Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jawa_50_Mustang
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Chechło
|
Wysłany: Nie 19:08, 01 Sie 2010 Temat postu: Problem z Tłumikiem |
|
|
Witam mam jawke 50 mustang i mam problem tam gdzie jest kolanko które idzie do cilindra trzyma sie na 2 srubkach mianowicie na szpilkach i mam cały gwint zepsuty i nie wiem jak je wiciągnąc prosze pomocy !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nevill
Początkujący
Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:30, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja kontrowałem to dwiema śrubkami i szpilka się odkręcała, a jak masz cały gwint zepsuty to musiałbyś wykręcić cylinder, jedną szpilkę trochę obciąć i wkręcić to najlepiej w imadło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawa_50_Mustang
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Chechło
|
Wysłany: Nie 19:35, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ehhh.............. tak bym zrobił ale mam cały gwitn zepsuty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 19:41, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Możesz też brzeszczotem naciąć śrubę na pół i płaskim srubokrętem ja wykręcić..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawa_50_Mustang
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Chechło
|
Wysłany: Nie 19:47, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
nie wiem dobra sprubuje a ma ktos jeszcze jakies pomysły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Nie 20:24, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Te szpilki sa metalowe to wystarczy cos do niej przyspawac i po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kudec4
Częsty bywalec
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Legnicy
|
Wysłany: Nie 21:56, 01 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja rozwierciłem szpilkę wiertarką i potem znajomy mi nagwintował i wkręciłem nową szpilkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manta91
Bywalec
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Pon 6:34, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
a próbowałeś te szpilkę odkręcić morsami ( takie kleszcze do zaciskania ) albo innymi kleszczami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawa_50_Mustang
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Chechło
|
Wysłany: Pon 7:11, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
sprubuje najpierw morsami a potem wezne wiertareczka i sobie gwin zrobie bo mam gwintowniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rudi0018
Początkujący
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:29, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja normalnie wykręciłem tą szpilke (zakontrowałem dwoma nakrętkami) i później obciołem łepek od śruby zwykłem, następnie skróciłem tą śrubę na długość tej szpilki i wkręciłem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawa_50_Mustang
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2010
Posty: 92
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Nowe Chechło
|
Wysłany: Pon 10:20, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ale ja mam gwint zepsuty na tej szpilce sprubuje tymi kleszczami jak nie da rady to wiertareczką zrobie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 17:04, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
albo kątówką przy szlifuj dwie strony śruby tak by dopasować je na klucz 8 lub 6 z rozwierceniem to nie tak łatwo na pewno ci wiertło zeskoczy jak już to rozwierć większą dziurkę i nagwintuj to gwintownikiem m8 na śrubę m8 czyli na klucz 13....... wtedy i dobrze trzyma i nie ma problemu z takimi sprawami PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|