problemy ciąg dalszy ;/
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw 14:48, 11 Gru 2008    Temat postu:

no kurde ;/ czemu sprzeglo ciagnie jak nie dawno bylo wszystko ok ;/ mam nowe tarcze ;| ja juz powoli szalu dostaje :/ i czy ogar jak ma tłumik z simpla to ciszej chodzi czy głosniej?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Czw 17:12, 11 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szalony
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Łuków

PostWysłany: Czw 15:39, 11 Gru 2008    Temat postu:

pks100 napisał:
Cierpliwosci trzeba, rozwagi i spokoju. Taka maszyna ma swoje paranoje, trzeba ja poznac. Na poczatku czlowiek meczy sie z nia kolo roku, potem nie chce jej zamienic na inna. To jest taka wiez, maszyna potrzebuje czasu, jest to dla niej czas proby. Pozdrawiam Wink


Miłość swe humory ma ;d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 18:31, 11 Gru 2008    Temat postu:

arrrtur napisał:
no kurde ;/ czemu sprzeglo ciagnie jak nie dawno bylo wszystko ok ;/ mam nowe tarcze ;| ja juz powoli szalu dostaje :/ i czy ogar jak ma tłumik z simpla to ciszej chodzi czy głosniej?


Po co Ci inny tlumik. Jakie to ma znaczenie. Jak dobrze zrobisz orginal to ma ladne basowe brzmienie Wink Co do sprzegla to je doreguluj. Nowe tarcze zmieniaja parametry Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw 18:34, 11 Gru 2008    Temat postu:

dlugo beda zmieniac ?? a co z tym tłumikiem? glosniej chodzi czy ciszej?podoba mi sie dzwiek od simkow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 18:50, 11 Gru 2008    Temat postu:

Nie będzie pracował ci identycznie jak simek Razz Będzie cichszy i bardziej bzyczał. Mój kolega ma w ogarze od simsona i jest cichszy od mojego i bardziej bzyczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 21:02, 11 Gru 2008    Temat postu:

Mi i tak bardziej podobaja sie orginaly Wink Oczywiscie nie nawiercane i roszke brudne. Po kupnie nowego tlumika dzwiek mi sie juz tak nie podobal, jest glosniejszy i jakby mial mokry kaszel. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Czw 21:12, 11 Gru 2008    Temat postu:

1.Dobra to co musze zrobic zeby ten orginalny tlumik byl cichy?? brakuje mi jednej sruby tam gdzie przychodzi kolanko do cylindra i przy polonczeniu kolanka z tlumikiem tez sie kopci.2.A i czemu moj ogar sie strasznie trzesie.3.jak go zapalam to tak jak bym trzymal full gaz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Czw 21:22, 11 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Czw 21:24, 11 Gru 2008    Temat postu:

arrrtur napisał:
[...] i czemu moj ogar sie strasznie trzesie.3.jak go zapalam to tak jak bym trzymal full gaz


Dokręć śruby haha Blue_Light_Colorz_PDT_07


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 22:02, 11 Gru 2008    Temat postu:

To sie nie ma co smiać, mi silnik raz z przedniego mocowania wylecial podczas jazdy xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 6:25, 12 Gru 2008    Temat postu:

Co do tłumnika z sima,to ja mam założony,chodzi troszkę ciszej i jest trochę bardziej łagodny dźwięk.Co do trzęsienia to dokręć wszystkie śruby to przedewszystkim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 15:08, 12 Gru 2008    Temat postu:

Po pierwsze dokrec sruby mocujace silnik z rama Wink
Potem co do tego gazu to sprawdz czy:
-przepustnica sie nie zacina(czasem staje w miejscu poprzesuwaj ja i sprawdz)
-przepustnica lezy na srubie regulacyjnej(jak docisniesz ja na dol nie powinna sie ruszyc)
-linka gazu lub manetka sie nie zacina i czy chodzi swobodnie(ma nie przeskakiwac, linka powinna sie ladnie wysuwac)
-sprobuj doregulowac wolne obroty(srodkowa sruba z boku gaznika z sprezynka)
-sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza(czasem wystarczy dokrecic nakretki na kruccu, jak wlaczysz silnik zdejmij gume filtra i przytkaj gaznik reka, silnik powinien sie mulic)
-ewentualnie zly poziom paliwa w komorze plywakowej(raczej nie to)

Co do tlumika. Kup uszczelke pod cylinder, dokrec porzadnie sruby(obie), wyczysc kolanko i tlumik, zrob porzadne szczelne polaczenie kolanka z tlumikiem(zastosowanie sznurka wytlumiajacego), i przy skladaniu tlumika takze zrob aby kazdy element byl sczelny(takze sznurek). Pozdrawiam

Pomogelm?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob 19:21, 13 Gru 2008    Temat postu:

dzieki pks za pomoc Smile a i jeszcze co zrobic zeby sie nie kopcilo miedzy kolankiem a tlumikiem ?ma tam byc jakas uszczelka albo cos innego??i jak sie nazywa to szare ?z gory thx

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Sob 19:26, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 19:28, 13 Gru 2008    Temat postu:

Jakbylo napisane, to szare to uszczelka. Najlepiej kupic taka w sklepie. Zaplacisz gora zlotowke. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Sob 19:29, 13 Gru 2008    Temat postu:

Żeby nie kopciło między kolankiem a tłumikiem to musisz to miejsce dobrze uszczelnic. Najlepiej wykorzystaj taki sznur do uszczelniania wydechów i załóż tłumik. Napewno pomoze i przy okazji trochę motor będzie ciszej pracował Wink

EDIT: pks co ty Razz Przecież między <b>kolankiem</b> a <b> tłumikiem</b> nie ma żadnej uszczelki Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Sob 19:32, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
arrrtur
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Wodzisław Śląski

PostWysłany: Sob 19:30, 13 Gru 2008    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

to szare jak sie nazywa sory zapomnialem wkleic zdjecie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 3 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin