, ze twoj przebieg jest bardzo malutki. Robie ta maszyne od paru lat! Niedawno zrobilem calkowity remont wlacznie z rama. Bez ciecia budzetu! Jak sobie policzylem koszty to wyszlo, ze bym mial Apillia RS 50 w idealnym stanie z 2004 roku. Pozdrawiam
Pomoglem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 13:11, 06 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
pks100 mi chodziło z tą ciepłota żeby zobaczyć czy na innych będzie normalnie jechać a potem dobrać zobacz co tam będzie po zmianie świecy jak to samo to ustaw porządnie zapłon potem gaźnik i napisz czy coś pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|