Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamo22929
Początkujący
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: Pon 10:28, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Uszczelkę gdzie mam dać miedzy głowicę a cylinder?
i gdzie mogę ją dostać i z jakiego materiału ma ona być. Dałem uszczelkę z kompletu okrągłą ale już nie zgrzała i praktycznie teraz jej nie ma .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kamo22929 dnia Pon 13:27, 29 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pon 13:36, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Zamiast wymyślać zrób odpowiednie pomiary. Zarówno tłoka i cylindra oraz odległości tłoka od głowicy w gmp (najprościej plasteliną, gdzie nakładasz ją na którąś z części, skręcasz głowicę, robisz kilka obrotów wałem, ściągasz i sprawdzasz jaka szczelina jest. Jeżeli wynosi ona około 0,5mm to nie ma powodu do obaw.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamo22929
Początkujący
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Janów Lubelski
|
Wysłany: Pon 13:38, 29 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Koledzy, udało się rozwiązać problem. Po sprawdzeniu wszystkiego dokładnie nie odnalazłem żadnych uszkodzeń i wszystko już jest w porządku. Problem okazało się złe skręcenie głowica-cylinder. Ze względu że to nowy cylinder nie jest on idealnie taki sam jak oryginalny ale wiadomo jak teraz robią. Musiałem troszkę nagiąć na bolcach głowicę i dokładnie spasować ją do cylindra. Po skręceniu nie ma już stukania i tak znacznego dzwonienia. Wręcz dzwonienie ucichło do minimum. Wszystko już jest w porządku i chodzi wspaniale.
Dziękuję wszystkim za wszelką pomoc.
Pozdrawiam KW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Śro 21:23, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
hmm, jak mogłes nagiąć głowice? To znaczy że głowcia nie klinowała się na cylku? Jesli tak,to może Ci się znów zsunąc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Wto 11:40, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Mam takie pytanie małe więc dołączę się do tematu. Mam tłok widać, że nie był używany 3 pierścienie i nie ma strzałki do wydechu. Którą stroną go założyć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 11:54, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Tak by kanały (te takie wcięcia na dole tłoka) ładnie się pokrywały z wcięciami w cylindrze (po prostu w jednej pozycji będzie ładnie pasować a w drugiej będą pasować do połowy). Dodatkowo we właściwej pozycji zamki od pierścieni nie będą wypadać na żaden z kanałów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arekd
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Milinów/Turek
|
Wysłany: Wto 12:59, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Aaa Czyli, żeby zamki na tłoku nie przypadały na kanały boczne cylindra ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Wto 13:45, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Boczne główne ssące nazywaj jak chcesz ważne by nie wypadały na żadne. Ale lepiej sugeruj się wcięciami na płaszczu tłoka, to da pewniejszą odpowiedź.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 13:58, 11 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Nie kanały tylko okna to po pierwsze a po drugie to zamki nie wpadną w okno ssące, tylko w wydechowe. Dwa zamki mają być na dole, jeden na górze tłoka jeżeli nie widać strzałki.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|