Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Danielloo
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:20, 13 Sie 2008 Temat postu: problem ze sprzeglem |
|
|
Witam
mam taki problem albowiem odpalam ogara, wciskam sprzeglo i jak chce wrzucic 1 bieg to mnie szarpnie i gaśnie i tak caly czas i mam problem bo jak sie musze zatrzymac to zeby nie zgasl to musze wrzucac na luz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
peo2299
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Paź 2007
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Śro 19:36, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak cie szarpie przy zminie biegu to znaczy ze sprzegła ci nie działa mi się zjechał gwint przy prawym deklu służący do regulacji sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Danielloo
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:44, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
szarpie mnie jak chce wrzucic z luzu na 1 i gasnie rusze dopiero wtedy jak odpale, odepchne sie i wrzuce 1 dopiero wtedy rusze a z miejsca nie da rady, to samo jak redukuje na 1 i chce sie zatrzymac wciskam sprzeglo i gasnie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:23, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Musisz wkręcic głębiej śrubke tą co wystaje na środku pokrywy od strony kopki. Ona służy do regulacji sprzęgła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Śro 20:23, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jak siedzisz na motóze to po prawo tak posrodku jest taka srobka tak jak masz na deklu spręzynke i linke od sprzęgla to jedz palcem do dolu po prostej i tam masz tą sobke dokręc ją a jak nieda sie to ja wykręc i wkręc dlozszą tylko niezadlogą bo będzie zachaczac jak będziesz kopal w kompniak no i tyle jak zabardzo wkręcisz to to będziesz niemogl z kopa odpalic trzeba z wyczuciem a jak wręcisz na max to masz tarcze zjechane
pozdrawiam
jak pomoglem to wiesz co zrobic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 20:52, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A ja mam teraz inny problem mianowicie niemoge wyregulowac bo jak wkręce za głęboko to na biegu jest dobże[niejedzie] ale za to sie kopniak ślizga a jak za mało wkręce to moge kopnąc ale zato nieidzie stac na biegu ze sprzęgłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 20:59, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Damian napisał: | A ja mam teraz inny problem mianowicie niemoge wyregulowac bo jak wkręce za głęboko to na biegu jest dobże[niejedzie] ale za to sie kopniak ślizga a jak za mało wkręce to moge kopnąc ale zato nieidzie stac na biegu ze sprzęgłem. | Trzeba regulować z wyczuciem, ale jeśli i to nie pomaga, to zmień olej- często taki zabieg pomaga usunąć ten problem. Jeśli w/w zabiegi nie dadzą skutku, to czeka Cię prawdopodobnie wymiana tarcz i sprężyn.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez macq dnia Śro 21:01, 13 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
dzonas3
Bywalec
Dołączył: 03 Sie 2008
Posty: 85
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 21:00, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
metoda prób i błedów... a najlepiej ustawiać tak na zgaszonym silniku wrzucasz bieg i czujesz czy jak wcisniesz sprzegło ze sinlik kreci zresztą to słychać a wkrecasz srubke po troszku az bedzie dobrze... a jak nie masz wyczucia to wykreć swiece i nasłuchuj czy tłok sie rusza na sprzegle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 21:02, 13 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dzonas3 napisał: | a jak nie masz wyczucia to wykreć swiece i nasłuchuj czy tłok sie rusza na sprzegle | Na zimnym silniku będzie się ruszał minimalnie w 80% przypadków - nie jest to wynikiem złej regulacji, ale gęstego oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Danielloo
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:23, 15 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Dzisiaj sie bawilem albowiem dokrecilem ta srobke i bawilem sie z nia i pomagalo to na chwile, pozniej wymienilem olej w skrzyni i nadal to samo pomagalo na chwile w niedziele albo na tygodniu jakos ide do znajomego co sie zajmuje jawkami i rozkrecamy wszystko i zobaczymy co tam jest i co trzeba poprawic albo dokupic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 17:19, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Jak pomagało na chwile, to możliwe, że pod wpływem wibracji wykręca Ci się śrubka regulacyjna. Zakontruj ją nakrętką
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Danielloo
Początkujący
Dołączył: 25 Lip 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 7:01, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Kontrowalem ;p i pomagało na chwile musze zajrzec tam do srodka ale nie mam czasu na razie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deathraw
Początkujący
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:10, 31 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Mam podobny problem.Gdy przejadę kilka kilometrów jest ok, ale jak już silnik się nagrzeje to muszę na luz wrzucać który łatwy do wyczucia nie jest.Na zimnym silniku ok wszystko mniej więcej po godzinie jazdy po mieście problem się pojawił.Wcześniej było dużo gorzej, ale wymieniłem olej i trochę to dało, jak widać nie na długo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Nie 12:27, 31 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Trzeba się przyzwyczaić, albo szukać oryginalnych tarcz.
Ewentualnie dorobić elementy cierne z miekkiego drewna, dorzucić twardsze spręzyny i wydłużyć dźwignię sprzęgła.
I jeszcze jedna porada, aby w/w zjawisko zniwelować: na światłach absolutnie nie stoimy z wrzuconym biegiem i włączonym sprzęgłem! Jak widzimy, że musimy się zatrzymać na dłużej, niż 10 sekund, to wrzucamy luz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Deathraw
Początkujący
Dołączył: 15 Sie 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 16:53, 31 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystko byłoby super tylko ten luz w jawie nie jest taki łatwy do wyczucia;).Czyli wysprzęglanie na światłach też ma na to wpływ tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|