Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Sob 7:32, 09 Lip 2011 Temat postu: Problem z silnikiem po tuningu :/ |
|
|
Witam wszystkich odwiedzających temat
A więc to było tak :
silnik przeszedł mały tuning tzn. membrana , podkowa , większe kanały płuczące i kanał wydechowy powiększony .
Gaźnik pozostał oryginalny czeski no ale to nie problem , zapłon ustawiony prawidłowo , jawka odpala chodzi na wolnych obrotach gdy dam gaz to wkręca się na bardzo wysokie obroty ( to dobrze ) . ale wgl. nie ma mocy na jedynce ciężko jej się zebrać , na dwójce to zwalnia a o trójce to można tylko pomarzyć .
Kondensator wymieniony , gaźnik wyczyszczony zapłon ustawiony dobrze ( tak mi się wydaje )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 18:09, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Daj jej więcej paliwa w stosunku do powietrza. Ta moc musi skąd pochodzić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 20:56, 09 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
albo zwiększ ładunek palny dostarczany do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Nie 9:44, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
no tu jest właśnie tak że iglica na ostatnim rowku ( najwyżej podniesiona )
I jest do tego założony filtr stożkowy ale z filtrem czy bez to i tak nie ma różnicy , tak samo w z wydechem
opisując dokładniej to jest tak : odpalam z po-pychu na jedynce , odpali jedzie powoli ( wolno się rozpędza ) i tak przy 25km/h nagle wzrasta moc i przyspiesza bardzo szybko do 45km/h no to wbijam jej dwójkę i ledwo co się toczy bardzo powoli zwalniając a nie przyspiesza , a na trójce to już gaśnie . ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adrianek
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Nie 16:43, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
45 na 1 biegu?! kolego to ty masz przelozenia nie takie a jakie masz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Nie 20:51, 10 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
no dobre mam . Może licznik żle pokazuje albo po tuningu tyle ciśnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pon 13:33, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
U mnie Jawka bez tuningu 40/h na jedynce jedzie na 12z
Co do tematu, stawiam na gaźnik, za mało albo za dużo paliwa względem powietrza, z tego co czytam wnioskuję że się przylewa a jak pociągnie to już idzie.
Sprawdź jeszcze przerwę na świecy i na platynkach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Nie 7:57, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
opuść iglicę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:49, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
jawek50 zgieło cie? jawką 40 na 1 haha dobry jesteś xD ja mam 11 z i mam całą jawke odblokowaną i mi tyle nie jedzie na 1 no może z jakieś 30 nie cale ale nie 40 człowieku....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Nie 10:04, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No u mnie na 13Z ciśnie 45 km/h
Ale po małym tuningu więc możliwe .
ale wracając do tematu .... Kupiłem nowy gaźnik tzn . Czeski ale w dobrym stanie we wtorek przyjdzie , założę i zobaczę jak się będzie sprawował .
A i ten dotychczasowy co mam założony to jest polski gaźnik po rozwierceniu na 18 mm wiec możne coś zrypałem ale teraz już mniejsza o to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 16:10, 17 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Bazyl napisał: | jawek50 zgieło cie? jawką 40 na 1 haha dobry jesteś xD ja mam 11 z i mam całą jawke odblokowaną i mi tyle nie jedzie na 1 no może z jakieś 30 nie cale ale nie 40 człowieku.... |
Nagram filmik, jak będzie kiedy pogoda, to Ciebie wtedy zagnie
Przy 30/h to ja dopiero dwójkę wrzucam
Co do tematu, sprawdź jeszcze raz zapłon, może przerwa za mała, moja Jawka lubi dużą przerwę na platynkach i wtedy dobrze chodzi, jak jest za mała to mam takie same objawy jak Ty
EDIT
Z nudów nakręciłem prace silnika, wystarczy posłuchać jak wchodzi na obroty.
http://www.youtube.com/watch?v=miw0f-e8eJE
Na wolnych chodzi prawie jak TS350
Sprawdziłem dokładnie też prędkość, wyszło 38/39km/h
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawek 50 dnia Nie 19:50, 17 Lip 2011, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bazyl
Bywalec
Dołączył: 15 Sty 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:56, 18 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
dobra nakręć zobacze ale mi nie trzeba jechać 40 na 1 grunt ze leci 70 :]
Kończycie ten offtop czy mają się posypać warny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mikioza
Wymiatacz
Dołączył: 26 Lis 2009
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gomunice
|
Wysłany: Pon 17:16, 25 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Po ciężkich dwóch dniach pracy przy jawce zero postępów a nawet krok w tył
Założyłem Czeski gaźnik (sprawny u kolegi ) no i Jawka nie trzyma wolnych obrotów , i nie wkręca się na wysokie obroty ( lewego powietrza nie dostaje ) .
Gdy jadę już powoli i nacisnę ssanie i daje gaz to nawet jako tako się zbiera . Po podgięciu blaszki do góry nic nie pomaga .
Jest jeszcze takie coś że jak daje manetkę do połowy to jest dobrze , a już dalej gdy przekręcę ( dodam gazu ) to jawka zamula i muszę odepchnąć się nogą żeby się rozpędziła i pojechała dalej .Tylko na jedynce mogę jeździć po wrzuceniu na dwójkę to już gaśnie .
Już mnie szlak trafia , mam ochotę porąbać ją i spalić na stosie . ; /
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
razor500
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 22:50, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ą świeca jaki ma kolor? Łańcucha nie masz za mocno naciągniętego, a może hamulce hamują?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Wto 23:39, 26 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Stożek masz czy oryginał w puszcze?
Opisz mi jak masz zrobiony dolot powietrza do gaźnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|