Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Czw 14:48, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
no kurde ;/ czemu sprzeglo ciagnie jak nie dawno bylo wszystko ok ;/ mam nowe tarcze ;| ja juz powoli szalu dostaje :/ i czy ogar jak ma tłumik z simpla to ciszej chodzi czy głosniej?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Czw 17:12, 11 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szalony
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 162
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Łuków
|
Wysłany: Czw 15:39, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | Cierpliwosci trzeba, rozwagi i spokoju. Taka maszyna ma swoje paranoje, trzeba ja poznac. Na poczatku czlowiek meczy sie z nia kolo roku, potem nie chce jej zamienic na inna. To jest taka wiez, maszyna potrzebuje czasu, jest to dla niej czas proby. Pozdrawiam |
Miłość swe humory ma ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 18:31, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
arrrtur napisał: | no kurde ;/ czemu sprzeglo ciagnie jak nie dawno bylo wszystko ok ;/ mam nowe tarcze ;| ja juz powoli szalu dostaje :/ i czy ogar jak ma tłumik z simpla to ciszej chodzi czy głosniej? |
Po co Ci inny tlumik. Jakie to ma znaczenie. Jak dobrze zrobisz orginal to ma ladne basowe brzmienie Co do sprzegla to je doreguluj. Nowe tarcze zmieniaja parametry
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Czw 18:34, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
dlugo beda zmieniac ?? a co z tym tłumikiem? glosniej chodzi czy ciszej?podoba mi sie dzwiek od simkow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 18:50, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Nie będzie pracował ci identycznie jak simek Będzie cichszy i bardziej bzyczał. Mój kolega ma w ogarze od simsona i jest cichszy od mojego i bardziej bzyczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 21:02, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Mi i tak bardziej podobaja sie orginaly Oczywiscie nie nawiercane i roszke brudne. Po kupnie nowego tlumika dzwiek mi sie juz tak nie podobal, jest glosniejszy i jakby mial mokry kaszel. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Czw 21:12, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
1.Dobra to co musze zrobic zeby ten orginalny tlumik byl cichy?? brakuje mi jednej sruby tam gdzie przychodzi kolanko do cylindra i przy polonczeniu kolanka z tlumikiem tez sie kopci.2.A i czemu moj ogar sie strasznie trzesie.3.jak go zapalam to tak jak bym trzymal full gaz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Czw 21:22, 11 Gru 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Czw 21:24, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
arrrtur napisał: | [...] i czemu moj ogar sie strasznie trzesie.3.jak go zapalam to tak jak bym trzymal full gaz |
Dokręć śruby haha
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 22:02, 11 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
To sie nie ma co smiać, mi silnik raz z przedniego mocowania wylecial podczas jazdy xd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
David
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 6:25, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Co do tłumnika z sima,to ja mam założony,chodzi troszkę ciszej i jest trochę bardziej łagodny dźwięk.Co do trzęsienia to dokręć wszystkie śruby to przedewszystkim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:08, 12 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze dokrec sruby mocujace silnik z rama
Potem co do tego gazu to sprawdz czy:
-przepustnica sie nie zacina(czasem staje w miejscu poprzesuwaj ja i sprawdz)
-przepustnica lezy na srubie regulacyjnej(jak docisniesz ja na dol nie powinna sie ruszyc)
-linka gazu lub manetka sie nie zacina i czy chodzi swobodnie(ma nie przeskakiwac, linka powinna sie ladnie wysuwac)
-sprobuj doregulowac wolne obroty(srodkowa sruba z boku gaznika z sprezynka)
-sprawdz czy nie dostaje lewego powietrza(czasem wystarczy dokrecic nakretki na kruccu, jak wlaczysz silnik zdejmij gume filtra i przytkaj gaznik reka, silnik powinien sie mulic)
-ewentualnie zly poziom paliwa w komorze plywakowej(raczej nie to)
Co do tlumika. Kup uszczelke pod cylinder, dokrec porzadnie sruby(obie), wyczysc kolanko i tlumik, zrob porzadne szczelne polaczenie kolanka z tlumikiem(zastosowanie sznurka wytlumiajacego), i przy skladaniu tlumika takze zrob aby kazdy element byl sczelny(takze sznurek). Pozdrawiam
Pomogelm?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 19:21, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
dzieki pks za pomoc a i jeszcze co zrobic zeby sie nie kopcilo miedzy kolankiem a tlumikiem ?ma tam byc jakas uszczelka albo cos innego??i jak sie nazywa to szare ?z gory thx
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Sob 19:26, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 19:28, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jakbylo napisane, to szare to uszczelka. Najlepiej kupic taka w sklepie. Zaplacisz gora zlotowke. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 19:29, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Żeby nie kopciło między kolankiem a tłumikiem to musisz to miejsce dobrze uszczelnic. Najlepiej wykorzystaj taki sznur do uszczelniania wydechów i załóż tłumik. Napewno pomoze i przy okazji trochę motor będzie ciszej pracował
EDIT: pks co ty Przecież między <b>kolankiem</b> a <b> tłumikiem</b> nie ma żadnej uszczelki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lopez dnia Sob 19:32, 13 Gru 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Sob 19:30, 13 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
to szare jak sie nazywa sory zapomnialem wkleic zdjecie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|