Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 17:08, 23 Maj 2011 Temat postu: Problem ze spadkiem mocy (zapłon czy cylek?) |
|
|
Napiszę problem kolegi. Otóż robił on tuning silnika i przy okazji remont, zmieniane były łożyska, wał a jeżeli chodzi o tuning to wybita tuleja z cylindra i powiększone płuki. No własnie te płuki miały oryginalnie 16mm szerokości a kolega zrobił im 19,5 z tym że robił to jakimś rezerm na wiertarke i płuki równierz stały się większe... no wiecie chyba o co mi chodzi. Teraz kolega ma problem z odpaleniem i ja też nie umiałem mu pomóc. Po prostu motorek odpala (na pycha tylko) i na jedynce jest słaby, na dwójce to już staje a na trójce to nawet nie próbowaliśmy. I teraz nie wiemy czy to wina tych sporo powiększonych płuków, czy może babrać sie w zapłonie. Bo ogólnie to było tak że motorek wcale nie odpalał, tzn coś tam pykał jak sie go pchało ale ja przyszedłem i pogrzebałem w zapłonie no i odpala ale jedzie jak jedzie i teraz nie wiadomo. Ci co sie znają dobrze na silnikach 2t powinni wiedzieć czy winowajcą są te płuki.
PS. Wszystko szczelne, kompresja nigdzie nie ucieka, simeringi nowe.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Pon 17:09, 23 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
matpil94
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Suchowola
|
Wysłany: Pon 18:41, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
a w silniku powiększaliście
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 18:57, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
w silniku nie ma co powiększać, tylko cylinder i tłok były modyfikowane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matpil94
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Suchowola
|
Wysłany: Pon 19:03, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
bedziesz mówil że nie ma co ja robie 70ccm i wiem ze jest co masz zdjecia poglądowe tylko do 50ccm trzeba je mniej troche
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 19:15, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale o czym ty mówisz? pojemność nie była zwiększana tylko kanały płuczące a reszta została taka sama, ja opisałem wszystko a zdjęć nie mam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 19:19, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Może o trochę za daleko przepiłował ten kolega radiator i teraz ma przedmuchy lub nie przeszlifował cylindra po powiekszaniu okien i pierścionki pękły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
matpil94
Bywalec
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Suchowola
|
Wysłany: Pon 19:20, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
ale nie powiększyliście kanalów w silniku i może za male pluki blokują silnik kolega też powiększal w cylu i w silniku i gania aż milo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 19:22, 23 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Płuki nie były ruszane tam na łączeniu cylindra z karterami tylko te kanały jak sie wybije tuleje z cylindra to to było ruszane jedynie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|