Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pon 10:40, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
te skrzypienie dobiega tam gdzie jest iskrorwnik itp. jak wlozylem srubokret do tej srubki co tam i zakrecilem to w jednym miejscu zaczelo skrzypiec
1.Dobra to juz zrobilem tylko czemu mi cos w cylku dzwoni ;|
2.Odpalam za pierwszym razem wow chodzi po chwili mi zgasl wracam za 5 min kopie w starter i nic niue odpali juz co moze byc przyczyna tego ze juz nie odpala a za pierwszym razem na dotyk odpalil ;/
3.czemu jak kopie w starter to tam gdzie kolanko laczy sie z cylindrem pryska beznyna ? mam podklade i jest dokrecony na maxa
Po godzinie znowu odpalil trzymalem go caly czas na full gazie i po 10 sec zgasl
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Pon 16:38, 29 Gru 2008, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 16:57, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Cytat: | 1.Dobra to juz zrobilem tylko czemu mi cos w cylku dzwoni ;|
2.Odpalam za pierwszym razem wow chodzi po chwili mi zgasl wracam za 5 min kopie w starter i nic niue odpali juz co moze byc przyczyna tego ze juz nie odpala a za pierwszym razem na dotyk odpalil ;/
3.czemu jak kopie w starter to tam gdzie kolanko laczy sie z cylindrem pryska beznyna ? mam podklade i jest dokrecony na maxa
|
1. To prawdopodobnie pierscienie. Zazwyczaj nie ma sie czym przejmowac, czesto przyczyna jest ich kiepskie wykonanie.
2. To mi wyglada na brak kompresji lub bardziej prawdopodobne zle ustawiony zaplon. Zawsze to powtarzam, ze silnik typu 223 na pare sekund na wysokich obrotach odpalisz zawsze, nawet na kompletnie zle ustawionym zaplonie. Zawsze gorzej z jazda. Prawdopodobnie jak bawiles sie iskrownikiem przestawiles zaplon. Jest artykul na ten temat: http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html. Zrob to a potem powiedz co i jak. Pamietaj, ze podczas takiego ustawiania musisz miec calkowicie sprawna swiece i co jakis czas ja czyscic jakas szmata. Na uszkodzenie wskazuje takze dalsza czesc posta:
Cytat: | Po godzinie znowu odpalil trzymalem go caly czas na full gazie i po 10 sec zgasl | Jestem pewien na 80%, ze jest to zaplon. Pamietaj, ze nie jest prosto go ustawic!
3. No o jest zle dokrecony lub uszczelka jest stara. Niedopala mieszanki to potem tak jest, paliwo nie ma gdzie uciec. Przyczyna jest brak isry lub zapchany tlumik. Tu na zapchany tlumik obstawiam pozostale 20% awarii. Sprawdz to i popraw te polaczenie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pon 20:15, 29 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
a nietrzeba tylko zwiekszyc dawki paliwa? czemu by sie zaplon rozregulowal?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 14:38, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jakby dostawal za malo paliwa odpalal by zawsze. obroty stopniowo by wzrastaly az do zgasu. Zobacz jak zgasnie jaka masz swiece mokra czy sucha. Prawdopodobnie bedzie mokra. Jezeli tak to zle doregulowany zaplon ewentualnie wypadaja zaplony i na to obstawiam. Jezeli nie to napisz i pomyslimy. Co do zaplonu zawsze moze sie przestawic, nie widze powodu aby sie nie mogl przestawic. Takie glupie pytanie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 15:46, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
dobra to tak chce go odpalic bez trzymania gazu kopie kopie i nie odpali, potem daje manekta na full prawie odpalil za 2 razem odpalil juz jak puscilem gaz to zaraz zgasl.swieca nie byla mokra troszke tylko mi palec ubrudzila paskami ale slabo tylko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 18:19, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
To znaczy, ze dostaje za malo powietrza. Daj wyzej iglice, potem ewentualnie zmniejsz poziom paliwa w komorze plywakowej. Mozesz podwyzszyc przepustnice za pomoca sruby regulacyjnej. Powinno pomoc. A jak odpalasz z manteka na full to chodzi normalnie? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 18:23, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
puszcze manetke i zgasnie.a i gdzie jest ta sruba?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Wto 18:24, 30 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 18:59, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Przepraszam pomylilem sie Mialem na mysli obnizenie iglicy. Sruba regulacyjna znajduje sie z boku gaznika. Nie od strony kopki tylko rury wydechowej(w Ogarze). Sa tam trzy srubki. Dwie zlote po bokach(dysze) i srebna w srodku z charakterystyczna sprezynka. Wkreca sie ja maksymalnie do srodka i odpala moto. Potem powoli wykreca az do momentu w ktorym moto zgasnie. Wtedy lekko sie podkreca minimalnie, tak na styk i jest wyregulowany. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 19:06, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
na ktory rowek najlepiej dac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:19, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
To zalezy od Ciebie. Tym wyzej dasz tym do cylka wejdzie wjecej paliwa. Osobiscie jezdze na iglicy, ktora jest w maksymalny dolnym polozeniu. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Wto 19:21, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
jutro do 12 powinienem napisac czy to pomoglo...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:47, 30 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Ok, tylko nie pisz takich postow bo pozniej nie dostane wiadomosci o ich aktualizacji. Nie mozna pisac posta pod postem a edit jest nieskiuteczny Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 9:32, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
dobra to tak dalem ta mala blaszka na sama gore iglicy dobrze dalem? Moze to wina swiecy bo jak bylo cieplej to zostawilem go na 5 min a on dalej chodzil a teraz ani 5 sec nie pochodzi ;/ mam swiece ngk BP7HS
Eureka ^^ nie gasnie :] tylko czemu on sam dodaje sobie gazu??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Śro 9:54, 31 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Śro 10:47, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
arrrtur napisał: | dobra to tak dalem ta mala blaszka na sama gore iglicy dobrze dalem? Moze to wina swiecy bo jak bylo cieplej to zostawilem go na 5 min a on dalej chodzil a teraz ani 5 sec nie pochodzi ;/ mam swiece ngk BP7HS
Eureka ^^ nie gasnie :] tylko czemu on sam dodaje sobie gazu?? |
Temu, że dałeś mu za dużo powietrza w stosunku do paliwa. Obniż tą zapinke o jeden rowek w dół i wtedy powinno byc ok. A jeszcze zapytam: Ile rowków masz na iglicy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 10:51, 31 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
ja 4 ale jak dam o jeden nizej to gasnie ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|