Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
filip_94
Nowy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:27, 09 Kwi 2010 Temat postu: Problem ze świecami |
|
|
Witam.
Mam pewien problem ze swoim Ogarem 200..
Problem główny to taki, że co kupię nową świecę, pojeżdżę 1 dzień i mi przerywa. Założę nową ... działa i na drugi dzień znowu. Przy niskich obrotach strzela mi coś w magnecie .. nie wiem co. Dzisiaj je przemyłem benzyną i wyciągnąłem całe. Iskrzy mi między platynkami ( są nowe, i na starych też tak było), a przerwa musi być minimalna że nawet kartka nie może wejść w szparę. Bo jak już jest grubości kartki, lub większa, to przerywa, lub nie pali.
Natomiast ten drugi, to kapie spod gaźnika ( z tego noska co jest na kolanku co łączy gaźnik z cylindrem. Wiem że powtarzam temat, ale czytałem różne i nie pomogło. Liczę na Waszą pomoc.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pią 19:33, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Polecam wymienić kondensator i sprawdzić czy czasem cewki nie są za słabe.Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
filip_94
Nowy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:34, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale które cewki ??
Może świetlne. Chodzi Ci o zapłonową ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pią 19:36, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o świetlne,do cewkę WN też możesz popatrzyć ale ja bym na nią nie stawiał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez gacek017 dnia Pią 19:36, 09 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
filip_94
Nowy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:45, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
A mam pytanie cewki świetlne wytwarzają prąd do cewki WN, i czy w ogóle odpowiadają za odpalenie motoru ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 19:52, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Nie, jak sama nazwa wskazuje są to cewki świetlne i przy zapłonie nie biorą one udziału, a co do problemu to od zawsze tak było? wygląda na zbyt mocne namagnesowanie wirnika.. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
filip_94
Nowy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:12, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Hmm.. Od jak dawna?? Już przed zimą tak było. Po zimie wymieniłem dędke bo był kapeć, odpalił. Pojechałem do sklepu, ale w drugą stronę to z buta musiałem cisnąć. Dzisiaj przejeździłem i jest Ok. Ale nie wiem czy jutro nie będę znowu go pchać. Mam pytanie. Cieknie paliwo z tego otworu, co jest w kolanku, co łączy cylinder z gaźnikiem. Kapie kropelkami. Wiem że jest to od dodatkowego powietrza, to czemu kapie. A z tym kołem, to jakie jest lekarstwo na to ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 20:37, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ta dziurka jest od wylewania się nadmiaru paliwa, zeby motorka nie zalało, musisz obniżyć poziom paliwa w komorze pływakowej (jest na forum, poszukaj, bo jestem za leniwy na omówienie tego). A co do magneta to jakoś można je rozmagnesować, lub wymiana. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pią 20:39, 09 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ustawiałeś zapłon? kolor świecy jak Ci zdechnie? kolor iskry?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
filip_94
Nowy
Dołączył: 09 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 7:00, 10 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ale ja już to przewidziałem że w komorze za dużo benzyny, i zmniejszyłem ten poziom, odginając blaszkę. I dalej cieknie, jak wyłączę motor, bo w czasie jazdy nie patrze tam, bo się pocałuję z innym autem . Ale zobacze jeszcze jak mu pogazuję. POzdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nikog0
Nowy
Dołączył: 01 Cze 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gorlice
|
Wysłany: Pon 17:23, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
co do świecy, to mój najlepiej działą na świecy 95 z malucha, ale nie nowej, tylko takiej na której maluch już troche przejechał. Dodatkowo dobrze wyregulowany ganik i zapłon = motor musi działać, jest prosty jak budowa cepa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|