Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kondzio56
Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:49, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zatkałem wlot powietrza i momentalnie zgasła, a teraz jest coś nowego. Nawet wolnych obrotów nie trzyma jak się doda gazu to gaśnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Śro 15:50, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Adrianek napisał: | Człowieku! Składałeś kiedyś na polskim zestawie cylinder i tłok? Jak założysz oryginalne to ok. Ale polskie tłoki za mocno puchną i muszą się dotrzeć dosłownie. |
Też mam polski tłok za 7zł i pierścionki za 2zł/1szt. Pierwsze 10km było liche że do 55 się max bujał później już normalnie, oczywiście zdarzyło mi się go przytrzeć 3 razy w ciągu 750km ale to były temp. +30*C więc nie dziwota, silnik ma teraz 2500km zrobione i dalej chodzi, wcześniejszy polski tłok wytrzymał u mnie 20kkm aż w końcu zameczek strzelił i wszystkie pierścionki połamał, a silnik dalej pracował i bujał się do 75/h, miał jedynie problemy z utrzymaniem wolnych obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawek 50 dnia Śro 17:04, 04 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Śro 16:50, 04 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Sprawdź jeszcze mieszanke i przerwe na świecy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio56
Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:02, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Mieszanka dobra i przerwa na świecy też. Robiłem przy niej wczoraj i odkryłem że jak się trochę zasłoni wlot powietrza to chodzi równo i nawet pojechała. Potem odkryłem że iskrzy cewka zapłonowa ta na statorze i palatynki też. Jak nią jechałem to zgasła. Okazało się, że poluzowały się śruby od cewki zapłonowej dokręciłem i nie ma teraz iskry. CIERPLIWOŚĆ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 13:50, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Czyli sprawdź połączenia na cewce, tzn czy wszystkie kable dobre i zaizolowane. (Miernikiem).
Jak zasłoniłeś wlot powietrza i jechała, to masz jednak tą mieszankę inna ; /
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio56
Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 14:35, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
tym miernikiem dziś posprawdzam. Czyli co z tą mieszanką?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 14:51, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Za mało paliwa za dużo powietrza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 19:28, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
mówisz ze jak przytkałeś wlot powietrza to równo chodziła... czyżby padł uszczelniacz pod wirnikiem? a może gdzieś zasysa lewe powietrze? to sprawdź w pierwszym rzędzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Czw 20:26, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
To też jest przyczyna godna zauważenia. Ale co ma filtr do uszczelniacza pod wirnikiem? Benzyna staje się mieszanką w gaźniku a nie w komorze korbowej - to właśnie pęd powietrza robi mgiełke z benzyny....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 22:20, 05 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Uszkodzony uszczelniacz sprawia że w komorze korbowej mamy dwa problemy:
- zbyt niskie podciśnienie skutkujące mniejsza ilością zassanego paliwa (mieszanki) i zbyt niskie sprężanie wstępne (przez co świeca jest zalana, iskra jest a i tak nie pali)
- lewe powietrze zubożające mieszankę
Przytkanie (nie zatkanie) filtra skutkuje większym podciśnieniem w gaźniku które wzbogaca nam mieszankę, bogatsza mieszanka rekompensuje stratę w komorze korbowej (zubożenie przez nieszczelność) a także niweluje wpływ mniejszego sprężania wstępnego (bogatsza mieszanka łatwiej się zapala, czyli nie potrzeba tak dużego sprężania jak normalnie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio56
Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 7:40, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Jak tylko znajdę iskrę to dowalę paliwa w komorze pływakowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 10:51, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ale to tak silnik nie może pracować... MUSISZ sprawdzić te simmeringi! To trzeba tylko ściągnąć wirnik; a jak już to rozbierasz to można wymienić nawet jak jest dobry. (Ale jak już wymieniasz simmer od strony magneta to musisz też drugi od sprzęgła).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio56
Bywalec
Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:13, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ale simeringi są nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Pią 13:29, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Dobrze osadzone?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pią 14:21, 06 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a wał oryginalny? może czop jest mniejszy niż powinien być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|