Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 17:39, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a jaka ta żarówka ma być 6v 3??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
marek123
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Winda koło Kętrzyna
|
Wysłany: Nie 17:41, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
może być i 12v ale 6v jest dobra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek123 dnia Nie 17:41, 04 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 17:42, 04 Sty 2009 Temat postu: Problem znowu z elektrykom pomyśćie prosze. |
|
|
a jaka ta zarowka ma byc 6v 3v??
Warn za nabijanie postów.
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek123
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: Winda koło Kętrzyna
|
Wysłany: Nie 17:45, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
6v jest dobra. Wykręcz tyłu ze światła i ją przyłóż
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 20:47, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
marek123 napisał: | żarówkę prykładasz do minusa, doplusa przyciskas kabel, a drugi koniec przykładasz do platynek |
Szczerze nie wiem o co Ci chodzi. W orginalnej instalacji nie wyroznia sie biegunow(prad zmienny), na zarowce jest to samo bo jest jej to obojetne, jaki prad przez nia plynie. Wiec jak polaczysz zarowke z masa a drugi koniec zarnika z mloteczkiem, albo prosciej z kablem przed cewka(niebieski) przy silnym kopnieciu powinna minimalnie mrugnac. Malo skuteczny sposob ale jakis jest. Zarowka moze byc obojetnie jaka tylko byleby na 6V i o niskiej mocy.
Cytat: | Witam jeśli jeszcze ktoś pamięta moja jwka działał spoko i jak ją zgasiłem to już niezapaliłem.A teraz jak biore fajke i kopne to jest prąd jak h.. a jak przylożę to silnika to znika niewqiem nowe kable zakładałem .Pomocy kondensator nowy cewka (iskronik) fajka jedyne co stare to stacyjka
|
W tej wypowiedzi tez dokladnie nie wiem o co chodzi. Jak sprawdziles, ze w fajce jest prad? Musiales dotknac jakos masy. Jak chamsko stykniesz fajke z masa to iskry nie bedziasz mial. Moze tez byc tak, ze iskre masz za mocna. Sprobuj wsadzic swiece w fajke i polozyc ja luzno na masie. Potem mocno kopnac pamietajac aby byc w bardzo ciemnym pomieszczeniu. Iskra moze przeskoczyc miedzy fajka, kablem, gwintem swiecy, cewka lub innym elementem w poblizu masy. Osobiscie swiece klade na blaszce od filtra powietrza(OGAR 200). Jezeli nie to masz przebicie, ktore najlatwiej znalezc za pomoca przyrzadu wlasnej roboty. Bateria i dioda, zarowka, buzzer lub inny uklad. Elektroniczne mierniki uniwersalne rownierz maja takia opcje. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 20:50, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
suchajcie wziełem żarówke i kabel i przystawiłem jeden koniec do platynki a drugi do minusa i zaświeciła to jest przebicie gdzieś??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Wto 19:00, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
podłącz iskrownik bezpośrednio do cewki,ustaw dobrze zapłon (jawki mają tak albo palą na zimnym i ok albo jest odwrotnie czyli musisz sie namęczyć z odpaleniem ale wszystko zależy od kompresji.
podziel kompresje na 2 części 1 to taka.którą robi wał korbowy 2 tłok.
Proponuje wyreguluj gaźnik jeśli nie pomoże zapłona,a zapłon zawsze na czuja ustawiam2mm przed gmp no i 0,4 na przerywaczu.
Wiesz czym się odpłaca za to moja jawka ???
odpałem w zime
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:37, 06 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | suchajcie wziełem żarówke i kabel i przystawiłem jeden koniec do platynki a drugi do minusa i zaświeciła to jest przebicie gdzieś?? |
Tylko platynki(styki) musza byc rozwarte a ty podlaczasz kabel pod mloteczek(element oparty na cewce). Jak sie zaswieci to jest przebicie jak nei to nie. Nie wolno kopac! Tylko trzba zastosowac w ukladzie baterie lub inne niezalezne zrodlo pradu elektrycznego.
Cytat: | podłącz iskrownik bezpośrednio do cewki, |
Nierozumiem... Co to da?! Raczej nic, na cewce wysokiego napiecia musi wystepowac napiecie zmienne w charakterystyczny sposob. Musi powstac duzy skok np. ) 0 % i 98% mocy cewki. Cos takiego wytwarzaja platynki tworzac charakterystyczna czestotliowsc zalezna od obrotow silnika. Bez sensu...
Cytat: | ustaw dobrze zapłon (jawki mają tak albo palą na zimnym i ok albo jest odwrotnie czyli musisz sie namęczyć z odpaleniem ale wszystko zależy od kompresji. |
To niekoniecznie zalezy od kompresji ale ma ona rownierz wileki wplyw szczegolnie na odpalanie. Ja bm bardziej sklanial sie do stwierdzenie, iz do jest zalezne od ustawienia zaplonu i oglnej sprawnosci silnika i inatsalcji elektrycznej.
Cytat: | podziel kompresje na 2 części 1 to taka.którą robi wał korbowy 2 tłok.
|
Ciekawe stierdzenie. Troszke urwana wypowiedz i niespojna.
Cytat: | Proponuje wyreguluj gaźnik jeśli nie pomoże zapłona,a zapłon zawsze na czuja ustawiam2mm przed gmp no i 0,4 na przerywaczu.
|
Wlasnie problem polega na tym, ze my zasze mowimy zrob to to i to a taka osoba zazwyczaj nie wie jak. Trzeba jej raczej wytlumaczyc jak wyczyscic, regulowac gaznik i jak ustawic zaplon a nie ile. Zazwyczaj ludzie ustawiaja zaplon na oko ciut przed 2mm przed GMP tloka, poprostu wiedza, ze nie ma co sie meczyc, bo zaplon znowu sie przestawi i wiedza jak to zrobic.
Cytat: | Wiesz czym się odpłaca za to moja jawka ???
odpałem w zime |
Jak jezdzisz codziennie to powinna bez problemu opalac. Gorzej jak troszke postoi. Mi odplaca bezawaryjnoscia w trudnych sytuacjach i za to ja kocham.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|