Problem z zębatką i grzejący się silnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sebastjan
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:21, 04 Cze 2010    Temat postu: Problem z zębatką i grzejący się silnik

Zauważyłem że mam poluzowane śruby w tylnej zębatce... postanowiłem je wymienić.Wszystko wydawało się być w porządku jednak po przejechaniu jednego kilometra nowiutkie śruby odkręciły się (szczęście ze nie odleciała cała zębatka)
Sad dokręciłem je ponownie jednak znowu się odkręca.

Kolejnym problem jest to że cylinder bardzo szybko się grzeje. Po 5 minutach spokojnej jazdy nagrzewa się tak bardzo, że ja pierd**e. Można by na nim usmażyć jajka Razz Oprócz tego Po przejechaniu paru kilometrów silnik traci moc... Daje cały gaz a ogarek jedzie jak zablokowany skuter ... nie przekracza 45km/h Sad. Chyba coś jest nie tak... a niedawno kupiłem nowy tłok i pierścienie


Co mam zrobić z tymi usterkami? Proszę o pomoc ekspertów Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:32, 04 Cze 2010    Temat postu:

Jak masz nowy tłok i pierścienie, to normalne, że się grzeje. Jak motor jest na dotarciu to powinno się na początku przejechać np. z 1km, zrobić przerwę niech silnik ostygnie, potem z 3km i niech ostygnie i powoli zwiększać dystans, a nie od razu 10km bez przerwy. No i jeździj delikatnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebastjan
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:41, 04 Cze 2010    Temat postu:

nie no tłok wymieniałem z miesiąc temu... przejechałem ze 200km delikatnie bez żyłowania...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR



Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 109 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Polszy :)

PostWysłany: Pią 21:43, 04 Cze 2010    Temat postu:

Pod sruby daj sprezynowe podkladki, albo posmaruj gwint klejem (np. Loctite 243) i dopiero wkrec.
Natomiast co do wymienionego cylindra i zjawisk z nim zwiazanych (puchniecie tloka itd) nie pozostaje nic innego jak bardzo deliketnie go docierac albo wymiana na inny...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bergu
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 23 Lut 2007
Posty: 651
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pią 21:49, 04 Cze 2010    Temat postu:

dolałeś więcej [link widoczny dla zalogowanych]u do beny ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bergu dnia Czw 12:59, 29 Wrz 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
razor500
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pią 21:50, 04 Cze 2010    Temat postu:

No ew. jeszcze może masz zapłon źle ustawiony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sebastjan
Nowy
Nowy



Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:02, 04 Cze 2010    Temat postu:

Jutro sprawdzę zapłon... możliwe że masz rację bo niedawno zmieniałem też platynki i mogło się troszkę przestawić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk2431
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Mokrsko

PostWysłany: Sob 7:30, 05 Cze 2010    Temat postu:

Bo Ci się tłok puchnie.. ja też tak miałem po wymianie tłoka.. nawet nie szło ujechać 3 km .... Ale z czasem spokojnej jazdy się uspokoił .. Czyli tłok musi się po prostu dotrzeć ... Z tymi śrubami przy Jawce to normalne.. (raczej) bo Jawka gdy pracuje silnik strasznie się trzęsie.. nawet nie raz tego nie widać.. ale tak jest .. u mnie na przykład kiedyś się odkręcała sama prawy dekiel silnika ... jak by ci się udało to pod te śrubki.. a raczej nakrętki podłóż jeszcze podkładki sprężynowe ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ogarek200
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pabianice

PostWysłany: Nie 10:06, 06 Cze 2010    Temat postu:

Pod śruby zębatki kup w motorowerową zębatkę pod śruby zębatki tylnej i gdy przykręcisz śruby zagnij ją do łebka nakrętki by się nie odkręcała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin