Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 10:05, 28 Gru 2010 Temat postu: Problem z tulejkami skrzyni |
|
|
Witam! Zmieniałem tulejki w skrzyni biegów na nowe współczesnej produkcji. Wszystko elegancko nabiłem, ładnie weszło ale był taki problem że po ułożeniu skrzyni biegów połówki silnika nie chciały się zejsć do końca :/ długo zastanawiałem się nad tym co to może być i okazało się że tulejki mają po prostu za grube kołnierze. Wtedy pomyślałem że coś źle złożyłem i tulejke otwartą wsadziłem odwrotną stroną, czyli kołnierzem po stronie sprzęgła. Silnik udało się społowić, chodzi normalnie, są wszystkie biegi i pracuje zupełnie normalnie. Zrobiłem nim w te mrozy (nie wiem jakim cudem) około 10 km. Czy ta tulejka może tak zostać? Jeżeli nie to co zrobić żeby to jakoś spasować no bo te nowe tulejki jakieś za grube, a raczej kołnierze :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kawula9
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 10:32, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Bierzesz taką tulejkę i papier 100, kładziesz na czymś płaskim i równo ścierasz .Potem musisz podskrobać broki bo wałka nie włożysz.Wypróbowane jak robiłem generalkę.
Edit: A nie masz przypadkiem tak że ta tulejka bez przelotu jest za płytka , bo u mnie była tak jakby nawiercona wiertłem.I wtedy wziąłem kawałek śruby o średnicy tulejki zeszlifowałem i naklejałem super glue parę razy na nią papier ścierny .Bo nie miałem dostępu do tokarki .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kawula9 dnia Wto 10:36, 28 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 11:00, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tam gdzie jest ta bez przelotu to nie mam żadnej płytki, inaczej bym nie wybił tulejki starej ;] Od strony łańcucha widać denko tej tulejki ale nic nie cieknie.
Edit: Ehh te współczesne podzespoły ;/ nic do siebie nie pasuje. Tak samo jak kupiłem przepustnicę to była za wielka i nie mieściła się w otworze gaźnika :/
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez doman30 dnia Wto 11:24, 28 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Wto 11:30, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
od strony łańcucha musi być widać denko tulejki faktycznie są kiepskie, jak wymieniałem u siebie tulejkę zamkniętą to musiałem ją rozwiercić bo wałek wogóle nie chciał w nią wejść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
doman30
Wymiatacz
Dołączył: 29 Maj 2010
Posty: 360
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 11:46, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie też wałki ledwo weszły, potem nie szło silnika odpalić ale jakoś go "rozkopałem" i potem odpaliłem i już jest ok ale moje pytanie brzmi" czy skrzynia sie przez to nie uszkodzi, przez to że tulejke założylem odwrotnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|