Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sebastjan
Nowy
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:21, 04 Cze 2010 Temat postu: Problem z zębatką i grzejący się silnik |
|
|
Zauważyłem że mam poluzowane śruby w tylnej zębatce... postanowiłem je wymienić.Wszystko wydawało się być w porządku jednak po przejechaniu jednego kilometra nowiutkie śruby odkręciły się (szczęście ze nie odleciała cała zębatka)
dokręciłem je ponownie jednak znowu się odkręca.
Kolejnym problem jest to że cylinder bardzo szybko się grzeje. Po 5 minutach spokojnej jazdy nagrzewa się tak bardzo, że ja pierd**e. Można by na nim usmażyć jajka Oprócz tego Po przejechaniu paru kilometrów silnik traci moc... Daje cały gaz a ogarek jedzie jak zablokowany skuter ... nie przekracza 45km/h . Chyba coś jest nie tak... a niedawno kupiłem nowy tłok i pierścienie
Co mam zrobić z tymi usterkami? Proszę o pomoc ekspertów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:32, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jak masz nowy tłok i pierścienie, to normalne, że się grzeje. Jak motor jest na dotarciu to powinno się na początku przejechać np. z 1km, zrobić przerwę niech silnik ostygnie, potem z 3km i niech ostygnie i powoli zwiększać dystans, a nie od razu 10km bez przerwy. No i jeździj delikatnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebastjan
Nowy
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:41, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
nie no tłok wymieniałem z miesiąc temu... przejechałem ze 200km delikatnie bez żyłowania...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Pią 21:43, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Pod sruby daj sprezynowe podkladki, albo posmaruj gwint klejem (np. Loctite 243) i dopiero wkrec.
Natomiast co do wymienionego cylindra i zjawisk z nim zwiazanych (puchniecie tloka itd) nie pozostaje nic innego jak bardzo deliketnie go docierac albo wymiana na inny...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bergu
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: Pią 21:49, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
dolałeś więcej [link widoczny dla zalogowanych]u do beny ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 12:59, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 21:50, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No ew. jeszcze może masz zapłon źle ustawiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sebastjan
Nowy
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:02, 04 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jutro sprawdzę zapłon... możliwe że masz rację bo niedawno zmieniałem też platynki i mogło się troszkę przestawić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk2431
Wymiatacz
Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Sob 7:30, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Bo Ci się tłok puchnie.. ja też tak miałem po wymianie tłoka.. nawet nie szło ujechać 3 km .... Ale z czasem spokojnej jazdy się uspokoił .. Czyli tłok musi się po prostu dotrzeć ... Z tymi śrubami przy Jawce to normalne.. (raczej) bo Jawka gdy pracuje silnik strasznie się trzęsie.. nawet nie raz tego nie widać.. ale tak jest .. u mnie na przykład kiedyś się odkręcała sama prawy dekiel silnika ... jak by ci się udało to pod te śrubki.. a raczej nakrętki podłóż jeszcze podkładki sprężynowe ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogarek200
Początkujący
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: Nie 10:06, 06 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Pod śruby zębatki kup w motorowerową zębatkę pod śruby zębatki tylnej i gdy przykręcisz śruby zagnij ją do łebka nakrętki by się nie odkręcała
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|