Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Methev
Nowy
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lidzbark Warmiński(woj.Warmińsko-Mazurskie)
|
Wysłany: Sob 18:32, 06 Sie 2011 Temat postu: Problem z zapłonem!!! |
|
|
Dzisiaj po powrocie do domu moją jawką typ 20 poczułem znaczny spadek mocy razem z kolegą, zaczęliśmy regulację.Pierwsze co ustawiliśmy przerwę na platynkach.Chodziła ale to nie było to...wziąłem się za ustawienie zapłonu,od tamtej pory nie ma iskry.Mam pytanie czy ten wałek w środku powinien się kręcić razem z iskrownikiem bo u mnie się nie kręcił więc przytrzymałem go śrubokrętem i pytanie czy dobrze zrobiłem bo od tamtej pory nie chce odpalić . Prosiłbym o jak najszybszą odpowiedz.
PS. nie ma iskry.!.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Methev dnia Nie 17:26, 07 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jacob50
Bywalec
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 19:34, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Iskrownik jest przykręcony, a ten wałek to część magneta, który musi się kręcić , może iskrownik Ci o magneto ociera?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Methev
Nowy
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lidzbark Warmiński(woj.Warmińsko-Mazurskie)
|
Wysłany: Sob 19:54, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wiem,że to jest część magneta ale jak kręcę iskrownikiem to wałek nie stoi w miejscu tylko się kreci razem z iskrownikiem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jacob50
Bywalec
Dołączył: 28 Lut 2010
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 20:32, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
A iskrownik przykręciłeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Methev
Nowy
Dołączył: 17 Maj 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lidzbark Warmiński(woj.Warmińsko-Mazurskie)
|
Wysłany: Sob 20:39, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Nie przy próbie regulacji zapłonu chciałem przyśpieszyć zapłon a tu mi się zaczęło kręcić a że 1-wszy raz ustawiałem to nie jestem pewien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 23:50, 06 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
ten wałek w środku to krzywka sterująca rozwarciem platynek a skoro o tym nie wiesz to zastanawia mnie jakim sposobem ustawiłeś te platynki, zapłon ustawia się według instrukcji, jeśli chcesz pokombinować najpierw ustaw tak jak trzeba (silnik musi chodzić bez zarzutów) później poluźnij lekko śruby i delikatnie pukając w obudowę iskrownika przyśpiesz lekko zapłon, skręć i sprawdź czy coś się zmieniło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|