Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartozaw
Nowy

Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 19:45, 12 Sty 2010 Temat postu: Problem z zapaleniem motoru |
|
|
Witam jestem tu nowy i nie wiem co i jak mam problem odnośnie motoru?? Mam Jawke mustang po przeróbce no i musiał być zrobiony silnik czyli tarcze sprzęgłowe do wymiany i tłok nowy no i tu mam problem motor nie chce mi odpalić ale iskra jest kompresja też ale zauważyłem jedną rzecz a mianowicie taką iż gdy zakładałem pierścienie na tłok to one goniły w tym rowku na około i są bardzo luźne ?? Czy to może być powód żeby mi nie odpalał ??Bardzo proszę o pomoc
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez bartozaw dnia Śro 17:54, 13 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
ricco
Bywalec

Dołączył: 16 Wrz 2008
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bieruń
|
Wysłany: Wto 20:39, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a jak scisnales pierscienie w palcach to tez sie obrecaly na tloku??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
yookez
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Wto 20:41, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
może masz po prostu tłok po szlifie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xolczakx
Wymiatacz

Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Wto 20:46, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Kup nowe pierścienie albo tłok i dopasuj do rozmiaru cylindra. Tłok musi pasowac do cylindra a pierścienie muszą pasowć do tłoka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bartozaw
Nowy

Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 20:52, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Pierścienie jak ściskałem to juz sie nie obracały a tłok nie jest po szlifie bo mierzyłem poprzedni tłok i jest to nominał czyli ma 38mm spróbuje jeszcze coś z tym zrobić albo po prostu kupie nowe pierścienie. Dzięki za rady:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Profi
Moderator

Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Wto 21:17, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
nazywaj tematy zgodnie z przeznaczeniem, co do problemu, to pierścienie po założeniu zawsze mają luz, który kasuje się po włożeniu ich do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
patryk2431
Wymiatacz

Dołączył: 06 Lip 2009
Posty: 444
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Mokrsko
|
Wysłany: Wto 21:20, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Skoro wszystko jest w porządku... to po prostu może trzeba gdzie indziej szukać dziury w całym... moze coś jest z gaźnikiem.... no różnie to bywa... ;p
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
edhar
Częsty bywalec

Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Wto 22:36, 12 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Zobacz czy paliwo leci, może sie krnik za*ebał, albo gaźnik. ustaw tez zapłon 1,8 przed GMP coś z tych rzeczy na 100%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
URSUS-PATYCZAK
Bywalec

Dołączył: 11 Sty 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: KONIN
|
Wysłany: Śro 16:54, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Popieram edhara wyczyść kranik paliwa tam na dole zawsze jest dużo syfu a co do pierścieni na tłoku jeżeli wymieniałeś na nowe morze to nie są te ??? trudno powiedzieć jednoznacznie ;( ( w sklepach zawsze byle "gówno" sorry za słowo wcisną byle by się tego pozbyć) pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bartozaw
Nowy

Dołączył: 12 Sty 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Śro 17:51, 13 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Witam panowie jednak znalazłem wadę no to zaczynam:p
To tak tłok mam zły dzisiaj wszystko dokładnie sprawdziłem cały cylinder no i okazało się że cylinder mam po szlifie i ma rozmiar 40mm:0 mierzyłem wszystko sufmiarką i to jest mój błąd ale motor mniał kompresję ale słabą a gaźnik mam dobry jeszce jutro pojadę do sklepu motoryzacyjnego i kupię odpowiedni Także dzięki za radę motorek chyba mi już bedzie palił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|